World of Warcraft-tillägg betatestas snart

Robot
Inaktiv
World of Warcraft-tillägg betatestas snart

Alltid nått godis iaf till dem gamla WoW:arna, själv har man ju laggt ner spelet för länge sen pga jobb. Inväntar Diablo III!

Blizzard you rock


signatur

sleeplezz

Medlem

Undrar om man ska börja med wow igen när expn kommer.

Medlem

Hoppas att jag kommer med i betan Annars blir det nog lika kul som vid släppet av TBC. Jag kommer ihåg hur Hellfire Peninsula såg ut 2 timmar efter release och hur mycket spam det var i general om att köra instancer.. Goda tider det

Medlem

Jag har aldrig vunnit något, hur stor är oddsen att man lyckas hamna i betan?

Inaktiv
Medlem
Skrivet av ZereCool:

Undrar om man ska börja med wow igen när expn kommer.

låter som en dålig idé att gå tillbaka till WoW-träsket ;-|


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av LinkMandos:

Jag har aldrig vunnit något, hur stor är oddsen att man lyckas hamna i betan?

en av 10 miljoner?

Medlem
Skrivet av Rotab:
Skrivet av LinkMandos:

Jag har aldrig vunnit något, hur stor är oddsen att man lyckas hamna i betan?

en av 10 miljoner?

Ingen vidare test om bara en av alla spelare kommer med

fue
Medlem

old news fz.se, besviken... vart känt i 3-4 dagar

Medlem
Skrivet av fue:

old news fz.se, besviken... vart känt i 3-4 dagar

Alltid någon som måste påpeka att nyheten är gammal eller att dom redan visste om det, kan ju vara så att det finns andra människor som inte visste om det.

Medlem

vad derpious sa


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Sen kan man ju fråga sig om det kan kallas en nyhet, som i detta fallet.

Medlem

Muhahaha jag har redan Alphan och death knight suger som fan

Inaktiv
Skrivet av Pojii:

Muhahaha jag har redan Alphan och death knight suger som fan

ja och den är ju väldigt svår att få tag på!

Medlem
Skrivet av rolle90:
Skrivet av ZereCool:

Undrar om man ska börja med wow igen när expn kommer.

låter som en dålig idé att gå tillbaka till WoW-träsket ;-|

gah! Jag är frestad...Finns det nån support grupp nånstans för gamla WoW-alkisar?

Redaktör
Skrivet av skelfster:

Sen kan man ju fråga sig om det kan kallas en nyhet, som i detta fallet.

Visserligen är den ett par dagar gammal, men för de som inte läst den får den nog fortfarande betraktas som en nyhet.


signatur
Medlem

Ska lira det tänkte jag, i väntan på StarCraft2 , sen går man över till Diablo3.

Medlem
Skrivet av Pojii:

Muhahaha jag har redan Alphan och death knight suger som fan

Smart kille! Du spelar garanterat alphan på en privat server där dom scriptat så "gott" dom kan. Du kan inte utvärdera något ur den Alphan då _INGEN_ privat server är scriptad så som retail kommer vara!

Medlem
Skrivet av Frazz:
Skrivet av Pojii:

Muhahaha jag har redan Alphan och death knight suger som fan

Smart kille! Du spelar garanterat alphan på en privat server där dom scriptat så "gott" dom kan. Du kan inte utvärdera något ur den Alphan då _INGEN_ privat server är scriptad så som retail kommer vara!

Faktis inte..har en polare som är GM så han har fixat mitt konto..Lich king family and friends alpha..
SÅ jag kör den riktiga alphan och inte nog med det så har jag gratis WoW till 2033

Medlem

Jo tjena


signatur

Meep!

Medlem

Wotlk verkar riktigt jävla mycket bättre än vad jag någonsin trott.. fast det är endå en bra tid att sluta i expansioner tycker jag, blir svårare val än jag trodde!

Inaktiv

Är Death Knight bara en ny vanlig klass. Eller nån über klass för hardcorespelarna? Som kräver grind grind grind?

Edit: hittade en sida som i princip hade svar på mina frågor

[http://www.wowinsider.com/2007/08/03/death-knight-details/]

Det känns ju verkligen som om Blizzard gör en SOE. Kommer ihåg hur alla ville spela som Jedi i SWG. I början var det ingen som visste hur man blev det. Sen började alla grinda efter något som hette "Holocrons".

Sen la dom till lite mer story och quester för att göra det lite mer intressant. Dom förenklade det en hel del också, för alla ville ju ha möjligheten att spela som Jedi, som dom gjort så mycket snackat så mycket om.

Helt plötsligt sprang det runt Jedis överallt som såklart också var överlägnsa allting och alla. Förstörde spelet enligt mig. Klassen blev dock på senare tid nerfad fruktansvärt mycket.

Det där med att ha en speciell überklass för spelarna som inte har något liv håller inte i min mening.

Medlem
Skrivet av deep9:

Är Death Knight bara en ny vanlig klass. Eller nån über klass för hardcorespelarna? Som kräver grind grind grind?

hur ska jag förklara..tänk dig rogue's energy fast med typ 3 olika färger..rött/blått och lila..och varje ability du använder så går en sånt färg bort beror på vad ability kräver..och så fylls den på typ 8 sek..om du skulle ha använt alla ability så kan du typ bara göra vita slag.

Inaktiv
Skrivet av Pojii:
Skrivet av deep9:

Är Death Knight bara en ny vanlig klass. Eller nån über klass för hardcorespelarna? Som kräver grind grind grind?

hur ska jag förklara..tänk dig rogue's energy fast med typ 3 olika färger..rött/blått och lila..och varje ability du använder så går en sånt färg bort beror på vad ability kräver..och så fylls den på typ 8 sek..om du skulle ha använt alla ability så kan du typ bara göra vita slag.

Använder både "Energy" (Runes: Blood, Frost & Unholy) samt "Rage" (Runic Power).

Medlem

slår vad om att "Do i have to pay for this?" kommer upp..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av [FOE:

VioL8oR"]

Skrivet av Pojii:
Skrivet av deep9:

Är Death Knight bara en ny vanlig klass. Eller nån über klass för hardcorespelarna? Som kräver grind grind grind?

hur ska jag förklara..tänk dig rogue's energy fast med typ 3 olika färger..rött/blått och lila..och varje ability du använder så går en sånt färg bort beror på vad ability kräver..och så fylls den på typ 8 sek..om du skulle ha använt alla ability så kan du typ bara göra vita slag.

Använder både "Energy" (Runes: Blood, Frost & Unholy) samt "Rage" (Runic Power).

i alphan så finns det ingen "rage" bara dem runes.. fast andra sidan så har death knight en riktigt cool mount.

Skrivet av Pojii:
Skrivet av Frazz:
Skrivet av Pojii:

Muhahaha jag har redan Alphan och death knight suger som fan

Smart kille! Du spelar garanterat alphan på en privat server där dom scriptat så "gott" dom kan. Du kan inte utvärdera något ur den Alphan då _INGEN_ privat server är scriptad så som retail kommer vara!

Faktis inte..har en polare som är GM så han har fixat mitt konto..Lich king family and friends alpha..
SÅ jag kör den riktiga alphan och inte nog med det så har jag gratis WoW till 2033

fake


signatur
Pansarknekt

Death Knight ska va som alla andra klasser enligt Blizzard. Jag vill tro dem. Har ju en paladin...


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv
Skrivet av deep9:

Är Death Knight bara en ny vanlig klass. Eller nån über klass för hardcorespelarna? Som kräver grind grind grind?

Det finns en hel del info på officiella sidan också:
http://www.worldofwarcraft.com/wrath/features/deathknight/gam...

En av ideerna är att DK ska fylla på med fler tanks i spelet, eftersom det kan vara svårt att hitta till instanser.

12
Skriv svar