Crysis Warhead debutfilmat

Robot
Medlem
Crysis Warhead debutfilmat

fräsigt... ser ju ut som vanliga crysis... men whaevah...

Medlem

Ohhh längtar! Crysis var ju hur kul som helst
Älskar spel som inte tvingar på en ett spelsätt, nanosuit for teh win!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Dejavu, det är vad jag får av denna trailer...synd.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag längtar inte.

Medlem

En ny bana? Allt såg ut som det förra mer eller mindre. Har för mig att dom frös hela ön.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Man spelar som en annan karaktär under samma tid som origianlet. Därför är inte ön frusen i början av Warhead

Ser hur kul som helst ut, Crysis var ju fantastiskt.

Medlem

Nä. Kan gott vara utan. Ser riktigt tråkigt ut. Och vadå Uppdaterad version av CE2. Nja..

Medlem

Oj vad gammal!
såg dena för ett bra tag sen på Crymod ju. xD
Nåja, ett Crysis, är ett gott Crysis

Medlem

Göttans. Givet köp


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Ser jävligt trist ut. Inte mycket skillnad från ettan.

Medlem

på tal om Crysis, är det värt att spela igenom? Spelat ett par timmar och hittills verkar det bara vara "gå till bas med koreaner -> slå sönder X -> gå vidare till nästa bas och repetera -> se cutscene -> nästa bas etc etc etc. Lite repetitivt gameplay än så länge iaf så börjat smått tröttna på det.

Medlem

För mig gör det ingenting att det bara är "nya banor" till Crysis. Jag tyckte spelet var jätteskoj, iallafall när jag spelade igenom det på mitt eget sätt. Smög igenom spelet så gott det gick och en miljon saves gjordes efter alla misslyckanden


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem

Cooolt. Precis osm ettan vilket är bra. Hoppas vi slipper de där förbannade overkliga grejerna nu! Så tråkigt när dom kom.

Medlem

palla att det är ungefär samma innehåll i detta som i första crysis! Väntar hellre då på nästa spel så man får veta vad som händer i storyn när de åker tbx till ön :S


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Jag såg ingen skillnad alls från vanliga Crysis...

Känns mer och mer åt att dom tar betalt för några nya banor och 1.3 patchen.

Medlem

Man kunde missta spelet för att vara Crysis (originalet).

Medlem

Hur kan ni säga saker som att det ser likadant ut som ettan och samma spelstil. Det är väl ändå självklart? Vore ju bara korkat och byta spelstil ju.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av DrAbraham:

på tal om Crysis, är det värt att spela igenom? Spelat ett par timmar och hittills verkar det bara vara "gå till bas med koreaner -> slå sönder X -> gå vidare till nästa bas och repetera -> se cutscene -> nästa bas etc etc etc. Lite repetitivt gameplay än så länge iaf så börjat smått tröttna på det.

Ett par timmar hittils?? Vad jag minns tog det bara en 5-6 timmar att spela till slutet, så nog är det slut för dig snart tror jag. Bit ihop (inte för att jag tycker slutet var något vidare bra dock)

Medlem

Trist att de inte kommer fortsätta göra spel till PC. Jag köper hellre FPS spel till PC'n än till konsol, mest bara för att man spelar som en pensionär med handkontroller
Nåja, tror de klarar sig utan mina pengar i framtiden ^^

Medlem

Jag är så less på alla nya FPS-spel med ''värsta grafiken''.
Alla börjar göra fps-spel för att dom tror att dom har bäst grafik, gör RPG för guds skull, är less 5timmars FPS liren där slutet ändå suger.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Trist att de inte kommer fortsätta göra spel till PC. Jag köper hellre FPS spel till PC'n än till konsol, mest bara för att man spelar som en pensionär med handkontroller
Nåja, tror de klarar sig utan mina pengar i framtiden ^^

nja... som jag har fattat det kommer Crysis Warhead att vara det sista pc exklusiva delen, vilket iof.
kommer leda till att målgruppen blir otåliga 12-
åringar :evil:


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Inaktiv

Jävla gnällspikar här finns. Sämsta kommentarerna

"ÖHH Ser ingen skillnad" :crazy:

No shit, det är ju samma ö, ska dem vara på mars eller.

Börjar bli trött på allt skitsnack..lol

Medlem
Skrivet av Boulund:

Ett par timmar hittils?? Vad jag minns tog det bara en 5-6 timmar att spela till slutet, så nog är det slut för dig snart tror jag. Bit ihop (inte för att jag tycker slutet var något vidare bra dock)

Ah ok, är det så kort så lika bra spela hela. Inte säker hur länge riktigt jag spelat, slöspelat mest lite när vaknat före sambon. Men tar det mindre än 10 timmar hela så lika bra spela allt och se vad som händer, storyn i sig är ju lite spännande och spelet snyggt och välgjort annars. kan ju iofs testa lite annan taktik än bara smyga mig på koreanerna hela tiden.

Medlem

Vajjert, ett Crysis till konsol.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

*åh..* ett ihopslaffsat spinnoff lir i 400kronors klassen vars enda syfte är att dryga ut kassan inför crysis2.

mjölka mjölka.

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Cooolt. Precis osm ettan vilket är bra. Hoppas vi slipper de där förbannade overkliga grejerna nu! Så tråkigt när dom kom.

Syftar du på utomjordingarna? Antar det. Men visst nanosuiten är ju realistisk. Även 1 bemanade stridsvagnar osv osv. Bra koll på läget du verkar ha

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Ser jävligt trist ut. Inte mycket skillnad från ettan.

Det var min första tanke också

jaja, det finns säkert Crysis fans som blir glada - och det är huvudsaken


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

boring:S tkr det såg ut som första:/


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Började smådregla lite, visst var det same same, men det funkar i min bok, Crysis tog slut för fort, vill gärna ha mer av det goda.

Den sista 1/4 av spelet, från at vara pretty much gör som du vill, ta den tid du vill, ta den väg du vill, om du är försiktig kan du faktiskt plocka dom utan att bli skjuten, till, OH MY GOD ALIENZ spring nu längs denna smala utstakade vägen och lyssna på dit boss gnälla som en kärring medan du matar kulor efter kulor i ansiktet på sega aliens, för DET har vi aldrig sett förut!

Fekk sake, kunde gott slutat med en fadeout när man kom ut ur berget om dom nu ville göra det enkelt för sig, typ man vet inte hur det gick riktigt, så kunde det ta vid i tvåan när dom har stackat upp med fräsha ideer igen, i stället för generic crap som dom nu hade i slutet.

12
Skriv svar