Uppdaterad dashboard och avatar till hösten

Medlem

Haha, lite så att man blir smågrinig för att man sitter på den första versionen av 360n, med 12 gig och ingen HDMI, men det är väl Ilandsproblem ;>

Bra uppdatering FÖ : D


signatur

Videomupp

Allt ska fan kosta :S

Medlem

Avatarerna såg rätt förjävliga ut, hoppas dom är helt och hållet valfria så man kan behålla sin gamerbild eller dylikt. De andra nyheterna var ganska trevliga.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

KoP
Medlem
Skrivet av the darkness sw:

Allt ska fan kosta :S

Och det bästa är att vi har valfrihet huruvida vi väljer att spendera våra pengar.. :0 Vill man köpa puttinuttiga kläder till sin avatar så varsegod.

Medlem

men vänta, konsolen låter fortfarande som ett jetplan? Är det 2008 nu?

Medlem
Skrivet av sebrock:

men vänta, konsolen låter fortfarande som ett jetplan? Är det 2008 nu?

Fel, DVDläsaren låter som ett jetplan. Nu slipper man det iochmed att man kan spela från hårddisken.

Medlem
Medlem

Dom har verkligen lyckats förstöra dashborden.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av TMO_KOTOR:

Tycker det hela blev nån sorts blandad ripoff av Wii och PS3.

Passar ju microsoft bra eftersom allt de tidigare gjort är ripoffs.

vore skoj om Gates och co kunde hitta på något eget istället för att plagiera alla andra


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Yay... Dags att skaffa större HDD då (60 GB tror jag, eller va det 80?). Så man kan spela från hårddisken. Mycket bra!

Är lite tveksam på designen, gillar inte "gubbarna" på bilderna. Ser barnsligt ut!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Spela spelen från hddn. UNDERBART! Slipper man alla jävla repor och oljudet från dvd läsaren

Medlem

Äntligen kan vuxna män köpa kläder till digitala dockor i en liten låda och leka tillsammans med andra vuxna män med samma små lådor. För att kunna göra det får man betala för internet-koppling som man redan har betalat för en gång tidigare. Microsoft är helt fantastiska!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av TMO_KOTOR:

Tycker det hela blev nån sorts blandad ripoff av Wii och PS3.

Passar ju microsoft bra eftersom allt de tidigare gjort är ripoffs.

vore skoj om Gates och co kunde hitta på något eget istället för att plagiera alla andra

aa jo, sony har ju kommit på allt till sin ps3 helt själva.....

Medlem

Coverflow ringde och ville ha tillbaks sitt utseende.

Medlem

Avatarerna var juh iinte jätte fina ><

Medlem

hahaha härmar både wii å ipod.. LOL.. kan han inte hitta på nå bättre


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Medlem

skönt att dammsugarn försvinner, men tam rippoff med coverflow grejjen o miisen..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Bra update, men gillar inte riktigt meny grejen. Visst det är någorlunda snyggt. Men jag råkar gilla min Dashboard bakgrund väldigt mycket.

Vad händer med våra themes egentligen? Och våra Gamer Pics?

Medlem

Jag skulle inte precis kalla ripoff vad MS har gjort tidigare med deras Dashboard eller Live tjänst då dom var ute först med de. Sen om Lips är som Singstar osv osv tja, alla vill väl ha en del av kakan. Gäller inte bara MS, även Sony och Nintendo. Och de måste man ju inse.

Medlem
Skrivet av ladd:

Bra update, men gillar inte riktigt meny grejen. Visst det är någorlunda snyggt. Men jag råkar gilla min Dashboard bakgrund väldigt mycket.

Vad händer med våra themes egentligen? Och våra Gamer Pics?

Themes och gamepics som du har köpt kommer vara kompatibla med den nya dashboarden.

Sen påminner faktist den nya dashboarden mycket om menyerna i Windows Media Center.

Medlem
Skrivet av Salmonella:
Skrivet av sebrock:

men vänta, konsolen låter fortfarande som ett jetplan? Är det 2008 nu?

Fel, DVDläsaren låter som ett jetplan. Nu slipper man det iochmed att man kan spela från hårddisken.

Frågan är ju då hur många jetplan ni hört.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Snälla ge oss rörelsekänsliga kontroller också!

Det är på gång, fast det blir rörelsekänsliga mikrofoner till spelet "Lips" först o främst verkar det som.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Philip:

Xbox 360? More like Wii60 lololol

haha, precis. ^^

Medlem

goda nyheter, fast nå kläder till digitala dockor lär man inte lägga några slantar på.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av PriMo:
Skrivet av Philip:

Xbox 360? More like Wii60 lololol

haha, precis. ^^

snarare wiipod 60


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

12
Skriv svar