Ny Xbox 360-modell till USA nästa månad

Robot
Ny Xbox 360-modell till USA nästa månad
Medlem
Ny Xbox 360-modell till USA nästa månad

Hah lol. Jag tror dock att folk hellre vill att dom fixar RROD, även fast det är väldigt sällsynt idag.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Tycker det är sjukt, varför inte försöka göra något åt "dammsugarljudet"?? Samt lansera en stabilare hårdvara utan RROD. Då skulle t.om ja vilja köpa en 360 igen!

Medlem

jag vill att dom ska fixa till så ingen kan få RROD och att den går tystare när man spelar för den låter på tok för mkt när man spelar

Medlem

rrod är knappast ett problem längre med dom nya modellerna som kommit


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Avstängd

Jag säger som de andra har sagt, de borde fixa fläktarna och fixa själva 360n så att den fungerar felfritt innan de ska försöka ge sig på något nytt...
Ska ändå snart sälja min 360 och köpa en ps3.

Inaktiv

Äsh ta det lungt. Microsoft har Windows. Då klarar dom sig.

Finns inget företag som kan göra ett bättre Windows än det vi har nu.

Tänk på det när ni köper ps3 och sitter med xp/vista.

Medlem

hmm bara jag som känner en stor onödan av 60gb disk? jag har 13gb kvar ledigt på min 20gb fortfarande.. möjligtvis om dom gör så att man kan börja installera spel och nerladdning gratis av HD film.

Medlem

Denna nya version fixar nog också RROD. Har ju varit mycket snack om att deras "Jasper" modell ska släppas i augusti som fixar det. Om den även har en större hårddisk så är ju det ett trevligt plus också.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Äsh ta det lungt. Microsoft har Windows. Då klarar dom sig.

Finns inget företag som kan göra ett bättre Windows än det vi har nu.

Tänk på det när ni köper ps3 och sitter med xp/vista.

"bättre windows"? bättre OS antar jag du menar, och med tanke på att XP är mycket trevligare än Vista så kan man juh knappast säga att dom går åt rätt håll där, göra ett bättre OS och göra ett OS med balla effekter som äter minne, är inte samma sak.
Och ta en titt på Linux, orkar man sätta sig in och lära sig Linux är det kickass.. jag orkar inte, därför håller jag mig till XP \o/

Medlem

och xbox fanboys säger att ps3 härmar 360 för mycket..

KoP
Medlem
Skrivet av Zamuz:

och xbox fanboys säger att ps3 härmar 360 för mycket..

Hur menar du nu?

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Zamuz:

och xbox fanboys säger att ps3 härmar 360 för mycket..

Hur menar du nu?

Han syftar antagligen på trophy systemet .

Edit: och han tycker kanske att ms härmar sony med 60 hdd eftersom det sitter en sån i ps3n?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

KoP
Medlem
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av KoP:
Skrivet av Zamuz:

och xbox fanboys säger att ps3 härmar 360 för mycket..

Hur menar du nu?

Han syftar antagligen på trophy systemet .

Edit: och han tycker kanske att ms härmar sony med 60 hdd eftersom det sitter en sån i ps3n?

Lol.. krystat försök av honom att försöka antyda någonting bara pga en hd's storlek.
Omg.. nu får man inte ha samma storlek på hd's som andra har för då härmar man. :S

1
Skriv svar