Operation Flashpoint 2-trailer

Inaktiv
Operation Flashpoint 2-trailer

Såg väldigt intressant ut hoppas på det här.

Medlem

Pre rendered är så 90:tal


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Medlem

Nice film! Jag blir nöjd om OFP2 har samma grafik som Armed Assault men inte lika stelt och med bättre AI.

Inaktiv

Hoppas dom lyckas med det här

Medlem

hehe får hopas att det är lika kul som ettan

Medlem

Jag hoppas att de behåller simulatordelen och inte gör ett fördummat konsolspel.

Medlem
Medlem

Jag börjar bli fuller men jag ska kolla in filmen ändå


signatur

Jäh!

Medlem

hmm, blizzard har tydligen en motståndare i cgi-filmer verkar det som, såg riktigt bra ut imo.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Nice film! Jag blir nöjd om OFP2 har samma grafik som Armed Assault men inte lika stelt och med bättre AI.

håller helt klart med dig.

Medlem

Det var ju en fin film. Synd att den inte säger mer om spelet än vad
Toy Story gör.
Själv blir jag förvånad om Codemasters ens lyckas tangera samma skala, rymd och moddbarhet som _originalet_ har. Förmodligen blir det nån tradeoff i skala för att kunna fläska på med grafiken och avsteg från realismen för att tilltala casualspelare istället för milsim:are.

Nej, tills motsatsen är bevisad är det ArmA med moddar som gäller. Communityn gör spelet.

Medlem

hoppas dom släpper spelet mer buggfritt än vad tidigare OFP och ArmA var

Medlem

De skjuter från höften?

wat

Medlem

Kan tipsa om att det finns en förhandtitt här.
Tror att det kan bli riktigt bra faktiskt.:)

Inaktiv

TKC äger sönder i ArmA^^

Medlem

Verkar vara rigoröst förarbete i alla fall, och filmen såg ju bra ut. Kan kanske bli bra det här?


signatur

Jäh!

Medlem

Flashpoint :heart:


signatur

Intel core2 Duo CPU - E6750 (2,66gh), MSI 8600 GTS (520mb), Geil DDR2 ultra [i](2x 1024mb), ASUS p5kpl, SB, SyncMaster T200

Medlem

hmm ursäkta min svenska, OFP och ArmA hade tonvis med buggar

Medlem
Skrivet av noodles:

Kan tipsa om att det finns en förhandtitt här.
Tror att det kan bli riktigt bra faktiskt.:)

goodis!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av noodles:

Kan tipsa om att det finns en förhandtitt här.
Tror att det kan bli riktigt bra faktiskt.:)

mina förhoppningar ökade efter den läsningen, tack:up:

Medlem

Err folk gillade denna filmen? Var ju bara dålig? Väldigt fånigt "manus" och inte speciellt snyggt gjord. Så uh missade jag något?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Err folk gillade denna filmen? Var ju bara dålig? Väldigt fånigt "manus" och inte speciellt snyggt gjord. Så uh missade jag något?

Ja, du tittade på fel film.. *fnitter*

Diggade den! Mer gatlingguns till folket!

Medlem

ser lite ut som Evil Hamster vid 01:34 haha


signatur

"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"

Medlem

Den filmen ger ju lika mycket som namnet. Dragon Rising = nada.

Vänta lite, de har alltså gjort Op Flashpoint till ett actionspel med supersoldater av trailern att döma?

Pansarknekt

Förrenderat var det ja men det var inte sjukt snyggt så det är nog inte långt ifrån hur spelet kommer se ut sen.
Tyckte det verkade riktigt bra men det var lite roligt hur snabbt responsen från FI kom på prickskyttens skott hehe.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Jag hoppas att de behåller simulatordelen och inte gör ett fördummat konsolspel.

Precis. Det är dock svårt att ens komma nära Operation Flashpoint:s briljans.

Sen vill jag ha in-gamefilmer. Inte förrenderade...

Men vill inte enbart klaga. Filmen såg faktiskt bra ut. ^^

Medlem

OPF spelade jag igenom strax efter att jag muckat från lumpen. Det spelet gav sköna (?) vibbar av smutsiga strumpor, vapenfett-doftande fingrar och eldöverfall kl.04.00 på morgonen med ögonen fnasiga av sömn. Om bara OPF2 uppfyller en tiondel av realismen i OPF så skulle jag vara nöjd.

123
Skriv svar