Mercenaries 2 filmat

Medlem
Mercenaries 2 filmat

Såg lite tufft ut, faktiskt...


signatur
Medlem

Så "Covert" innebär i det här fallet att köra rätt in i fiendens område, skjuta ner folk med ett automatgevär, samt kapa en helikopter?

Tja, jag är ingen expert, men...

Medlem

Njeeeeeee... Detta såg inte ut som ett spel jag skulle spela mer än 20-30 minuter. No buy!!


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Tycker det såg skitkul ut
Kanske för att man gillade 1an.

Medlem

Covert var inte så mycket covert egentligen.

Medlem

Med tanke på hur 1an var så blir det här ett givet köp för mig.

Medlem

Verkar ballt.

Inaktiv

ser grymt kul ut.. varför? jo för det ser så enkelt ut, om det är samma med multiplayer så kommer detta bli ett grymt kul LAN spel..
Man träffar när man skjuter och det tar inte 25 kulor att döda någon. så det ska bli riktigt kul att få lira detta.

Medlem

öööhm, jag såg nästan ingen skillnad på tactical och overkill?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Hmm, såg kul ut.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Hmm med coop skulle det kunna bli lagom flummigt Så länge ai'n på fienden inte är helt kass vilken den tyvär brukar bli på sånna här spel med "öppen" värld.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

egentligen var det ingen skillnad på nån av dessa. Alla 3 hade ju kunnat göra på de sätten. Tror att svensken också har en grapplehook så han kan ju göra som covertbruden.

Medlem

Covert var inte smygaktigt. Tactical var inte taktiskt. Overkill var väl det enda som stämde lite. I övrigt såg spelet ut ungefär som det första. Trist att byggnader raserar på samma vis, och AIn verkade inte särskilt vettig heller...

Medlem

Vete fan alltså, störde mig på att i princip ALLT var overkligt, hjärndött och för lätt. Passar säkert folk i åldrarna 12-17 år eller nått.

Medlem

Säkert roligt att köra en stridsvagn där hela insidan är täckt med blod och inälvor från de han sprängde med granaten

Men det ser småkul ut.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Säkert roligt att köra en stridsvagn där hela insidan är täckt med blod och inälvor från de han sprängde med granaten

Men det ser småkul ut.

Satt faktiskt också och garvade åt hur pass nonchalant han hoppade in i vagnen sekunden efter att granaten detonerat

Såg fördjävligt ut för övrigt (Ja, jag föredrar en smula realism till mina shooters).

Medlem

Ser rätt okej ut. Dock riktigt overkligt.


signatur
Medlem
Inaktiv

ni kanske inte lyssnade på snubben som pratade men skillnaden på covert och overkill är ju att covert bruden kan sneaka ut därifrån utan att någon skjuter på hon.

Inaktiv

Jag tyckte spelet verkade helt overkligt (och ja innan nån kommer o gnäller, jag vet att det är ett spel och inte är verklighet) men ändå.

Medlem
Skrivet av Ondska:

Så "Covert" innebär i det här fallet att köra rätt in i fiendens område, skjuta ner folk med ett automatgevär, samt kapa en helikopter?

Tja, jag är ingen expert, men...

*LMAO* säger detsamma back to bootcamp med utvecklarna.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Första Mercenaries klassades väl mer eller mindre som hjärndöd action det också? Så varför folk förväntar sig något annat undrar jag över. Den här typen av spel är kanske inte något man lägger 600kr på utan man väntar tills det reas ut för c:a 300kr. Jag kommer säkert köpa det här när det har sjunkit i pris.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av BlueSam:

Jag tyckte spelet verkade helt overkligt (och ja innan nån kommer o gnäller, jag vet att det är ett spel och inte är verklighet) men ändå.

Vad är det du försöker säga?

Tycker det ser grymt roligt ut!

Medlem

verkade coolt.
Spelade 1an på xbox förut men det var nått som saknades i spelet, kanske blir 2an bättre.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Jo, tyckte de såg lite små kul ut. Overkill delen var ju bäst. Vem vill inte lämna varje mission område med en MOAB efter sig? =D

Medlem

Overkill ska man klart göra.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Tur man slipper spela detta eftersom man inte äger PS3 eller 360.


signatur
Medlem

Är det fortfarande Peter Stormare som gör rösten till svensken? I såna fall så är det ett givet köp

Medlem

Älskade ettan så det är helt klart ett givet köp

Men är det bara min dator som måste rensas, eller frös spelet/filmen lite då och då? Tyckte att det såg ut som att det/den gjorde det..

12
Skriv svar