Robot
Razer Lycosa

Jakten på våra surt förvärvade stålar är en ständig utmaning för företagen. Razer lockar denna gång med enkelhet och högfriktionstangenter för att vi inte ska glida omkring i svettiga onlinedueller.


Inaktiv
Testat - Razer Lycosa

FZ:s betyg:
Värdelöst!

wtf?

Medlem

Hmm Jag tror tryckfelsnisse smögs sig in, Om inte då resensenten tycker 4 av 5 är värdelöst.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem

hehe skönt betyg..

Medlem

Hur kan "Det blir en stadig fyra av fem i betyg för Razer Lycosa." resultera i värdelöst.

Hur som helst så köpte jag ett ZBoard Merc Stealth nyligen som jag verkligen är nöjd med, jag håller mig dock fortfarande till Razer vad gäller möss.


signatur

.slanger

Redaktör

Hoppsan! Åtgärdat - en habil fyra ska det givetvis vara.


signatur
Medlem

Pushar inte Razer för sin anti-ghost teknik?
Hur kan det då komma sig att där är flera tangent kombinationer som inte fungerar?
Får väl bli deras gamla tangentbord då för mig.

Medlem
Medlem

Shift + alfabetet slår ut vissa bokstäver? Så om man ska skriva ett seriöst dokument måste man alltså byta tangentbord om man vill börja en mening med f? Eller har jag misstolkat det?

Medlem

Vad kostar det då ?

Medlem
Skrivet av Spectral:

Shift + alfabetet slår ut vissa bokstäver? Så om man ska skriva ett seriöst dokument måste man alltså byta tangentbord om man vill börja en mening med f? Eller har jag misstolkat det?

Man håller inne båda Shift tangenterna.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Fan min dator uppfyller inte systemkraven

Medlem

ser väll helt ok ut, jag tycker dock mer om Logitech G15..

och mitt nuvarande Logitech diNovo Edge Media Desktop


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Förstår inte. När jag läst texten så förberedde jag mig på en 2,5:a eller 3:a, men så fick den en silver fyra! :S

Medlem

Bra tangentbord, men 700 spänn för det...ehm.. Borde inte det nämnas i recensionen?

Inaktiv

Betyget i slutet av recensionen:) nu blir säkert några medlemmar här på fz gladare:D

Medlem

ptja, vill man ha ett bättre tangentbord finns alltid razer tarantula -- kostar det dubbla, men har inga ghostningar alls, helt underbart för oss trackare (gör inget att det funkar finfint i spel också) -- rekommenderas VARMT om detta inte verkar lockande.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Känner inget som helst behov av ett nytt tangentbord, mitt G15 tuffar på som vanligt efter tre års användning och jag kunde inte ha varit mer nöjd med det.

Medlem

Coolt tangentbord
diggar Razer ^^ använder razer diamondback och kommer nog fixa mig ett razer tangentbord senare. men för tillfället så funkar mitt Saitek bra.


signatur

Rawr

ptr
Medlem

hahaha alltså varför ett läge där WASD är upplyst? spelar man FPS-spel så har man ju handen där HELA tiden och då ser man ju inte ens att det lyser där?

hur som helst är det för mycket geek-bling-bling för min del. Fractal Design Linear räcker gott och väl och ser inte töntigt ut

Medlem

Ultra-X Flat über alles

Medlem

mitt vita compaq tangentbord från 2001, med svettavlagringar, klumpiga och högljudda tangenter, duger än idag.

Medlem
Skrivet av MINO7AURO:

Fan min dator uppfyller inte systemkraven

släng ut usbkameran som du spelar in porrfilmer med då.


signatur

Spelat sedan q2 :)

dmn
Medlem

Handledsskydd? Det är väl ändå ett handledsSTÖD...

Medlem
Skrivet av ptr:

hahaha alltså varför ett läge där WASD är upplyst? spelar man FPS-spel så har man ju handen där HELA tiden och då ser man ju inte ens att det lyser där?

meningen är väl att du ska hitta dit när du ska placera fingrarna, inte att man ska se ljuset efteråt

Lustigt "verifier" du postade inlägget samma sekund som mig

ptr
Medlem
Skrivet av FoxeN:
Skrivet av ptr:

hahaha alltså varför ett läge där WASD är upplyst? spelar man FPS-spel så har man ju handen där HELA tiden och då ser man ju inte ens att det lyser där?

meningen är väl att du ska hitta dit när du ska placera fingrarna, inte att man ska se ljuset efteråt

Lustigt "verifier" du postade inlägget samma sekund som mig

dom flesta borde nog hitta ändå. jag tycker det är onödigt, men finns säkert flera som tycker det är en trevlig extragrej

Inaktiv

håller mig till mitt Logitech ultraflat X med piano lacken

Medlem

Köpte mig ett Tarantula i höstas under DH, toknöjd med den iaf


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Är mer sugen på ett Roccat Valo tagentbord men har inte sett några tester på detta en

Skribent
Skrivet av dmn:

Handledsskydd? Det är väl ändå ett handledsSTÖD...

Fixat

12
Skriv svar