Se Dragon Age: Origins premiärtrailer

Robot
Medlem
Se Dragon Age: Origins premiärtrailer

Lite smått besviken faktiskt.
Hade förväntat mig något lite mer unikt från Bioware, och framför allt något minst lika snyggt som Mass Effect.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Ja, det är upp till BioWare att göra det bra nu!

Medlem
Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Lite smått besviken faktiskt.
Hade förväntat mig något lite mer unikt från Bioware, och framför allt något minst lika snyggt som Mass Effect.

Och det kan du säga efter att ha sett en ca 30 sec lång trailer?

Medlem

Kan bli intressant.


signatur

Intel core2 Duo CPU - E6750 (2,66gh), MSI 8600 GTS (520mb), Geil DDR2 ultra [i](2x 1024mb), ASUS p5kpl, SB, SyncMaster T200

Medlem

Inte allt för imponerad av trailern. Men det kommer nog bli bra, som alla andra spel av BioWare.

Medlem

Första trailern kom igår.

Medlem

Drakar, orcer och jävla magi. Så trött på det! :evil:


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av skauninG:

Drakar, orcer och jävla magi. Så trött på det! :evil:

Men vad tur att dem inte tvingar dig och spela spelet då.

Inaktiv

Flirtar de lite med LOTR? Jag menar, "Hounds!", "Archers!" .


signatur

That was no cheese.
http://www.threadbombing.com/

Medlem
Skrivet av Jkkb:
Skrivet av HYBRiS:

Lite smått besviken faktiskt.
Hade förväntat mig något lite mer unikt från Bioware, och framför allt något minst lika snyggt som Mass Effect.

Och det kan du säga efter att ha sett en ca 30 sec lång trailer?

Eller hur. Jag fattar inte hur man kan få ut något alls ur den här trailern.


signatur

I'm a snake, follow me!

Äntligen.

Dragon Age: Origins alltså, ett namnbyte som måste gjorts för att originalnamnet inte var klyschigt nog redan. Passar de två teasers som släppts bra må jag säga - de var båda av det mest generiska slaget jag sett och de som får ut något mer än det av dem drömmer.

Hoppas på mer material under E3 för den senaste veckan då den första hypen kring spelet dykt upp har varit kass.

Medlem

så coolt, får se screens mm på E3 som börjar imorn ska bli najjs. Ser snyggt ut iaf.

Medlem
Skrivet av Charstone:
Skrivet av skauninG:

Drakar, orcer och jävla magi. Så trött på det! :evil:

Men vad tur att dem inte tvingar dig och spela spelet då.

Som tur är Trodde bara Bioware skulle köra lite sci-fi nu istället


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Störtde mig mest på att voice actorn till prinsen lät som en stjärtgosse, ingen pondus alls.

"For Aldheron".......... gay GAY GAAAAY


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av obetydlig:

Flirtar de lite med LOTR? Jag menar, "Hounds!", "Archers!" .

Err... va?

Angående trailern: GÄSP. Så otroligt oinspererad och tråkig. Och håller med angående rösterna, riktigt dåliga och ingen inlevelse. Men men, vill se gameplay innan jag uttalar mig om själva spelet. Men trailern ger ju inga större förhoppningar.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Skit trailer, från Bioware... Jisses


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Skit trailer, från Bioware... Jisses

Hmm, I sence a connection.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Verkligen inte någon vidare trailer. Men, trailers är trailers.

Medlem

Tråkig trailer. Men jag hoppas att vi får se in-game snart.

Medlem
Skrivet av Jkkb:

Och det kan du säga efter att ha sett en ca 30 sec lång trailer?

Han kommenterade den 30 sek långa trailern, vad är problemet?

Och för egen del: vilken jälva dynga hahaha


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av anon_267:

Det känns som att trailern inte rättfärdigar gameplayet direkt. Jag var under intrycket att det skulle bli ett vanligt Bioware-RPG á la Baldur's Gate och Neverwinter Nights?

Näru, de tror jag nog aldrig har varit meningen.. iaf inte om man utgår från den typ enda screenshot som har varit tillgänglig. Har verkat vara nån sorts tredje persons svärd och slåss historia. Hoppas verkligen inte det blir som NWN.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Väldigt besviken på trailern faktiskt, förväntade mig mer efter så lång tystnad från BioWare angående DA. Förhoppningsvis får vi se lite gameplayvids snart.

Inaktiv

Jag tänkte direkt på mr Burns i Simpsons !! 'Release the Hounds'

Hohoh , fattig trailer efter så lång tid , och är nog böjd att hålla med många här , drakar orcher o skit.

Kom på nåt nytt. Fast är det bara bra gjort och roligt att spela så kan det ju iofs kvitta.

Medlem
Skrivet av obetydlig:

Flirtar de lite med LOTR? Jag menar, "Hounds!", "Archers!" .

För att archers finns enbart i lotr?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av obetydlig:

Flirtar de lite med LOTR? Jag menar, "Hounds!", "Archers!" .

För att archers finns enbart i lotr?

Uhh menart, vafan Archer är knappast något som LOTR har kommit på...det har betydelsen PILBÅGSSKYTTAR.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av obetydlig:

Flirtar de lite med LOTR? Jag menar, "Hounds!", "Archers!" .

För att archers finns enbart i lotr?

Uhh menart, vafan Archer är knappast något som LOTR har kommit på...det har betydelsen PILBÅGSSKYTTAR.

Jag vet att det är pilbågsskyttar....


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Dom kunde väl åtminstone sett till att göra en snygg trailer, och lite mer underhållande? Nej här får man bara se en strid som man sett en miljon ggr förut. Man får intrycket av att det är nåt sketet b-spel.

Medlem

Såg coolt ut


signatur

hejsanhejsanhejsan

12
Skriv svar