Legendary dubbelfilmat

Robot
Medlem
Legendary dubbelfilmat

det ser verkligen ordinärt och skittråkigt ut

Medlem

En kossa på två ben som håller i en yxa!

Men nja.. va inte direkt imponerande tyvär

Medlem

Känns som man sett det många gånger förr...det här är bara lite modernare grafik och ljud.

Medlem

oj ett fps

vad nyskapande

Inaktiv

Tänkte faktiskt skriva något i samma linjer som MINO7AURO, men man kan ju välja att inte spela dem, problematiken är att det kommer FPS i överflöd, och vi som gillar annat blir lidande känns det som *lol*


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Det såg rätt grymt tråkigt ut


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

lite annorlunda fps spel
kul att kämpa mot annat än människor eller aliens.

Medlem
Skrivet av MINO7AURO:

oj ett fps

vad nyskapande

Vad vill du ha sagt med det här inlägget? Att det är daga att lägga ner hela fps genren?

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av MINO7AURO:

oj ett fps

vad nyskapande

Vad vill du ha sagt med det här inlägget? Att det är daga att lägga ner hela fps genren?

hahahaha!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Jag tyckte det såg riktigt trevligt ut, mycket bättre än det jag har sett sen förut av spelet.

Fick lite Painkiller vibbar.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Vapnen var det inget speciellt men, ganska ordinära. Men monstren var coola; speciellt gripen, den som släpade iväg bilen.

Är lite kluven till spelet, å ena sidan är jag alltid lite lockad av ett nytt FPS och prova det ska jag definitivt, å andra sidan har det gått ganska mycket slentrian i FPS-genren och mycket av det som produceras är rent skräp eller rena kopior.


signatur

.slanger

Medlem
Skrivet av Pumpa:

En kossa på två ben som håller i en yxa!

Men nja.. va inte direkt imponerande tyvär

kan ju vara en Minotaurus typ, men jag känner en gnutta ironi i din kommentar

Förövrigt så hade jag gillat trailerna mer om gubbjäveln hållit käft!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

1
Skriv svar