Utvecklare knuten till BioShock för PS3

Robot
Medlem
Utvecklare knuten till BioShock för PS3

Artikeln får det att låta som om 2K har överlåtit arbetet till Digital Extremes. När dem i själva verket har ingått i en deal där dem ska hjälpa, tillsammans med, 2K Games att optimera spelet för PS3 pga. av deras tidigare erfarenheter på konsolen.

Låter lovande.:up:


signatur

"To do all that one is able to do, is to be a man; to do all that one would like to do, is to be a god."

Medlem

Är lite kluven till beslutet efter att jag testade #Dark Sector. Har dock gillat de flesta av #Digital Extremes tidigare spel (ja, det gäller även #Pariah).


signatur

.slanger

Medlem

Spelade demot på min brors Xbox, kommer bli kul att få spela spelet på i.m.o. den ultimata konsolen.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Om de inte gör ett bra jobb så ska de avrättas, Bioshock är ett sådant bra spel till PC och 360 så hoppas det blir bra på PS3 också.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Spelade demot på min brors Xbox, kommer bli kul att få spela spelet på i.m.o. den ultimata konsolen.

Tror inte att det släpps till Super nintendo.

Medlem

yrevligt att det kommer fler spel till ps3, dock tycker jag att Bioshock är tråkigt...


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Lootskin:

Spelade demot på min brors Xbox, kommer bli kul att få spela spelet på i.m.o. den ultimata konsolen.

Tror inte att det släpps till Super nintendo.

Haha, så sant.

Medlem

Bishock är det bästa FPS jag spelat men också ett av dom tråkigaste...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Lootskin:

Spelade demot på min brors Xbox, kommer bli kul att få spela spelet på i.m.o. den ultimata konsolen.

Tror inte att det släpps till Super nintendo.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det här spelet kommer storfloppa till ps3an tror jag.

Avstängd
Medlem
Skrivet av Mahlberg:

Det här spelet kommer storfloppa till ps3an tror jag.

...För att du inte äger en PS3?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Mahlberg:

Det här spelet kommer storfloppa till ps3an tror jag.

...För att du inte äger en PS3?

För att hypetåget redan lämnat Bioshockstationen för länge sedan?

Medlem
Skrivet av Monocryl:
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Mahlberg:

Det här spelet kommer storfloppa till ps3an tror jag.

...För att du inte äger en PS3?

För att hypetåget redan lämnat Bioshockstationen för länge sedan?

Inte när tvåan släpps


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

1
Skriv svar