Ratchet & Clank: Quest For Booty tillkännagivet

Medlem
Ratchet & Clank: Quest For Booty tillkännagivet

NÅGON SOM VILL DANSA :D:D`?

och ja, har ni ingen annan information om detta spel, lite djupare alltså?

Medlem

"Shaaake your booty!"

Gött med uppföljare till förra kanonspelet! Ska lira igenom det igen när min Dual Shock 3 kommer vilket dag som helst.

Inaktiv

"Ratchet & Clank: Quest for Booty" Gick tidigare under utvecklar namnet "Fag Fox & Tin Man: Quest for Ass" och kommer vara ett Episkt äventyr igenom de kriminellt tyngda gatorna i en Amerikans förort som lider svårt av ekonomiska problem. Spelet kommer att vara fullproppat av Mini-games där du bland annat får springa i jakten på din stulna cyckel till tonerna av "Nigger stole my bike". Spelet innehåller totalt hela 10 episka Boss Fights där du ställs emot bland annat, J-LO, Britney Spears och Linda Rosing. Alla under ledning utav den onda och mäktige ledaren: Opera Winfrey tillsammans med sin högra hand Dr. Phil. Den massiva speltiden på 2 timmar får tiden att flyga med hjälp utav det vackra Sountracket som är komponerat av ingen annan mindre än Mange Schmidt med hits som "Glassigt", "Jag talar ut" och covers på de stora box office hitsen "Schnappi das kleine krokodil", "Botten Anna", "Crazy frog" och Akkapella hitten "Juligen". Downloadable Content planeras att släppas i samband med original releasen under Maj 2010 där du finner bland annat "Hot Coffe mod" och "Nude patch".

(Ovan Nämnd information är ett skämt och kan verka stötande.)
Markera text för att läsa.

Medlem

Riktigt trevligt! Detta ska garanterat köpas, tools of destruction var väldigt underhållande.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Cooollt givet köp!


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

Blir förmodligen ett köp.

Inaktiv

Nice! Detta kommer att uppskattas

Inaktiv

trevligt! vill ha mer ratchet

Medlem
Inaktiv

kul namn .. uppföljare sa ni?

PSN ? .. I smell fail

fast jag gillar inte PSN/episod spel så
ge mig en skiva ffs

om dom nu ska va så jävla nöjda med BluRay så får dom väll fan ta o .....

Medlem

Ja man kan aldrig få förmycket av det goda:), och man kan inte få för mycket av Ratchet och clank heller;)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

F3D jag håller med dig, det är roligare att ha skiva och förpackning.

Medlem

Ser snyggt ut när man plockat upp en sådan lysande insekt och trevar fram i mörkret. Väntar spänt på mer information.

Medlem

Började spela igenom tools of destruction igen för inte så länge sen och som många här säger man kan inte få för mycke av Ratchet and Clank.

Görs på tok för lite såna här spel nu för tiden.
Hoppas att det kommer mer spel i stil med Ratchet and Clank och Jak and Dexter i framtiden.

Medlem

Nu finns det ute på playstation network och spelet är underbart:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

1
Skriv svar