Fallout 3 trippelplåtat

Robot
Fallout 3 trippelplåtat

Glitter kanske intresserade mig när man var bebis, nuförtiden är jag dock svårflörtad.


signatur
Medlem

Ser riktigt bra ut, miljöerna har verkligen fallout känsla.
Frågan är vilken platform man ska köpa det till.. Tror det passar bäst till PC=).

Medlem

faaaan... jag ville ju vara child killer och så får jag inte!
skämt åsido

Medlem

Hoppas man kan bli full så man får lite extra unarmed skill

QRT
Medlem

hmm.. fortfarande ganska anti. Men det ser ju rätt snyggt ut.

Inaktiv

ser snygt ut jag väntar helst på demo för att se om de endast försöker blända en så ma inte märker att man gifter sig med medusa

Inaktiv

Ser förstås snyggt ut, men eftersom det är konsolanpassat lär det bli tristare än vad det kunde ha varit. Tror jag spelar lite Fallout 2 istället...

Skrivet av storhemulen:

Ser förstås snyggt ut, men eftersom det är konsolanpassat lär det bli tristare än vad det kunde ha varit. Tror jag spelar lite Fallout 2 istället...

Gör du rätt i kompis


signatur
Medlem

Fi fan va gott ^^

Medlem

Givetvis vill jag lira detta på PC, men har inte pengar till en ny, och min nuvarande är sjukt gammal så det blir nog att det blir ett PS3 lir, det vill säga om det är värt ett köp till konsoller med tanke på att det inte går att modda.

Om det går spela utan mods, vilket Oblivion absolut inte gick från mitt perspektiv, så är det nog fin fint.
Men jag litar inte på Bethesda efter vad som hände med Oblivion...

Annars blir det väl att fortsätta lira Fallout 2, vilket fortfarande rockar! ;D

Medlem

Ser snyggt ut ja men som vanligt med dagens spel så är det grafiken som lurar en att köpa skit. Tyvärr kommer aldrig Fallout 3 bli något riktigt fallout spel men man får ju hoppas på att det blir ett skapligt spel oavsett. Vad bethesda inte förstår är att de ska göra en uppföljare på antagligen ett av världens bästa PC spel, tror det är för stor uppgift för dem killarna.

Medlem

Ser förstås snyggt ut, men eftersom det är pc-anpassat lär det bli tristare än vad det kunde ha varit..


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Tror det är nått fel på nyheten då den visar screenshots på nån dålig modd till Oblivion.

Medlem
Skrivet av Felgard:

ser snygt ut jag väntar helst på demo för att se om de endast försöker blända en så ma inte märker att man gifter sig med medusa

Låter självupplevt...?

Medlem
Skrivet av storhemulen:

Ser förstås snyggt ut, men eftersom det är konsolanpassat lär det bli tristare än vad det kunde ha varit. Tror jag spelar lite Fallout 2 istället...

Skrivet av WarpGuN:

Ser förstås snyggt ut, men eftersom det är pc-anpassat lär det bli tristare än vad det kunde ha varit..

Ni två borde sitta i en paneldebatt tillsammans och diskutera. Det kan bli intressant.

Medlem

Fattar inte riktigt hypen runt de här spelen, har iof inte lirat nått av dem men endå

Medlem
Skrivet av Oneone:

Fattar inte riktigt hypen runt de här spelen, har iof inte lirat nått av dem men endå

NEJ DÅSÅ.

Medlem
Skrivet av MINO7AURO:

Tror det är nått fel på nyheten då den visar screenshots på nån dålig modd till Oblivion.

Tror det är något fel på Q4, Q3, Q2, RTCW samt en massa andra spel, de är ju bara mods av Q1 då de delar samma grafikmotor, bara lite uppdaterade prylar emellanåt.
Eller vänta, kan det vara fel på dig som gör meningslösa inlägg?
Oh well...

Ontopic : Ser sött ut. Tror det är samma bilder som fanns i intervjun ni länkade till för någon dag sen. Ser fram emot F3 starkt och hoppas på mycket

Inaktiv

tycker texturerna på barbordet ser ut som lera, men men


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem
Skrivet av Tr0ll:

tycker texturerna på barbordet ser ut som lera, men men

exakt, texturerna är fruktansvärt lågupplöst. Man kan ha högupplösta texturer och ändå får det se ut som att det är skitigt och använt,. bara en hint betashed...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Felgard:

ser snygt ut jag väntar helst på demo för att se om de endast försöker blända en så ma inte märker att man gifter sig med medusa

Det kommer INTE komma något demo, hänvisa till en äldre nyhet.

Medlem

Onej! Nu måste NMA-nördarna gnälla kilometervis med text i sitt löjliga forum IGEN! Vad synd, hahah!

ONT: Att ens orka visa upp skärmdumpar, vilket säger lika mycket som ett spel som dess storlek på bootstrappad setup.exe, är ju bara för mycket. Att folk orkar reagera över desamma, är ju obetalbart underhållande.

*väntar med spänning på mer FO3-dumpar*


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Schysst. Jag väntar med spänning på denna..
Vi får hoppas på någon gameplay-video på E3.

Medlem
Skrivet av gryzor:

Onej! Nu måste NMA-nördarna gnälla kilometervis med text i sitt löjliga forum IGEN! Vad synd, hahah!

ONT: Att ens orka visa upp skärmdumpar, vilket säger lika mycket som ett spel som dess storlek på bootstrappad setup.exe, är ju bara för mycket. Att folk orkar reagera över desamma, är ju obetalbart underhållande.

*väntar med spänning på mer FO3-dumpar*

Hahah... Vad roligt..? :/

NMA reagerar mer på intervjuerna och förhandstittarna än bilderna. Medan Bethesda inte säger det själva, så är FO3 "Oblivion with guns".

Medlem
Skrivet av the wookiee:

NMA reagerar mer på intervjuerna och förhandstittarna än bilderna. Medan Bethesda inte säger det själva, så är FO3 "Oblivion with guns".

Letar man _bara_ anledningar att hata så kommer man hitta det.

"Oblivion with guns, prostitution, splatter, VATS more/better dialogue..." the list goes on

Hur man än vrider på det är det inte Oblivion.


signatur
Medlem

För min del låter Oblivion with guns som väldigt bra. Naturligtvis krävs justeringar för att få motorn att funka för F3 men jag verkar vara den enda som gillar Oblivion på de här forumen. Nya innegrejen, att dissa Oblivion?

Skrivet av gryzor:

Onej! Nu måste NMA-nördarna gnälla kilometervis med text i sitt löjliga forum IGEN! Vad synd, hahah!

ONT: Att ens orka visa upp skärmdumpar, vilket säger lika mycket som ett spel som dess storlek på bootstrappad setup.exe, är ju bara för mycket. Att folk orkar reagera över desamma, är ju obetalbart underhållande.

*väntar med spänning på mer FO3-dumpar*

Om du nu klagar på NMA varför hänger du där då?

Lämna hederligt folk ifred. Du påminner mig om en granne som alltid står och spionerar, samtidigt som hon kommer med dåliga anledningar när man kommer på henne.


signatur
Medlem
Skrivet av Schtraider:

Nya innegrejen, att dissa Oblivion?

"Nya"? Snarare varit så sedan Oblivion släpptes.
Extra starkt hat i Fallout-kretsar bara.

Älskar Fallout 1 & 2 och spelat dom mååånga gånger genom åren men jag ser ändå fram emot detta "Oblivion with guns". Jag tror dom kommer lyckas fånga wasteland-känslan. Tänker då inte dissa Bethesda förräns jag prövat det.

Medlem
Skrivet av Astrality:
Skrivet av Schtraider:

Nya innegrejen, att dissa Oblivion?

"Nya"? Snarare varit så sedan Oblivion släpptes.
Extra starkt hat i Fallout-kretsar bara.

Älskar Fallout 1 & 2 och spelat dom mååånga gånger genom åren men jag ser ändå fram emot detta "Oblivion with guns". Jag tror dom kommer lyckas fånga wasteland-känslan. Tänker då inte dissa Bethesda förräns jag prövat det.

Jo, det är ju sant förstås. Har bara inte lyssnat på oväsendet, hehe.

Samma här. Är ett stort fan av de gamla spelen men har inga problem med den nya riktningen. Som du säger, känslan av postapokalypsen är viktigast för mig.

12
Skriv svar