RuneScape nya och snygga version filmad

Robot
RuneScape nya och snygga version filmad
Medlem
RuneScape nya och snygga version filmad

Haha, nostalgi.... Man kanske ska börja spela igen trots allt Fast skiten finns kvar, dvs allt fair trade och homeport etc.

Medlem

Ååååh gud RS, det var länge sen ^^

Ser mycket bättre ut sen releasen

Faaan, varför skrotade jag min lvl 48?!

Edit: Hade tydligen inte skrotat min lvl 48, hade bara glömt att sätta mellanslag i namnet ^^


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Medlem

Ganska mycket snyggare...men inget man ska spela iaf....AoC <3

Medlem

Grafiken imponerar inte på mej men den är VÄLDIGT mycket bättre. Kanske ska börja igen. Men jag tror jag håller mej kvar på Age of Conan.

Medlem

mm! Älskar spelet! Ett måste testa...bara det är gratis med denna härliga Java motorn


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Krävs nog lite bättre grafik innan jag börjar spela detta.... igen
Helt klart mycket bättre grafik om man jämför med den äldre versionen.

Inaktiv

WHOOHOH! RUNESCAPE!

130 milion players det säger väl att det är större än World of Warcraft.

Fan vad skönt att få testa detta. :D:D:D ););)

Medlem

Showerguy: 130 miljoner spelare sedan start, inte som spelar ATM.

Medlem

Helt klart ett lyft rent grafiskt, även fast slutresultatet kanske inte var någon direkt skönhet. Rätt imponerande i alla fall om man betänker priset, eller snarare avsaknaden därav.

Påminner av någon anledning om RuneQuest.
Någon som har spelat dessa och som kan kommentera en eventuell koppling?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Det spelar ingen roll ifall grafiken ändras om spelsättet är tråkigt!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

OMG FULLSCREEN!


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

Inaktiv

Grafiken har inte varit detsamma ifrån release, grafiken har faktist uppgraderats stort en gång.

Asså fett kefft asså man måste vara menmber för att få spela i fullscreen illa!


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Inaktiv
Skrivet av Silverfish:

Showerguy: 130 miljoner spelare sedan start, inte som spelar ATM.

Men OMG det fattar jag väl. MEn det finns asså 130 miljoner konton på runescape.com hur många finns det på wow? Iaf mindre.

OverCow : När man laddar ner .exe filen till runescape så kan man spela med fullscreen. Men det såg inte så bra ut.

Inaktiv

Grafiken är klart bättre än tidigare! Men jag pallar verkligen inte att lira RS ännu en gång, allt är så sjukt repetitivt.

Skrivet av showerguy:
Skrivet av Silverfish:

Showerguy: 130 miljoner spelare sedan start, inte som spelar ATM.

Men OMG det fattar jag väl. MEn det finns asså 130 miljoner konton på runescape.com hur många finns det på wow? Iaf mindre.

Hur många spelare har inte flera konton? Och hur många har inte reggat sig och sedan aldrig spelat?
T.ex. Min lillebror spelar RS atm och en av hans kompisar som också spelar det har typ 10 konton.

Medlem

Ja nu ser grafiken ut att vara ifrån 2002 istället!

Medlem

Nice, nu är det ju lika "snyggt" som WoW, fast tror jag håller mig till AoC.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Det verkar bara vara de betalande, som får spela med den nya grafiken=(

Medlem

Har hört talas om RuneScape men inte provat förrän idag. Aningen primitivt men jag ska i alla fall testa några quests.
Uppdateringen var ju ganska omfattande med snyggare ljussättning och mer detaljerade texturer. Det såg även ut som om de gjort en del arbete med modellerna.


signatur

.slanger

Medlem

spelet har varit piss sen wilderness kom ut, tyvärr.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv
Skrivet av Yakolev:

Det verkar bara vara de betalande, som får spela med den nya grafiken=(

Går man in för att spela RS tycker jag inte att 42 kr/månaden är speciellt mycket.

Skrivet av MINO7AURO:

Ja nu ser grafiken ut att vara ifrån 2002 istället!

För mig spelar inte grafiken en sådan stor roll. Men att man ska behöva stå och hugga träd, hacka sten, fiska fisk, slå på monster, laga mat m.m. i tresiffriga timtal för att bli bra, får mig att tappa lusten att spela RS.

Medlem

Öh ja "gratis" är ju en sanning med modifikation, vill man göra något riktigt i spelet så måste man ju casha för det

Medlem

Vad gäller den nya grafiken är det en enorm skillnad jämfört med tidigare men den som förväntar sig AoC-grafik förstår nog inte att det inte är möjligt pga att det är drivet av Java & OpenGL.

Personligen gillar jag Runescape och har spelat i flera år. Månadskostnaden är 1/3 av vad de "stora" spelen kostar vilket tilltalar många. De hade en stor grafikuppdatering i mars 2004 och de har över 1 miljon aktiva betalande konton och nära 10 miljoner aktiva "gratisspelare". Så där har ni lite korrekt fakta.

Ja, spelet kan vara repetitivt beroende på vad man gör så det är inget spel man "klarar" på nån månad...

Till slut, den nya "HD"-grafiken kommer att bli tillgänglig för alla i slutet av månaden så det är bara att vänta om ni inte vill betala.

Medlem

Runescape kommer alltid ha en speciell liten plats i hjärtat!
Fasen vad kul man hade med detta när det var sprillans nytt.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv
Skrivet av Ramatosh:

Vad gäller den nya grafiken är det en enorm skillnad jämfört med tidigare men den som förväntar sig AoC-grafik förstår nog inte att det inte är möjligt pga att det är drivet av Java & OpenGL.

Leave OpenGL out of it, det är knappast en av begränsningarna.


signatur

http://folding.stanford.edu/ - Låt datorn göra något vettigt när du inte använder den själv.

Medlem

Saknar den gamla grafiken... Det var ju det som gjorde att RS är RS


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Medlem

Ser fan bättre ut än wow.

Medlem

Det ser långt mycket bättre ut än den mediokra grafiken och designen i WoW iallafall.

1
Skriv svar