Ny version av Live for Speed

Robot
Medlem
Ny version av Live for Speed

Grymt!
Tillbaka till LFS nu när GRID är slut ..

Inaktiv

Försvann mitt tips eller? Skickade in det strax efter att patchen släppts.


signatur

"Dont argue with an idiot, or else he will drag you down to his level and beat you with experience."

Medlem
Skrivet av D A:

Försvann mitt tips eller? Skickade in det strax efter att patchen släppts.

Ursäkta whinet men jag blir så jävla less på alla som gnäller om att deras tips inte nämns. Inse att det inte alltid är ert tips som uppmärksammar redaktionen om nyheterna...

Medlem
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av D A:

Försvann mitt tips eller? Skickade in det strax efter att patchen släppts.

Ursäkta whinet men jag blir så jävla less på alla som gnäller om att deras tips inte nämns. Inse att det inte alltid är ert tips som uppmärksammar redaktionen om nyheterna...

Skyll på FZ, de var de som implementerade ett poängsystem X-D .

Medlem
Skrivet av D A:

Försvann mitt tips eller? Skickade in det strax efter att patchen släppts.

FZ kan ha fått nyhetstipset på annat sätt. De kanske hitta nyheten själva.

Redaktör

Jag gick igenom inkorgen efter två veckors semester i går. Har dels fått nyheten via spelets nyhetsbrev, dels ett flertal tips. Jag och alla andra skribenter är tacksamma för de tips vi får, men vi väljer att inte tacka alla som tipsat - det är nyheten som är viktig, inte vem som läste den först.


signatur
Medlem

Håller med Tompa, nyheterna är det viktiga, inte vem som var först att läsa den.

Hmm, var ett tag sedan jag körde LFS, kanske skulle testa det igen (gillade inte riktigt det när jag körde det senast, var dock något år eller två sedan).


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Härligt spel, så fort man lärt sig att ta sig förbi första kurvan!


signatur

Gärna flärd, men först en rejäl lavett

Medlem

LFS är fortfarande kungen av alla bilspel.

Medlem

Spelet = ÄGLUR.. synd bara att :'( jag skyr banracing som pesten.

Kan inte nån säga åt dom att göra ett cruising spel? (skulle äga brallan av TestDriveU)


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Spelet = ÄGLUR.. synd bara att :'( jag skyr banracing som pesten.

Kan inte nån säga åt dom att göra ett cruising spel? (skulle äga brallan av TestDriveU)

Du kan väl köra på en av dom omåttligt populära cruising-servrarna?

Medlem

Har spelat demot till och från i ungefär ett år och känslan är verkligen kanon. Men jag har alltid undrat om det finns t.ex. cuper för oss som bara spelar lite då och då och inte har värsta superoptimerade setupen till varenda bil i spelet

Cruising servrarna låter skoj, men är det bara så att man väljer bil och kör runt eller hur fungerar det?

Medlem
Skrivet av SubMarine:

Men jag har alltid undrat om det finns t.ex. cuper för oss som bara spelar lite då och då och inte har värsta superoptimerade setupen till varenda bil i spelet

Japp. Finns även mängder av hjälpsamt folk i communityn. Live for Speed Sverige har två "stora" cuper, där nybörjare är mer än varmt välkomna. Kolla in forumet på [http://www.liveforspeed.se]

Skrivet av SubMarine:

Cruising servrarna låter skoj, men är det bara så att man väljer bil och kör runt eller hur fungerar det?

Typ. Ofta så får man börja med en kass bil och måste köra nog långt för att få häftigare bilar, men det är olika.

1
Skriv svar