Velvet Assassin-trailer

Robot
Medlem
Velvet Assassin-trailer

Men vilken jäkla dynga. Usch! Dagens mest konstruktiva kommentar.

Äh, jag tror det kan bli rätt coolt.

Medlem

Har också lite förhoppningar på det har spelet. Kan dom bara undvika alla uppenbara klicheer så kan det bli riktigt bra.


signatur
Medlem

trailern var väl inge vidare sen så vet jag inte om det bara är jag som är trött på alla ww2 fps :/

Inaktiv

Hmm, ett roligt inslag vore ju om josep fritzel va slut bossen

Medlem

fan då hade inte riktigt vaknat och trodde att det var assassins creed 2


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Medlem

Vilken j-vla dynga.

Medlem

Nja, har sett både bättre och sämre spel. Det låter som ett lite annorlunda koncept, men egentligen är det ju bara Splinter Cell i andra världskigetmiljö.

Inaktiv

Jag tycker det verkar intressant. Ska definitivt hålla ögonen öppna!

Medlem

Ersätt huvudpersonen med The Boss och låt KP göra jobbet så kanske jag hade varit intresserad


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Meh, billigt spel med en liten gimmick för att försöka konkurrera. Antagligen inte dåligt, men troligen väldigt mediokert...

Medlem
Skrivet av Bleeker:

trailern var väl inge vidare sen så vet jag inte om det bara är jag som är trött på alla ww2 fps :/

FPS... FIRST PERSON shooter... Detta är varken i första person eller en shooter.

Medlem

verkar bli lite splinter cell i WWII...men jag fattar inte en sak; om det nu ska vara realistiskt, varför skickar man ut en kvinna att lönnmörda? inget emot kvinnliga mördare, men hur ska de kunna klä ut sig till en tysk soldat och smälta in? fanns inte så många kvinnliga soldater på den tiden.

om man inte ska kunna byta uniform så lär spelet bli kasst...man måste kunna vara lite sneaky på äkta spion-vis


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:

verkar bli lite splinter cell i WWII...men jag fattar inte en sak; om det nu ska vara realistiskt, varför skickar man ut en kvinna att lönnmörda? inget emot kvinnliga mördare, men hur ska de kunna klä ut sig till en tysk soldat och smälta in? fanns inte så många kvinnliga soldater på den tiden.

om man inte ska kunna byta uniform så lär spelet bli kasst...man måste kunna vara lite sneaky på äkta spion-vis

Är det inte detta spel som är baserat på en person som faktiskt fanns under andra världskriget? Har för mig att det är nåt sånt. Vilket förklarar varför hon är där hon är.

Edit: mitt tangentbord kan inte stava


signatur
Medlem
Skrivet av Crackwhore:

Hmm, ett roligt inslag vore ju om josep fritzel va slut bossen

Medlem

Måste vara skapligt jobbigt att gå hukad hela tiden på det där viset... ?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Gortie:
Skrivet av Propy:

verkar bli lite splinter cell i WWII...men jag fattar inte en sak; om det nu ska vara realistiskt, varför skickar man ut en kvinna att lönnmörda? inget emot kvinnliga mördare, men hur ska de kunna klä ut sig till en tysk soldat och smälta in? fanns inte så många kvinnliga soldater på den tiden.

om man inte ska kunna byta uniform så lär spelet bli kasst...man måste kunna vara lite sneaky på äkta spion-vis

Är det inte detta spel som är baserat på en person som faktiskt fanns under andra världskriget? Har för mig att det är nåt sånt. Vilket förklarar varför hon är där hon är.

Edit: mitt tangentbord kan inte stava

hmm...blev nyfiken, och ja du har rätt; Violette Szabo (Violette Reine Elizabeth Bushell Szabo). hon var en hemlig agent under ww2, dog i konc.kamp dock...(http://en.wikipedia.org/wiki/Violette_Szabo)

så då hade jag fel, dom hade kvinnor som agenter mer än vad jag trodde...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Vem vill spela en fjolla i tights, inte jag:down:

Fast det hade förmodligen inte varit något kul även om man spelade en manlig figur:\


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Inaktiv

Nej... jag tror inte detta blir bra.

Medlem

Splinter Cell: 1945 kan dom kalla det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser rätt bra ut tycker jag Jag hoppas på det här spelet.

1
Skriv svar