Laga mat med elake kocken

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av showerguy:

Hehe vad roligt!

Själv så har man sätt klart på säsong 3 då OH NO YOU DIDN'T vann!
Ska bli roligt att se.. Jag gillar Chef Ramsey

YES CHEF!

Du har ALDRIG någonsin hört talas om spoilertaggar var?

Eller att helt enkelt bara hålla käften.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Hehe vad roligt!

Själv så har man sätt klart på säsong 3 då Rock vann!

Ska bli roligt att se.. Jag gillar Chef Ramsey

YES CHEF!

men pucko spoiler :(( /rude

Edit av admin.

Medlem

Ni som citerar showerguy, tänk på att ni bara ökar chanserna att ytterligare personer ska bli drabbade. Tas hans meddelande bort eller redigeras kan fortfarande era citat spoila för någon.

Exakt och då kan denna tråden bli hur lång som helst med alla "jävla spoiler" kommentarer.
Ta nu och krama om varandra + showerguy och bli vänner igen. Han gjorde det inte med flit. Han trodde bergis att alla laddar ner tv-serier innan det kommer till oss svennar.


signatur
Inaktiv

Förlåt alla

Blev bara så glad att spelet skulle komma.. aja ska iaf inte "spoilertagga" framöver

SRy all..

Edit, nu hade jag redigerat min tidigare inlägg. Jag tycker det är lite patetiskt att hålla på som ni gör ändå. Hur många ser på serien : 100 miljoner världen över. Och sen kommer 5 stycken och skriker ner på mig.

Som ni ser har redan en kille sagt vem som har vunnit säsong 4 så han spoilar ju också.

Och dessutom visste jag inte änns var "Spiolertagga" var för något. Så nu har jag iaf lärt mig det.

Medlem

Seriöst, det borde inte få kallas spoiler att säga vem som vann i något jäva matlagningsprogram. Ni är bara otroligt löjliga som tar åt er och börjar gorma "idiot" och w/e för det lilla.

Spelet ser för övrigt ut att bli lika tråkigt som dess TV-motsvarighet. Absolut inget köp.

Redaktör

Hell's Kitchen är rätt trist, ja. Övertydligt skräp som mest handlar om konflikter, det känns rätt daterat. Någon gör/säger något konfliktartat, följt av "intervju" där personen i en, absolut högst två meningar beskriver det vi precis har sett. Tv gjord för att också de absolut mest trögtänkta ska kunna hänga med...

Kitchen Nightmares var roligare, även om också det var för hårt uppstyltat för att hålla i längden. Boiling Point är det roligaste Ramsay-programmet tycker jag. Han jagade Guide Michelin-stjärnor och var rätt jäkla stenhård. På allvar.


signatur
Medlem

Första säsongen av Hell's Kitchen (den brittiska) var helkul. Rekommenderas om så bara för att se de helt inkompetenta 'kändisarnas' velande runt spisen. F-Word som kör i brittisk teve är också stundom underhållande men Kitchen Nightmares var betydligt roligare, iallafall i början -- sedan blev det en aning stelt och för inrutat. Värsta som kommit ur hela härvan är nog det patetiska försöket till svensk efterapning som gick på teve för ett tag sen.


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem

Ja då råkade man läsa spoilern! Ingen mening med att kolla på hells kitchen säsong 3 nu...

Inaktiv

Förstår inte hur man kan orka lägga ner tid på ett sånt här skitspel :/


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

12
Skriv svar