Super Play förtestar Lich King

Medlem

Bättre ett fan som förtestar en någon total random kille som bara kommer klaga på saker han inte förstår, eller nämner totalt ointressanta saker för spelare.

Redaktör
Skrivet av RobbazSweC:

Bara synd att han är ett fan själv, då blir det automatiskt hype.

Om du menar artikelförfattaren är det en intressant iakttagelse. Jag har jobbat med honom i ett och ett halvt år och sällan eller aldrig sett honom spela WoW. Däremot EVE och Pirates of the Burning Sea. (Om jag minns rätt gav han 6 eller 7 i betyg åt det senare.)


signatur
Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av RobbazSweC:

Bara synd att han är ett fan själv, då blir det automatiskt hype.

Om du menar artikelförfattaren är det en intressant iakttagelse. Jag har jobbat med honom i ett och ett halvt år och sällan eller aldrig sett honom spela WoW. Däremot EVE och Pirates of the Burning Sea. (Om jag minns rätt gav han 6 eller 7 i betyg åt det senare.)

Fast han nämner ju någonting om att han OCH alla andra vill ha mer än TBC. Jag bryr mig iofs inte så mycket om han gillar spelet sedan innan utan mer om vad han skriver och tar det med en nypa salt, vilket jag gör med allas recensioner och framförallt förtittar eftersom det känns som att ingen någonsin faktiskt klagar på något i en förtitt. Om någon kan hålla sina egna tankar bakom en recension så är det jättebra men då vill jag gärna veta hur han gör ;).


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

12
Skriv svar