Speltoppen vecka 26

Medlem
Speltoppen vecka 26

Inte förvånad att Brawl hamnade på toppen denna vecka

Medlem

5 av 10 spel i PC-listan tillhör Activision Blizzard... Jag tror deras aktieägare och investerare är aningen glada just nu.

Och med SC2, D3 och ett nytt MMO på väg, lär de bara bli gladare i framtiden.


signatur
Medlem

Shit, MG4 är redan nere på sjunde plats
Ah well, kommer säkert upp igen.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Confused, vad gör Spore creature creator på listan?

ptr
Medlem

med tanke på tv-reklamen för Brawl så är jag vääldigt förvånad att spelet ens är med på listan. Den är så jävla värdelös att jag gråter när jag ser den!

Medlem
Skrivet av ptr:

med tanke på tv-reklamen för Brawl så är jag vääldigt förvånad att spelet ens är med på listan. Den är så jävla värdelös att jag gråter när jag ser den!

Håller verkligen med. Man känner att man inte vill spela spelet när man ser den reklamen. Men då kan jag inte påstå att många av wii reklamerna är bra.

Medlem
Skrivet av Muppen:
Skrivet av ptr:

med tanke på tv-reklamen för Brawl så är jag vääldigt förvånad att spelet ens är med på listan. Den är så jävla värdelös att jag gråter när jag ser den!

Håller verkligen med. Man känner att man inte vill spela spelet när man ser den reklamen. Men då kan jag inte påstå att många av wii reklamerna är bra.

Jadu, smaken är väl olika... alltid varit...


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

The Sims 2 Ikea Heminredning

Medlem

Ska bli intressant att se ifall diablo 2 kan peta sig in på listan nästa vecka

Inaktiv
Skrivet av Petah:

The Sims 2 Ikea Heminredning

Såg en 40+ kärring på rusta köpa det så där har du en målgrupp ;b

Avstängd

Haha, visste inte att ngage fortfarande får nya spel :/

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Petah:

The Sims 2 Ikea Heminredning

Såg en 40+ kärring på rusta köpa det så där har du en målgrupp ;b

Kul att dom spelar också


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Confused, vad gör Spore creature creator på listan?

Tja - den säljs ju, så varför inte?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Haha, visste inte att ngage fortfarande får nya spel :/

I och med nylanseringen samt de många utvecklare som bestämt sig för att utveckla nya spel så är det väl inte så konstigt att det nu och i framtiden finns en försäljningslista över N-Gage?

Medlem

Ikea hem inredning...haha vad dom hittar på...

Medlem
Skrivet av Gabor:

5 av 10 spel i PC-listan tillhör Activision Blizzard... Jag tror deras aktieägare och investerare är aningen glada just nu.

Och med SC2, D3 och ett nytt MMO på väg, lär de bara bli gladare i framtiden.

Med tanke på att investerare alltid tar en andel av företaget blir dem per automatik ägare

Medlem

Herrejävlar vad dessa plastgitarrer säljer till samtliga format.

Medlem

Spyr på Aerosmith men inte för att de är dåliga utan att man lagt 500st på pall och ut i butiken, *suck* Men det säljer sisådär, det är väldigt många som frågar efter Guitar Hero III eftersom det är mer variation på låtarna *duh*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

trevligt, trevligt

Medlem
Skrivet av qayotee:

Ska bli intressant att se ifall diablo 2 kan peta sig in på listan nästa vecka

Diablo 2 borde alla redan ha hemma, det är ju en spel klassiker som alla spelat å har man inte det så borde man det.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:
Skrivet av qayotee:

Ska bli intressant att se ifall diablo 2 kan peta sig in på listan nästa vecka

Diablo 2 borde alla redan ha hemma, det är ju en spel klassiker som alla spelat å har man inte det så borde man det.

Jag ringde EB games här i göteborg och dom hade slut på exemplaren och sa att det var köphysteri :).

Medlem

orka the sims!! fattar inte hur det kan sälja så mkt

Medlem

Men hur många är det som köper the Sims egentligen!? O.o


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Otroligt hur många spel som är till Sonys konsoler på topp 20. Hela 11 stycken jue!

Medlem

Fattar absolut inte hur fan Warcraft 3 kan ligga på listan fortfarande. Eller köps det så lite spel att om 4-5 pers får för sig att köpa in WC3 på rea så kommer den upp på listan?


signatur

In war, truth is the first casualty

1
Skriv svar