Final Fantasy XIII kommer till Xbox 360

KoP
Medlem
Skrivet av tiger84:

Är detta möjligtvis årets sorgligaste ps3 fanboy? Killen är helt självmordsbenägen ju!
http://tiredgamer.ytmnd.com/

stor humor att någon lagt in en röst i bakgrunden.

hahahahah!! Killen behöver söka hjälp.

X9
Medlem

Mycket trevligt!
Jag har aldrig testat något FF-spel förut, så detta är ytterst välkommet då jag äger en 360.

Medlem

Fanboys hit och fanboys dit, är det bara jag som är äckligt less på att höra det ordet?

Det är ju schysst att fler får chansen att spela det men samtidigt så känns det snopet för min egen del då FF13 (tillsammans med MGS4) var anledningen till att jag skaffade mig en PS3 från början.

Det ska bli intressant att se vad Sony plockar fram ur rockärmen ikväll, ett God of War III och ett nytt Team Ico-spel skulle ju inte sitta helt fel.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

God of war 3 vore vääldigt trevligt ^^


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Ti.
Medlem

Tror innerligt inte att Sony utvecklar spel som ska spelas på X360.. Varför vi heller ALDRIG kommer att se God of War till X360.

"man ska aldrig säga 'aldrig'". Blaj. Jag säger: ALDRIG!

Medlem
Skrivet av cribba:

tt höra det ordet?

Det är ju schysst att fler får chansen att spela det men samtidigt så känns det snopet för min egen del då FF13 (tillsammans med MGS4) var anledningen till att jag skaffade mig en PS3 från början.
.

Samma här, känns snopet. Men men man fick ju Blueray samtidigt får väl tänka såg

Medlem

/ Kills self:evil:

Seb
Medlem
Skrivet av v1ctory:

God of war 3 vore vääldigt trevligt ^^

Köp ett PS3 då:)

Men God of War 3 tror jag aldrig kommer till 360, har för mig att Sony är utgivare till spelet:)

Medlem

har ett ps3


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Ja, vad ska man säga..hoppas inte detta påverkar PS3-versionen negativt. Blir mest less på folk som vill sälja sin PS3:a efter att detta presenterades.
Jag hade köpt en PS3:a från början även om jag visste att detta skulle släppas till X360, men visst känner man sig lite "lurad".

Medlem
Skrivet av cHILL:

omöjligt... orka spela final fantasy på ett ruttet xbox! :S typ 10 dvd skivor? lål

orka spela FF överhuvudtaget.

Jag hoppas detta händer

*FF 13 släpps på xbox, ps3, och PC, S-E vill att så många som möjligt ska spela FF

* När alla är beroende så tänker det göra en FF7 remake, PS3 exklusivt

* Alla köper PS3

Inaktiv

Can't wait!

Final Fantasy 13 + Xbox360 = Pure Pleasure ;D

Skriv svar