King's Bounty: The Legend dubbelfilmat

Inaktiv
King's Bounty: The Legend dubbelfilmat

Wow. De var nördigt värre.

Medlem
Skrivet av Bazil:

Wow. De var nördigt värre.

Och vad spelar du för spel då? Sitter och trycker med COD4 och BF:BD hela dagarna eller? coolingen.

Medlem

Längtar som fan till detta, dock måste jag medge 3 klasser känns snålt, hade gärna sett åtminstonde lika många som i orginalet.

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av Bazil:

Wow. De var nördigt värre.

Och vad spelar du för spel då? Sitter och trycker med COD4 och BF:BD hela dagarna eller? coolingen.

Sannerligen ett rättfärdigat påhopp!

(Eller inte?)

LRI
Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av Bazil:

Wow. De var nördigt värre.

Och vad spelar du för spel då? Sitter och trycker med COD4 och BF:BD hela dagarna eller? coolingen.

haha ser ut som bazil kom åt en känslig nerv där.

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av Bazil:

Wow. De var nördigt värre.

Och vad spelar du för spel då? Sitter och trycker med COD4 och BF:BD hela dagarna eller? coolingen.

cod4 äger bf:bc äger:(, inte spelat detta spel men ska bli roligt att testa när det kommer:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Usch för denna grafik.
Hade gärna sett nåt mindre cartoonigt.

Själv spelade jag en hel del Kings Bounty när det var aktuellt.

Medlem

Jag spelade Kings Bounty till Amiga 500, när det begav sig. Jag hoppas verkligen att det här blir en hit i dagens samhälle också, då "orginalet" var riktigt kul
(Dock har jag kommit bort från genren, och skulle inte tycka det vore lika kul idag som jag tyckte det var då. Turnbaserat i all ära)

Inaktiv

längtar till det här och disciples 3

Inaktiv
Skrivet av Cane:
Skrivet av Bazil:

Wow. De var nördigt värre.

Och vad spelar du för spel då? Sitter och trycker med COD4 och BF:BD hela dagarna eller? coolingen.

Kolla på filmerna så förstår du nog vad han menar.

Berättaren och konceptet var ju verkligen nördigt.

Pansarknekt

Tyckte det här såg asmysigt ut. Ser framemot att se mera.


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

King's Bounty är förresten släppt i Ryssland sen tidigare. Går man till hemsidan finns det lite inhemska recensioner.
http://www.kings-bounty.com/eng/

Vill man se fler video med gameplay får man gå till ryska sidan då "Video" är inaktivt på engelska sidan.
http://www.kingsbounty.ru/video.php

Medlem

Oj, nu får jag flashbacks till King's Bounty på Macintosh System 6

1
Skriv svar