Playstation 3 firmware 2.40 har landat

Medlem
Skrivet av rolle90:
Skrivet av redmac:

Välkommnas varmt, trevligt att se sony förfinar den redan perfekta konsollen.

Word!

Dock tycker jag att det är synd att de inte lanserat ett eget bluetouth headsett till ps3 konsolen, som fungerar ordentligt, (med snygg design)

tycker det är jobbigt då man spelar, å folk använder diverse headsett, man hör aldrig vad någon säger.

( Själv använder jag det man fick med Warhawk )

de har redan offentliggjort ett eget headset med blåtand, den ska släppas snart, så håll ut

Skrivet av pennywise:

Någon som vill byta sin fullt fungerande Xbox360 mot en usel, trasig, värdelös skräpmaskin från Japan? Det här var droppen, inget mer Sony-skit för min del.

Lugn och fin, det finns savegames att tanka ned så lugna ned dig tack.

Detta har även hänt xbox360 användarna ett flertal gånger så med andra ord, båda företagen kan begå misstag.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

uhm ... finns ingen uppdatering att ladda hem sägs det? Scrollern visar ju dock att en uppdatering för ps3 är på g ... är den verkligen redan släppt?

Inaktiv
Skrivet av andreasonfire:

uhm ... finns ingen uppdatering att ladda hem sägs det? Scrollern visar ju dock att en uppdatering för ps3 är på g ... är den verkligen redan släppt?

Samma problem för mig. De har väl förmodligen stoppat den tillfälligt då vissa stötte på problem.


signatur

Asus P5B | C2D E6600 | Crucial DDR2 4GiB | Gainward 8800GTS 640MB | X-Fi Xtremegamer | Samsung SpinPoint T133 400GB | Vista Home Premium 32-bit

Medlem

Tog hem den tidigare, och lyckligtvis inga problem hittils.
Har roffat åt mig 5 trophies i Super Stardust

Medlem
Skrivet av pennywise:

Någon som vill byta sin fullt fungerande Xbox360 mot en usel, trasig, värdelös skräpmaskin från Japan? Det här var droppen, inget mer Sony-skit för min del.

Lugn och fin, det finns savegames att tanka ned så lugna ned dig tack.

Detta har även hänt xbox360 användarna ett flertal gånger så med andra ord, båda företagen kan begå misstag.[/quote]

Savegame? Vad ska man med det till i spel som Lego Indiana Jones, Lego Star Wars, Burnout Paradise, Grand Theft Auto, MGS4, Assassins Creed m.fl? Tror knappast det går att hitta någon som spelat ihop exakt samma poäng, vapen, achievements, bilar, gubbar osv. Nej, skiten ska ut ur det här huset.

Medlem
Skrivet av pennywise:
Skrivet av pennywise:

Någon som vill byta sin fullt fungerande Xbox360 mot en usel, trasig, värdelös skräpmaskin från Japan? Det här var droppen, inget mer Sony-skit för min del.

Lugn och fin, det finns savegames att tanka ned så lugna ned dig tack.

Detta har även hänt xbox360 användarna ett flertal gånger så med andra ord, båda företagen kan begå misstag.

Savegame? Vad ska man med det till i spel som Lego Indiana Jones, Lego Star Wars, Burnout Paradise, Grand Theft Auto, MGS4, Assassins Creed m.fl? Tror knappast det går att hitta någon som spelat ihop exakt samma poäng, vapen, achievements, bilar, gubbar osv. Nej, skiten ska ut ur det här huset.[/quote]

nej exakt alla saker som du gjort lär inte finnas med, men mycket. Sedan tycker jag att du beter dig fruktansvärt barnsligt över detta. Ska en misslyckad uppdatering få dig att slänga ut din ps3 för en 360 som även den haft samma problem...ja då kan man fråga sig om allt står rätt till hos dig.

Jag kan förstå att du är upprörd över att ha förlorat alla dina savegames, men lite vuxet tänk måste man få be om tack.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

http://www.shacknews.com/onearticle.x/53435

lagom kul om man blir drabbad.. vafan testar dom inte sånt ordentligt eller ?

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av pennywise:
Skrivet av pennywise:

Någon som vill byta sin fullt fungerande Xbox360 mot en usel, trasig, värdelös skräpmaskin från Japan? Det här var droppen, inget mer Sony-skit för min del.

Lugn och fin, det finns savegames att tanka ned så lugna ned dig tack.

Detta har även hänt xbox360 användarna ett flertal gånger så med andra ord, båda företagen kan begå misstag.

Savegame? Vad ska man med det till i spel som Lego Indiana Jones, Lego Star Wars, Burnout Paradise, Grand Theft Auto, MGS4, Assassins Creed m.fl? Tror knappast det går att hitta någon som spelat ihop exakt samma poäng, vapen, achievements, bilar, gubbar osv. Nej, skiten ska ut ur det här huset.

nej exakt alla saker som du gjort lär inte finnas med, men mycket. Sedan tycker jag att du beter dig fruktansvärt barnsligt över detta. Ska en misslyckad uppdatering få dig att slänga ut din ps3 för en 360 som även den haft samma problem...ja då kan man fråga sig om allt står rätt till hos dig.

Jag kan förstå att du är upprörd över att ha förlorat alla dina savegames, men lite vuxet tänk måste man få be om tack.[/quote]

Lätt att säga när man inte drabbats själv. Hur kul är det när man precis köpt en ny handkontroll för 400 spänn och ens leksaksmaskin går sönder 5 minuter efter att man packat upp kontrollen? Nu står ju maskinen där och är värdelös, vad ska man ha en sådan till, mer än att kissa på? Jag må vara barnslig men så äger jag ju också ett tv-spel, så vem blir förvånad?

Medlem

Skulle det även inte varje möjligt att spela upp sin egen musik medan man var inne i spelen, som trailern med de visa de bland annat upp pixeljunk monsters, testa det själv men funkade ej.

Inaktiv
Skrivet av pennywise:
Skrivet av redmac:
Skrivet av pennywise:
Skrivet av pennywise:

Någon som vill byta sin fullt fungerande Xbox360 mot en usel, trasig, värdelös skräpmaskin från Japan? Det här var droppen, inget mer Sony-skit för min del.

Lugn och fin, det finns savegames att tanka ned så lugna ned dig tack.

Detta har även hänt xbox360 användarna ett flertal gånger så med andra ord, båda företagen kan begå misstag.

Savegame? Vad ska man med det till i spel som Lego Indiana Jones, Lego Star Wars, Burnout Paradise, Grand Theft Auto, MGS4, Assassins Creed m.fl? Tror knappast det går att hitta någon som spelat ihop exakt samma poäng, vapen, achievements, bilar, gubbar osv. Nej, skiten ska ut ur det här huset.

nej exakt alla saker som du gjort lär inte finnas med, men mycket. Sedan tycker jag att du beter dig fruktansvärt barnsligt över detta. Ska en misslyckad uppdatering få dig att slänga ut din ps3 för en 360 som även den haft samma problem...ja då kan man fråga sig om allt står rätt till hos dig.

Jag kan förstå att du är upprörd över att ha förlorat alla dina savegames, men lite vuxet tänk måste man få be om tack.

Skrivet av pennywise:

Lätt att säga när man inte drabbats själv. Hur kul är det när man precis köpt en ny handkontroll för 400 spänn och ens leksaksmaskin går sönder 5 minuter efter att man packat upp kontrollen? Nu står ju maskinen där och är värdelös, vad ska man ha en sådan till, mer än att kissa på? Jag må vara barnslig men så äger jag ju också ett tv-spel, så vem blir förvånad?

Det låter som att du är väldigt väldigt besviken på din PS3'a. Har den varit otrogen mot dig, stackars gubben. Lyssna på Redmac istället å tagga ner lite varför vill du inte ge den en chans va inte så hård mot den.

Laddade själv ned uppdateringen idag å direkt efter det så startades den om sen satte jag på en DVD å kollade på Rambo IV har inte upptäckt några problem än men jag har ju bara startat om den en gång, hoppas man får igång den igen bara Fan va surt om man måste formatera HDD'n då fick jag plötsligt en hel del å göra.

Medlem

Stod inget om att lira sin egen musik medan man spelar som de nämnde i filmen. Trots det en ganska diger lista.

Trophies, w00t


signatur

.slanger

Medlem
Skrivet av MillionStylez:
Skrivet av pennywise:
Skrivet av redmac:
Skrivet av pennywise:
Skrivet av pennywise:

Någon som vill byta sin fullt fungerande Xbox360 mot en usel, trasig, värdelös skräpmaskin från Japan? Det här var droppen, inget mer Sony-skit för min del.

Lugn och fin, det finns savegames att tanka ned så lugna ned dig tack.

Detta har även hänt xbox360 användarna ett flertal gånger så med andra ord, båda företagen kan begå misstag.

Savegame? Vad ska man med det till i spel som Lego Indiana Jones, Lego Star Wars, Burnout Paradise, Grand Theft Auto, MGS4, Assassins Creed m.fl? Tror knappast det går att hitta någon som spelat ihop exakt samma poäng, vapen, achievements, bilar, gubbar osv. Nej, skiten ska ut ur det här huset.

nej exakt alla saker som du gjort lär inte finnas med, men mycket. Sedan tycker jag att du beter dig fruktansvärt barnsligt över detta. Ska en misslyckad uppdatering få dig att slänga ut din ps3 för en 360 som även den haft samma problem...ja då kan man fråga sig om allt står rätt till hos dig.

Jag kan förstå att du är upprörd över att ha förlorat alla dina savegames, men lite vuxet tänk måste man få be om tack.

Skrivet av pennywise:

Lätt att säga när man inte drabbats själv. Hur kul är det när man precis köpt en ny handkontroll för 400 spänn och ens leksaksmaskin går sönder 5 minuter efter att man packat upp kontrollen? Nu står ju maskinen där och är värdelös, vad ska man ha en sådan till, mer än att kissa på? Jag må vara barnslig men så äger jag ju också ett tv-spel, så vem blir förvånad?

Det låter som att du är väldigt väldigt besviken på din PS3'a. Har den varit otrogen mot dig, stackars gubben. Lyssna på Redmac istället å tagga ner lite varför vill du inte ge den en chans va inte så hård mot den.

Laddade själv ned uppdateringen idag å direkt efter det så startades den om sen satte jag på en DVD å kollade på Rambo IV har inte upptäckt några problem än men jag har ju bara startat om den en gång, hoppas man får igång den igen bara Fan va surt om man måste formatera HDD'n då fick jag plötsligt en hel del å göra.

Mycket riktigt, jag är väldigt väldigt besviken på min PS3:a och har varit det sedan dag 1. Har gett den tillräckligt med chanser.

Medlem

ehö ehö... smart är man som alltid har backup på sina saves ^^.


signatur

The cake is a lie.

12
Skriv svar