Sarah's Emergency Room tillkännagivet

Robot
Medlem
Sarah's Emergency Room tillkännagivet

Theme Hospital...

Inaktiv

Haha, vilken ripoff.

Medlem

Ååååh vilken Theme Hospital vibb man fick nu.

Medlem

Haha, det värsta är att theme hospital troligen är bättre än det här elvis-syndromet, ballonghuvud, osynliga folk. sen kom döden upp genom golvet när nån dog också xD

Medlem
Skrivet av Arre:

Theme Hospital...

medans sidan laddades så tänkte jag "det står garranterat något om Theme Hospital i första kommentaren", i was right!

Medlem

Wow, rent grafiskt så ser det ut som TH... som släpptes för 11 år sedan

Medlem
Skrivet av bomb-omb:

Wow, rent grafiskt så ser det ut som TH... som släpptes för 11 år sedan

Ja


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

jahaa är det så man gör nya spel? tar ett gammalt, döper om det och gör en rerelease. varför tänkte inte jag på det ^^

Medlem

Hospital Tycoon visade sig ju inte vara så jäkla mycket att hänga i granen som en utveckling ifrån det UNDERBARA Theme Hospital. Kanske detta? Inte så troligt, men...

TH är å andra sidan ett av de där speciella spelen som fortfarande håller idag, utan att nödvändigtvis beblandar sig med nostalgi.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Vilken misslyckad nyhet, alla börjar tänka på TH och jag börjar spela det, underbart spel.

Medlem

Allvarligt. Visst är det likt TH, men hur skall man kunna göra ett sådant spel utan att det är det?

Otroligt hur många som kan dissa ett spel med en gång utan att ge det en chans bara för att det är likt ett annat spel...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

De kunde iallafall ha 3D-grafik? Flera våningar? Vad som helst?

Medlem

gör scrubs i fp


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem

Ser EXAKT ut som theme hospital... Nästan iaf.

Medlem

Theme Hospital ser ju för fan bättre ut.

1
Skriv svar