Mirror's Edge - film och foton

Medlem
Skrivet av SorbP:
Skrivet av Slanger:

Trist trailer, tycker de skulle använt in-game motorn istället för att göra en animerad Anslagstavlan-film. Spelet ser grymt ut i verkligheten så jag förstår inte meningen med detta. Den förra trailern var mycket bättre.

helt riktigt såg ju värre ut en frukost tv:n

lite tragiskt att det måste vara crysis grafik för vissa för att dom ska tycka att det är bra, har dom det så behövs dock inget annat heller...

tog inte detta lite "felsteg" sedan deras förra trailer? då verkade spelet mer vara ett vackert äventyrspel. Plötsligt verkar det vara mer naruto :/... hoppas det blir bra i alla fall, lätt ett av de mest efterlängtade spelen.

Edit: måste hålla med alla som kommentera musiken. Den var helt undebar i förra trailern.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Bt
Medlem

Inte lika bra som första filmen, men okej...


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Mums mums... ge mig. Kan knappt bärga mig.


signatur
Inaktiv

Håller med vad en del sagt.

Första trailern var grym. Att de övergick till tecknad storystil i denna förtog lite av känslan för första trailern. Hoppas verkligen inte det blir tecknade story sekvenser inne i spelet.

Trots min åsikt om det verkar spelet fortfarande mycket intressant. Känslan från första trailern är väldigt cool.

Inaktiv

exakt vad var 2D med den trailern?

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av SorbP:
Skrivet av Slanger:

Trist trailer, tycker de skulle använt in-game motorn istället för att göra en animerad Anslagstavlan-film. Spelet ser grymt ut i verkligheten så jag förstår inte meningen med detta. Den förra trailern var mycket bättre.

helt riktigt såg ju värre ut en frukost tv:n

lite tragiskt att det måste vara crysis grafik för vissa för att dom ska tycka att det är bra, har dom det så behövs dock inget annat heller...

Om du tar en titt på trailern, så är det för det första Förbannat dåligt animerat så det ser ut som något ur Cartoon Network. det tycker inte jag direkt är något att hänga i julgranen när dom uppenbarligen kan producera vettiga ingame segment redan, för fan vem bryr sig om hur det ser ut, när det rör sig som en sträckgubbe i sirap.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Å andra sidan kan man ju argumentera att alla anime-filmer och serier som någonsin producerats är ganska dåligt animerade, från ett rent tekniskt perspektiv, men det har ju aldrig hindrat folk från att gilla det.

Medlem
Skrivet av Perequin:

Å andra sidan kan man ju argumentera att alla anime-filmer och serier som någonsin producerats är ganska dåligt animerade, från ett rent tekniskt perspektiv, men det har ju aldrig hindrat folk från att gilla det.

Nej det har du rätt i Perequin, men ANime Serier har smaken att lägga animeringsarbetet där det räknas, d.v.s fightsegmenten, samt att täcka resterande med Art direction.


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

hoppas dice släpper soundtrack för nedladdning!


signatur

PSN: japp :)

Medlem

Verkar kunna bli ett underhållande spel faktiskt


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Esslan:

Verkar verkligen lovande. Lättlärda kontroller. Gameplay som inte bara verkar gå ut på att ha ihjäl alla man möter. Fin färglad grafik. En huvudperson som inte känns så stereotyp. Helt klart ett av spelen som jag är mest intresserad av, alla kategorier medräknade, just nu.

Håller med på det mesta. Men huvudpersonen är väl så stereotyp man kan tänka sig...
En spinkig asiatisk tjej med gruffs ritat eller intatuerat på kroppen som kan hoppa som en kängru och så klart kan fightas karate-style.. hmm.. har sett det där förut....


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Jag som inte har sett första trailern fattar ingenting av den här. Trodde man skulle få se grafik ur spelet och inte någon konstig Manga-historia. *suck*

Medlem
Skrivet av Johan:

Jag som inte har sett första trailern fattar ingenting av den här. Trodde man skulle få se grafik ur spelet och inte någon konstig Manga-historia. *suck*

Anime-historia menar du.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv
Skrivet av TruB:
Skrivet av SorbP:
Skrivet av Slanger:

Trist trailer, tycker de skulle använt in-game motorn istället för att göra en animerad Anslagstavlan-film. Spelet ser grymt ut i verkligheten så jag förstår inte meningen med detta. Den förra trailern var mycket bättre.

helt riktigt såg ju värre ut en frukost tv:n

lite tragiskt att det måste vara crysis grafik för vissa för att dom ska tycka att det är bra, har dom det så behövs dock inget annat heller...

Läsförståelsen är på topp, ser jag.

Nej, den här trailern var inte mycket att hänga i granen. Halvunken animation som presenterar en fruktansvärt klyschig story.

Inaktiv

detta spelet e ngt jag kommer köpa direkt, grafiken e nice sen att man kan ta olika vägar till sitt mål e ett stort plus, lite basejumping över det med hehe


signatur

Join the darkside or suffer

12
Skriv svar