Stormrise tillkännagivet

Medlem
Stormrise tillkännagivet

Flash-filmen verkar inte har konverterats korrekt. Gör om, gör rätt!


signatur
Inaktiv

En av de där grovt överskattade studiorna som glömt bort kvalité och anammat detta förhatliga mjölkande.

Medlem

vad är detta!? så som de här såg väljer jag hellre End War.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Ehm? I am EVA i will guide you through your command? låter ju lite för mycket som command and conquer där.

Medlem

Såg inte bra ut imo.

Medlem

Där är mechs, så jag ska helt klart kolla närmare på det

Medlem

Bara jag som känner igen ljudet från sniper't? Låååååter sååååååååååå bekant!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Strategie för konsoler, nee nu får fan det här konsol skiten räcka... suck

Medlem

Vilka c&c vibbar jag fick av det här spelet av någon lustig anledning. Och ja Eva? känns som mycket är taget från andra spel och satt i annan förpackning. Plus RTS på konsol. Bara om man kan ha keyboard och mus så "köper" jag det.

Tycker också sniper ljudet var väldigt likt något annat spel. Passa inte alls det vapnet han hade heller (som såg ut som en 50cal typ).
Kan vara så att det funnits i Counter strike på något vapen. Fast om inte du Tommy_h har spelat CS så kan det ju så klart vara något annat spel. Blir väl till att installera alla FPS spel man har och kolla

Inaktiv

Vad jag kan tänka mig kommer Prickskyttegevärets ljud ifrån Close Combat serien, låter som när en mindre stridsvagn eller stridsfordon avfyrar sin kanon.

Sen finns det ytterligare ett vapen i Close Combat som låter likadant, och det är AT-gevären.

Jag ställer mig själv frågan vem som godkänt att släppa denna "Teaser" då de flesta verkar ganska negativa till spelet direkt, märkte i en sekvens tillomed att meckroboten började hacka i bakgrunden. Vill man visa det till konsumenterna?

ähh fattar bara inte.

Medlem
Skrivet av xector:

Såg inte bra ut imo.

Nej, det gjorde det verkligen inte. RTS på konsol, redan där är ju oddsen emot det här. Grafiken var inget att skryta om heller.

Inte imponerad.

Medlem

När ska vi slippa de där scenerna (i filmer och i spel) där ett monster liksom tittar in i kamrean, vrålar för full hals och ruskar på huvudet innan det anfaller?

Inaktiv
Skrivet av RoGGe:

En av de där grovt överskattade studiorna som glömt bort kvalité och anammat detta förhatliga mjölkande.

Menar du att Total War serien är grovt överskattad?

CA verkar ha flera helt olika avdelningar, en som jobbar på TW och en eller två som jobbar på konsollspel.

Trailern till det här spelet var ju inget vidare, får se hur spelet blir.

Men RTS till konsoll, de är inte ensamma om att jobba på exklusiva spel. Halo Wars från Ensemble Studios är på gång t.ex. (och Ensemble är ju inte direkt orutinerade på RTS marknaden).

Medlem

Såg någonstans det också ska komma till PC. Men jag vill gärna se mer innan jag skriker "Heresy"!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Första intrycket var ju inte sådär jätteimponerande direkt, men well får väll hoppas att det levererar, är ju trots allt CA som är bakom

Medlem

WOW!
älskar sånahära spel!:D
men synd att det inte komemr till pc:(
är det rts såna kan man väl inte spela på konsoler inte lika bra som på dator:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

AWEGASM!
ser ut som en blandning mellan COH, GC2, MTW2! ser skitfint ut, men det är synd att det inte kommer till PC... ett strategispel utan moddar? "får rysningar"

Medlem

Det står ju för sjutton i slutet på filmen att det ska komma till pc med.

1
Skriv svar