Trailer från Max Payne-filmen

Robot
Medlem
Trailer från Max Payne-filmen

Kick ass!

Medlem

jag håller verkligen tummarna för detta.

Medlem

Fy fan vad grymt!!! Ett måste att se på bio...

Längtar redan...

Medlem

Eftersom att jag inte spelat något utav spelen så slipper jag att klaga på att det inte är som i spelet eller vad det nu kan tänkas vara man klagar på.

Den här filmen ska ses.

Medlem

Verkar som de har lyckats fånga den där känslan som är i spelen, hoppas och tror att det kommer bli en bra rulle.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Leffe-Bengan: Om du inte lirat spelen så gör det ASAP!

Medlem

får verkligen Max Payne känslan när man ser klippet! Filmen kommer nog bli riktigt bra.

Medlem
Skrivet av conthox:

Verkar som de har lyckats fånga den där känslan som är i spelen, hoppas och tror att det kommer bli en bra rulle.

Word.

Medlem

ser mycket lovande ut, jobbigt o vänta till oktober dock :'(

Medlem

Det här kan ju lyckas, Max Payne var ju redan som en uberbra actionfilm ^_^ Bara att faktiskt filma det så är det klippt och skuret! ;>


signatur

Videomupp

Medlem

Värdelös trailer. Känslan från spelen verkar helt bortblåst vilket är otroligt synd. Hade höga förväntningar på den här rullen men den verkar tyvärr bli en flopp


signatur

<3

Medlem

Filmen kan bli helt acceptabel, hade ju varit kasst om det hade varit en rak kopia av allt man såg i spelet men detta verkar ha rätt "feel"

Medlem
Medlem

Monster?! I Max Payne?! Hoppas jag fan inte, filmen kommer säkert vara sämst precis som Hitman. Hur svårt kan det vara att bara följa spel storyn.

Medlem
Skrivet av Mormis:

Monster?! I Max Payne?! Hoppas jag fan inte, filmen kommer säkert vara sämst precis som Hitman. Hur svårt kan det vara att bara följa spel storyn.

Du har spelat spelen utgår jag ifrån, drömsekvenser?

EDIT: Ja, jag vet, det följer inte spelets drömsekvenser exakt men vafaaaaaan, NÅN måtta får det väl vara

Medlem

Monster? menar du dödsängeln som drar ut han som Max skjuter i slutet? Är ju bara symbolik helt i anda av Max´s psykotiska feberdrömmar.

Fasen! Detta bara MÅSTE bli bra! Älskar Max Payne-serien!

Medlem

Dom där flygande typerna verkar vara vara Payns smärta/innersta demoner/whatever. Såg inte ut att ha nån påverkan i filmen, förutom när snubben föll ut ur fönstret och demonen höll tag i snubben. Det är fan inga monster i Max Payne

Medlem

Bara hoppas att alla små monster är snetändningar från den där drogen eller liknande...

ptr
Medlem

detta kan nog bli helt okej

Medlem
Skrivet av jovviz:

Värdelös trailer. Känslan från spelen verkar helt bortblåst vilket är otroligt synd. Hade höga förväntningar på den här rullen men den verkar tyvärr bli en flopp

ööööh! har du spelat spelen? Man kan ju undra...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Nej, inte den skådisen! Vad har demoner med Max Payne att göra?

Medlem
Skrivet av radiuz:

Nej, inte den skådisen! Vad har demoner med Max Payne att göra?

Har du ens spelat Max Payne?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

blir förmodligen en bra film, fast jag kan anta att den inte kommer ha någon som helst max payne känsla.

Medlem

Alla knarkare i Max Payne rabblade ju bara om "the flesh of fallen angels" konstant, så de där änglarna kanske är de där änglarna som knarkarna såg?

Medlem

hoppas innerligt att det inte är Uwe Boll som gör filmen!

för er som inte vet vem Uwe Boll så är det han som gjort ett par filmer baserade på spel som tex, BloodRayne, Alone in the Dark (håller nog på med Farcry) - och Alla hanns spel-baserade filmer blir B

så let's hope it's not Uwe Boll!


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av HYBRiS:
Skrivet av radiuz:

Nej, inte den skådisen! Vad har demoner med Max Payne att göra?

Har du ens spelat Max Payne?

Självklart, varför skulle jag annars skriva så? Får se hur själva storyn etablerar sig... Just nu är jag skeptisk!

Medlem

Såg lovande ut!
"Ängeln/demonen", som många hakar upp sig på, är förmodligen en Valkyria, ett inslag nordisk mytologi precis som spelen hade.

FAN VAD COOOOLT.

Mark Wahlberg ser ju ut att vara perfekt i denna rollen. Och shit vilken asbra trailer. KICK ASS helt enkelt..........blev sugen på att installera Max Payne igen nu.8):up:


signatur
Skriv svar