E3-trailer från Fallout 3

Robot
Medlem
E3-trailer från Fallout 3

Snygg trailer

Medlem

var det inte de som sa att fallout 3 skulle inte innehålla gore??

Medlem

Snacka om bra trailer

Medlem

Fy fan.. Ser ut som dom har totalt förstört Fallout.

Fallout ska inte vara nått action-fps, ser ju ut som stalker.
Bästa hade varit om dom använt sig av knights of the old republic's kameravinkel och styrning eller helt enkelt hållit sig till top-down vyn.

Medlem

Sluta nu gnälla på att "dom förstört" se det som ett gott försök att förnya serien och fixa nya spelare. Är det skit så är det ju bara att ignorera spelet. Själv är jag diehard fan av Fallout, men tänker endå ge spelet en chans. Jag gillar själva världen i fallout, så spelet kan faktiskt vara roligt endå.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tycker det ser bra ut, fan vad gnäll det är på alla 'old-school' fallout folk.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

jag tycker det verkar helt underbart.


signatur

Nämen!

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Jag gillar själva världen i fallout, så spelet kan faktiskt vara roligt endå.

exakt det är själva miljön, karaktärerna och uppdragen som gör spelet..inget annat

Medlem

Me like, me like.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Jag är en lycklig människa numera!

Medlem

Det här blir min första post på FZ efter många års användande.

Jag har båda Falloutspelen i min top-5-lista och jag är bara tvungen att säga att jag håller med Mack. De har verkligen tagit bort en del av det som gjorde Fallout. Jag säger inte att spelet måste vara dåligt eller att det är dåligt att de förnyar. Jag tycker bara att de kunde gett spelet ett annat namn än Fallout 3 då det blir väldigt mycket ansvar enligt mig. Den här trailern lockade mig knappt över huvud taget.

Får bara hoppas på att Interplays comeback ger ett bra resultat.

Inaktiv

[quote=Odee]
Jag har båda Falloutspelen i min top-5-lista och jag är bara tvungen att säga att jag håller med Mack. De har verkligen tagit bort en del av det som gjorde Fallout. /quote]

borde inte ge mig in i flamandet men..du spelade det på E3 då alltså eller vad har dom tagit bort eftersom du tydligen har info som vi andra inte har..eller är det att dom bytt vinkel som gör att det plötsligt inte blir fallout längre?

mis
Medlem

det är fps. där är problemet ;>


signatur

etqw?

Medlem
Citat:

borde inte ge mig in i flamandet men..du spelade det på E3 då alltså eller vad har dom tagit bort eftersom du tydligen har info som vi andra inte har..eller är det att dom bytt vinkel som gör att det plötsligt inte blir fallout längre?

Jag sa inte att spelet var dåligt och jag sa heller inte något om att jag har spelat det eller något som antyder på att jag har info som "ni andra" inte har, så sluta bete dig som en 12-åring.

Min åsikt är att, visst det var miljön, den mörka humorn, alla underbara karaktärer osv. som gjorde de första spelen till vad de är, MEN det var också spelsättet. Rundbaserade strider (hade jag klarat mig utan), vinklarna (hade jag också klarat av en förändring i) och utseendet tilltalade mig. Att göra det till ett FPSRPG (eller vad man nu ska kalla det) är inte en naturlig eller bra utveckling ENLIGT MIG.

Det här är som sagt bara min egna åsikt men flame:a gärna på du. Det är ganska komiskt.

Medlem

Är det verkligen så jävla viktigt att det står en 3:a efter namnet? Ni är förvånadsvärt enkelspåriga isåfall.
Ingen av oss har spelat den nya ännu - prova det istället innan ni dömmer ut det. Hur många gånger har man inte sett trailers som verkat grymt bra (eller dåliga) som sen visat sig vara tvärt om? Jag vet att åminstone JAG har varit med om det flertalet gånger.
Jaja..skit samma - det är en evighets diskussion antar jag


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skribent

http://e3.g4tv.com/e32008/videos/26939/Hands_On_Fallout_3.htm...

En längre gameplay-film. (Ignorera de totalusla programledarna som sprutar i byxorna så fort det sprutar blod.)

Realtidsläget känns inte som Fallout. VATS-läget känns däremot igen men det är något som fattas. Blodsplattret känns överdrivet. Varför ska hela kroppen explodera i en blodkaskad när huvudet träffas av en liten kula från ett prickskyttegevär?

Medlem

Ahaa..ålrajt Odee. Fair enough.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av bastard:

Realtidsläget känns inte som Fallout. VATS-läget känns däremot igen men det är något som fattas. Blodsplattret känns överdrivet. Varför ska hela kroppen explodera i en blodkaskad när huvudet träffas av en liten kula från ett prickskyttegevär?

Bloodymess

...sen gör iofs ett skott i huvudet av ett prickskytte gevär rätt stor splatt (men självklart ska inte kroppen explodera för det). Åtminstone de bilder jag sett från .50 offer.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Fantastik trailer! Verkar riktigt lovande. Och det här med att dem inte följer de exakta ramarna för de tidigare fallout-spelen... Get over it! Det är nya tider och nya typer av spelare. Lite utveckling har ingen dött av och Bethesda brukar ha någorlunda koll på vad dem gör.

Medlem
Skrivet av bastard:

Blodsplattret känns överdrivet. Varför ska hela kroppen explodera i en blodkaskad när huvudet träffas av en liten kula från ett prickskyttegevär?

Förmodligen är det för att han har Bloody Mess perken.

edit: http://www.gametrailers.com/player/36197.html där är i princip samma video som bastard postade. Lite bättre kvalité och mindre lallande dock!

Skribent
Skrivet av gebe:
Skrivet av bastard:

Blodsplattret känns överdrivet. Varför ska hela kroppen explodera i en blodkaskad när huvudet träffas av en liten kula från ett prickskyttegevär?

Förmodligen är det för att han har Bloody Mess perken.

Det är jag medveten om. Den perken fanns även i de tidigare spelen men då var det betydligt bättre gjort.

Medlem

MEN efter att ha sett Bastards länk så inser jag att det faktiskt finns diskussions underlag. Jag tycker dock att spelet ser roligt ut endå, men kan förstå att det kan svida i ögonen på en del.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ljuvligt reklaminslag!

Medlem

Synd att dom fastnade för att visa action och inte mer av resten av gameplayen.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ser grymt ut. :). Sluta klaga ni som hatar förändringarna. Spelet kan inte vara exakt samma som det var för flera år sen. Kommer säkert bli samma reaktioner när Diablo 3 kommer med gameplay-videos.

Medlem

Men dom har ju visat D3 gameplay videos


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Haha, "death by teddybear"

Så när kommer filmerna som visar allt icke-skjutande gameplay?

[...] *gräshoppor* [...]

Uppenbara och dåliga skämt åsido, det ser ut - och är troligen också - en shooter, men jag tycker inte det ser ut som att det kommer att bli en särskilt bra sådan av det där att döma. Fiender verkade stendumma, vapnen verkade tråkiga och VATS som något man blir leds på efter ett par animationer.

Givetvis överdriver jag lite - men inte ser gameplayet så jäkla kul ut, eller?

*inser att många rosade Mass Effects stridssystem*

*postar besviket inlägg*

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Så när kommer filmerna som visar allt icke-skjutande gameplay?

[...] *gräshoppor* [...]

Uppenbara och dåliga skämt åsido, det ser ut - och är troligen också - en shooter, men jag tycker inte det ser ut som att det kommer att bli en särskilt bra sådan av det där att döma. Fiender verkade stendumma, vapnen verkade tråkiga och VATS som något man blir leds på efter ett par animationer.

Givetvis överdriver jag lite - men inte ser gameplayet så jäkla kul ut, eller?

*inser att många rosade Mass Effects stridssystem*

*postar besviket inlägg*

Allt annat är för avancerat för dagens konsolskadade ungdom.

123
Skriv svar