Grimms episoder släpps gratis - första dagen

Robot
Grimms episoder släpps gratis - första dagen
Medlem
Grimms episoder släpps gratis - första dagen

Intressant...8 episoder? Hoppas spelet blir poppis nog så det inte slutar som "SiN Episodes".

Medlem

Skulle det inte vara 24 episoder?


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av skribb:

Skulle det inte vara 24 episoder?

3 sessonger varav 8 spel vara aka 24 spel.

Första sessongen släpps nu 8 spel en varje vecka.

Medlem

Gött... skrivit in det i min Google Kalender Gratis är alltid gott.

Inaktiv

haha, markerat, allt gratis är gött!


signatur

a"C"RED -

Medlem

om man läser noga så utpekar dom enbart att FÖRSTA episoden kommer vara helt fri att spela... de andra delarna kommer bara fungera att spela gratis de första 24 timmarna!

"their are eight in the first volume, will be free to play for the first 24 hours of release. The best is that the very first episode, A Boy Learns What Fear Is, will be permanently free when it hits on July 31."

Medlem
Skrivet av robbis:

om man läser noga så utpekar dom enbart att FÖRSTA episoden kommer vara helt fri att spela... de andra delarna kommer bara fungera att spela gratis de första 24 timmarna!

"their are eight in the first volume, will be free to play for the first 24 hours of release. The best is that the very first episode, A Boy Learns What Fear Is, will be permanently free when it hits on July 31."

Japp, sant där, men samtidigt ska episoderna vara ganska korta så bara man tar sig lite tid så kan man spela igenom dem allihop. Sen att man inte kan spela dem igen utan att betala lite är ju en mer bekväm fråga.


signatur

- r4z0r -

Medlem

Eftersom de släpps på GameTap så kommer jag att kunna spela alla episoder gratis, och inte bara första dygnet.


signatur

.slanger

Inaktiv

Helt klart trevligt. Förhoppningsvis visar McGee på samma fingertoppskänsla som med "Alice"!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Hm intressant, ska nog ta och kolla upp det sen

Inaktiv
Skrivet av Philip:

Gött... skrivit in det i min Google Kalender

Samma här.

Ska bli kul att testa det.

Medlem
Skrivet av Slanger:

Eftersom de släpps på GameTap så kommer jag att kunna spela alla episoder gratis, och inte bara första dygnet.

Va intressant...

cool, läste precis om spelet i en gammal pc-gamer

1
Skriv svar