Resistance 2 plåtat

Robot
Medlem
Resistance 2 plåtat

Coolt, första spelet var bra och nu tvåan!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Blir spelet hypat tro? Verkar inte vara nån höjdare hos playstation 3. Visst Resistance bra men blir det större än MSG 4 tro? Alla som köpte 1:an köper nog 2:an. Dessutom såg bilderna ut som 1:an.

Fast det ska bli roligt att få se en gameplay på detta spel.

Medlem

En läck trailer har smugits sig ut och ser riktigt imponerande ut:

http://www.fz.se/bloggar/klockren/p=7174


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

tvåan ser inte ut som ettan kan jag lova haha! tvåan är mycket bättre har kikat på massor med gameplay

Medlem
Medlem

Han var....stor. O.O

Kommer ihåg lite från intelen i första spelet, där det stod att de stora fienderna(de stora från första spelet då) tillverkades av flera människokroppar. Hur många gick det då åt för "Mini"?

Medlem

Circle straif that big fucker!


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

Blev lite besviken när jag såg dom bilderna faktiskt, det e inte tillräkligt mörkt o kusligt.

Medlem

coolt


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Cloverfield/Godzilla varning?

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Circle straif that big fucker!

strafe


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

mm, håller med, ser fan exakt ut som cloverfield, så jävla töntigt. om dom sett transformers den kvällen istället för cloverfield hade det varit en robot.. tror jag iaf!!

Medlem

Tyckte faktist om Resistance ganska bra ändå.. bara att hoppas på att de blir en förbättring och inte en försämring..
.. skulle ju inte behövas några goliaths för att ta ner den där besten..

Medlem

Sweet! Tyckte Resistance var helt okej, ibland riktigt bra faktiskt. Ser på med spänning hur 2:an utformar sig.

Medlem

Spelet ser lite mindre brunt ut nu, 1an bestod bara utav bruna nyanser. (nästan)


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Spelet ser lite mindre brunt ut nu, 1an bestod bara utav bruna nyanser. (nästan)

Fyra nyanser av brunt..var en bra film faktiskt..underskattad.

Medlem

Alltid skoj med överdimensionerade fiender

Medlem
Skrivet av bladefinor:

Cloverfield/Godzilla varning?

Cloverfield var ju en korsning av Blair Witch Project och Resistance och en ripoff på Godzilla så det är väl inte mer än rätt att de "lånar" tillbaka lite


signatur

.slanger

Medlem

Tänk att transportera den stora jäveln alltså, en logistisk mardröm

Medlem
Skrivet av egg1:

Tänk att transportera den stora jäveln alltså, en logistisk mardröm

*skrattar högt* Dagens citat


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

usch, vilka stora läbbiga monster. Sånt ger mig mardrömar

Inaktiv

Älskar skärmdumparna!

Medlem
Skrivet av egg1:

Tänk att transportera den stora jäveln alltså, en logistisk mardröm

Tänk att torka upp efter honom när han bajjat. Det vore en mardröm!

8)

Medlem
Skrivet av RazorShard:
Skrivet av egg1:

Tänk att transportera den stora jäveln alltså, en logistisk mardröm

Tänk att torka upp efter honom när han bajjat. Det vore en mardröm!

8)

synd att man bara får ha 150 tecken i siggen, annars hade ni blivit siggade direkt!:up:


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv

Gillade verkligen ettan som coop-spel. Jag hoppas tvåan kommer erbjuda detsamma och lite därtill!

Inaktiv

ojojoj...shit, ska dom göra en 2:a till ett spel som inte ens e värt att köpa i fyndlådan på Ullared...omg:\

Första resistance var spännande tyckte jag! Speciellt i slutet av spelet... då fick man värsta kicken! Ser fram emot att köpa detta!

Medlem

Med sådär mycket saliv i käften så vet man ju att han är rätt hungrig Inget jag skulle vilja stöta på

Medlem

Förstår inte vad som är så bra med det här spelet. Finns inget i det som är kul.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

12
Skriv svar