Crysis Warhead debutfilmat

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Började smådregla lite, visst var det same same, men det funkar i min bok, Crysis tog slut för fort, vill gärna ha mer av det goda.

Den sista 1/4 av spelet, från at vara pretty much gör som du vill, ta den tid du vill, ta den väg du vill, om du är försiktig kan du faktiskt plocka dom utan att bli skjuten, till, OH MY GOD ALIENZ spring nu längs denna smala utstakade vägen och lyssna på dit boss gnälla som en kärring medan du matar kulor efter kulor i ansiktet på sega aliens, för DET har vi aldrig sett förut!

Fekk sake, kunde gott slutat med en fadeout när man kom ut ur berget om dom nu ville göra det enkelt för sig, typ man vet inte hur det gick riktigt, så kunde det ta vid i tvåan när dom har stackat upp med fräsha ideer igen, i stället för generic crap som dom nu hade i slutet.

haha, tror faktiskt att du verkligen fick med allt där
När jag satt och spelade så kände jag bara glädje och hade kul, hela vägen fram till slutet.
Dock tyckte jag slutet kom lite för plöttsligt när det väl kom, hade helst velat få slåss lite mer på ön mot utomjordingarna. Och när spelet väl var över och jag började tänka efter lite vad jag just spelat igenom så kände jag ungefär lika som du skrev
Faks sejk, som jag skulle säga, nu längtar jag efter en rejäl uppföljare

Medlem

Tråkig Trailer, men längtar som fan till uppföljaren av första crysis, tycker det var helt ok spel då man kom in i storyn. - blir skoj


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

ser fram emot att få spela som psycho när man ska täcka sin kollega (karaktären du spelade i crysis, kommer inte ihåg hans namn) i hamnen. dvs stå still, fullt synlig utan att skjuta ett enda skott medans din kollega på marken slaktar ca 60 koreaner. kanske en enda lång cutscene?

Medlem

Fattar inte varför Crysis har blivit ett spel som alla gnäller över. Den som påstår att spelet var ett dåligt FPS-lir snackar skit. Enligt min mening levererade det mer eller mindre allt som utlovades och det är fortfarande i en klass för sig när det kommer till grafik och fysik. Att man sköt över målet när liret visade sig sänka även den vassaste datorn på marknaden, med allt lull-lull påslaget, är en annan sak.

Medlem

Ser ut som mer av samma, vilket jag inte tackar nej till. Avslutade Crysis precis nyligen och är grymt sugen på fortsättningen. Ganska krävande för datorn men jag lyckades hitta settings som fick det att flyta på riktigt bra. Lirade det med min 360-kontroller vilket fungerade kanon.


signatur

.slanger

12
Skriv svar