Fallout 3 trippelplåtat

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Om du nu klagar på NMA varför hänger du där då?

Lämna hederligt folk ifred. Du påminner mig om en granne som alltid står och spionerar, samtidigt som hon kommer med dåliga anledningar när man kommer på henne.

Absolut! Lite roar små, vettdu! Eller så kan det vara så att jag spelat fallout-serien till förbannelse, men inte riktigt är lika obstinat och mentalt blockerad som NMA-folket -- dock ändå har ett intresse. Som jämförelse -- alla som tillhör islam har NOG inte dynamitbälten och tränar inför att flyga in i byggnader, men vad vet jag. Jag bara gissar.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Inaktiv

Nja.
Vill inte vara den gnällapa jag är IRL, men hela charmen med Fallout 1 och 2 var att det töjde på gränserna. Dvs: man kunde döda barn och så vidare.

Tråkigt att Bethsida var rädda för låga försäljnings nuffror och böjde sig för kritiken.

Notera att jag inte dömer ut spelet på förhand, så som många... andra gör. Jag säger bara jag kommer och se det mer som en spirituell uppföljare till Fallout, än just Fallout 3.

Och ja, NMA är ett gäng gameoholics. Tyvärr.


signatur

That was no cheese.
http://www.threadbombing.com/

Skrivet av obetydlig:

Och ja, NMA är ett gäng gameoholics. Tyvärr.

Du det där var inte rättvist att säga. Vad vet du om det. Hat set värre folk på Fz som ständigt måste trolla


signatur
Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av obetydlig:

Och ja, NMA är ett gäng gameoholics. Tyvärr.

Du det där var inte rättvist att säga. Vad vet du om det. Hat set värre folk på Fz som ständigt måste trolla

Inte särskilt mycket, ska jag erkänna.

Däremot gjorde jag en snabbsummering i huvudet av det jag läst på forumet det senast halvåret, och fick det intrycket att NMA var illa ansedda här.

Men du har nog rätt i att "gameoholic" var lite väl kryddstarkt. Kanske "fanatisk" skulle passa bättre?

Ursäktar djupaste om jag rörde upp känslor utan att veta om det.


signatur

That was no cheese.
http://www.threadbombing.com/

12
Skriv svar