Alternativt Xbox 360-dashboard på gång?

Robot
Alternativt Xbox 360-dashboard på gång?
Medlem
Alternativt Xbox 360-dashboard på gång?

uhm... låter som en funktion jag hellre skulle vilja se till min dator än till min xbox.
Det enda jag använder min xbox till är spelande, och det känns lite overkill om jag skulle börja använda dylika funktion för att skimma fram till mina spel ^^
Nä, då vore det bättre o ha till PC där man har en hög med olika dokument och program etc etc

Medlem

För min del är det enkelheten i gränssnittet på en spelkonsoll som är det viktiga.


signatur

.slanger

Medlem

Det här kommer aldrig sluta bra, kommer ta år innan man ens kommer hitta något bland alla menyer och flashigt tjafs.

Medlem

en RAD av RAD av nyheter!!!

Medlem

Sånt här brukar aldrig sluta gott då det oftast blir för plottrigt och segt.

Medlem

Den som lever får se.

Skulle kunna göras riktigt snyggt i Marketplace-fliken, som börjar bli lite överfylld.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

om dem släpper nåt look a like minorty report så kommer jag lägga min 360 på pedestal och avguda den

Medlem
Skrivet av Pojii:

om dem släpper nåt look a like minorty report så kommer jag lägga min 360 på pedestal och avguda den

Jag instämmer.

Avstängd

Återigen ska man behöva köpa något skit från M$ för att ta del av något nytt :S

KoP
Medlem

Låter bara opraktiskt..

Medlem

Oh. Låter coolt.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Känns rent ut sagt fullständigt meningslöst. Nyhetens behag med att navigera i en "flashig" meny känns som ett nöje som antagligen lägger sig relativt raskt. Det nya tillbehöret är förmodligen inte helt gratis heller, med andra ord köper man bokstavligen den nya funktionen. Sicka vesslor.

Medlem

Så om det skulle vara sant så blir vi tvungen att köpa ders wi...jag menar xbox remote.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Awesome. Fast då skulle kontrollen vara som en handske som man tar på sej. Men som sagt, det hade passat bättre till PCn. Sen skulle man ha ett sånt där holografisk skärm som i filmen


signatur

Mucha shaka paka

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Så om det skulle vara sant så blir vi tvungen att köpa ders wi...jag menar xbox remote.

Microsoft var bland dom första med att utveckla sådana kontrollsystem om jag inte minns fel. Sen så trodde inte MS att det skulle sälja och marknadsförde inte det.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Night Hawk:

Så om det skulle vara sant så blir vi tvungen att köpa ders wi...jag menar xbox remote.

Microsoft var bland dom första med att utveckla sådana kontrollsystem om jag inte minns fel. Sen så trodde inte MS att det skulle sälja och marknadsförde inte det.

Yup, MS hade teknologin i några kontroller som antagligen fanns att få tag på innan ens nintendo hade tänkt tanken med Wiimotes.

Medlem

Känns juh inte nödvändigt alls, säkert helsnyggt och jätte spexigt.
Är det lätt att navigera runt i så blir det nog helfint

Medlem

Kunde vart fräänt, vet dock inte om jag orkar ta mig pengar till att köpa den rörelsekänsliga kontrollen - om den kommer.

1
Skriv svar