Stridsvagnsstrid i Hell's Highway filmad

Medlem
Skrivet av Kattspya:

Varför ser man flera pjäser som ser ut att vara 88:or riktade uppåt om man har fientliga stridsvagnar i faggorna?

Kanske under konstant bombning av flygplan?

Medlem

Alla som gått ut högstadiet räcker upp en hand!

Medlem

Fy fan. Battlefield Heroes ser mer icke-cartoony ut... Tanken såg verkligen barnslig ut.

OCh då menar jag inte att Shemans ser barnsliga ut, utan att utvecklarna hade gjort den barnslig.

Medlem

Ja det ska mycket till efter denna film för återvinna mitt förtroende för denna spelserie.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag vill se mer råhet när man skjuter gubbar. blodfläckar när de blir skjutna och obestämda hmm...ja delar på gubbarna man skjuter. inte bara ben och arm:s


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Skrivet av corporaln0ll:
Skrivet av Kattspya:

Varför ser man flera pjäser som ser ut att vara 88:or riktade uppåt om man har fientliga stridsvagnar i faggorna?

Kanske under konstant bombning av flygplan?

Exakt, kommer tanks riktar man den rakt fram kommer plan riktar man den uppåt, doh!!!!!


signatur
Medlem
Skrivet av GREY_task:

PRECIS vad jag tänkte! Ska det vara krigsspel, så ska det vara realistiskt så att man känner krutdoften nästan. Trött på arkadkrig.

Kan man fortfarande köra red orchestra online, BTW?
Kör PR dock, som är riktigt skoj om det är med folk som vet hur man spelar

Ja, det går utmärkt, det är multiplayer only, så
Tyvärr har RO blivit sämre, pga att de har tummat på realismen (t.ex. ökat rekylen på k-pistarna, PPSh-41 flyger upp i taket vid minsta salva vilket är urlöjligt då just den typen av k-pist var berömd för att vara lätthanterlig och ha låg rekyl... sabbat för att CS-ungarna kommit och gnällt antagligen)
Allt som allt så var modden till UT2004 bättre.

Det är fanimej bara idéellt skapat spelmaterial som verkligen är gjorda för spelälskaren. Det är därför jag mest sitter med spel som Armed Assault och OFP där communityns verk står för det mesta av spelupplevelsen.

Medlem

Smart AI som springer rakt in i tanken.. hmm :S

Medlem

Vilket jävla bajsspel det blev av det här då. Tur att vi har lite mer realistiska spel på g, så som OpF 2 och Arma 2.

Det här verkar bli en vanlig tråkig arkadpangare, speciellt med den orealistiska tredjeperspektivsvyn. Kan tänka mig att den här passar konsoller dock, hjärndött som det är.

Lovar att dom har gjort att folk sprängs i bitar av en liten granat också, myyyyyycket verkligt...

Medlem

Hahaha, vad i helvete. Såg jag nyss 3st tyskar springa rakt under hjulen på en pansarvagn. Fick se om filmen för jag trodde inte att det var sant.

Antar det blir en glorifierad sörja som Band of brothers.

12
Skriv svar