Försmak av Japaner i RA3-klipp

Robot
Inaktiv
Försmak av Japaner i RA3-klipp
Skrivet av FZ:

E3 2008. Blizzard bjuder på film och bilder från Command & Conquer: Red Alert 3..

Huh? är väl EA

Hursomhellst så ser jag fram emot detta

RA3, SC2, D3.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Liten pik mot att det ser ut som Starcraft kanske?

Men lite spexigt med väldigt animeinspirerade enheter för japanerna


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Oktober verkligen? Najs! Mitt första intryck av "The empire of the rising sun" var att dom verkar vara inne på Transformers-konceptet mycket... typ.

Inaktiv

Fy fan vad fult, fattar inte hur de kan gå över till sån jävla sleten anime design.

Tyckte det var på gränsen i föregående filmer men hoppades ändå på att det kunde bli bra men denna filmen var ju bara för mycket..

Medlem

Kör de filmerna i fast forward eller? Går ju i 300km/h och allt är så plottrigt att man knappt såg någonting.


signatur
Antikvitet
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av FZ:

E3 2008. Blizzard bjuder på film och bilder från Command & Conquer: Red Alert 3..

Huh? är väl EA

Haha, herrejösses, vilken tabbe. Det är min första dag efter semestern, hjärnan är fortfarande på beachen!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Det här är ju verkligen inte Red Alert. Snarare någon C&C 3 Tiberium Wars animie hybrid.

Medlem

Som om inte dom andra filmerna såg dåliga ut detta är ju ett skämt. Inte nån RA känsla överhuvudtaget.

Medlem
Skrivet av Åke Vader:

Kör de filmerna i fast forward eller? Går ju i 300km/h och allt är så plottrigt att man knappt såg någonting.

Du är nog för gammal :>

BME
Medlem

haha, de får Valkyries


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

jag gillar de här spelet mindre och mindre ju fler filmer dom släpper.....


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Fick lite SC2 känsla av robotarna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

blir så exalterad när jag ser RA3 (rocket arena 3) men sen blir jag lika besviken varje gång, attans bananer mina kompisar!

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Oktober verkligen?

"Red october" som det står är i november faktiskt.

Allmänt så är mina intryck liknande som inför CC3, vad de har förstört spelet.
CC3 gjorde mig dock imponerad efter några timmars spelande och jag spelar det fortfarande ibland.

Hoppas på att ett par timmars spelande med RA3 gör samma sak.

Det stora problemet jag har med RA3 och många andra spel som släpps nu förtiden är att de se så tecknade ut. För mig förstör det bara atmosfären.

(diablo 3 brrrrr, hoppas det blir bra till slut iaf)

Medlem

Spelade lite RA2 innan idag efter ha sett denna filmen, fick nostalgiska vibbar av låten i bakgrunden, all i can say är att kontrollen kanske inte är riktigt lika gjuten som den en gång kändes.

Angående japanska mechs så är man väl ingen större fan av konceptet men det lär inte hindra mig från att spela spelet.

Inaktiv

Detta är ett spel att se fram emot.

Btw... försök att vara nyskapande idag. Vad har INTE redan gjorts? Hm...

Medlem

Hahahaha, vafan. Vilket skämt. Möjligheten finns ju att spelet blir kul fortförande, men det är absolut inte Red Alert.

Inaktiv
Medlem

usch vad cartoon-aktigt det ser ut kommer aldrig leva upp till RA2 och absolut inte ettan, synd hade sett framemot detta.


signatur

"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"

Medlem

Flärp flärp flärp, att de inte kan filma samma "scen" mer än 2 sek...

Jag är fortfarande störd på att de gått från den hyffsat realistiska och smutsiga kriget som var i RA till den mer fantasi-sci fi-känslan med leksaksenheter som är i RA2.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Medlem

Bara jag som småflinar över det ironiska att se EA-loggan med hammaren och skäran i bakgrunden?

Medlem

Haha jag tänkte också på Rocket Arena 3 när jag läste nyhetsrubriken... ra3 kommer för evigt betyda det för mig

Tycker inte det hela såg särskilt roligt ut, visst det var ju riktigt snyggt... särskilt vattenstriderna. Men överlag kändes gameplayet helt oförändrat från tidigare upplagor.

Medlem
Medlem

transformers? ser inte så roligt ut direkt.

Medlem

Det står RA3 men jag ser Transformers...

Medlem
Skrivet av Thumba:

jag gillar de här spelet mindre och mindre ju fler filmer dom släpper.....


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

<3 hellmarch :'(

Medlem

wooo, jieitai-älskare som man är så blev det här spelet genast intressant för mig iallafall. ;P

12
Skriv svar