Två trailers från Beijing 2008

Robot
Pansarknekt
Två trailers från Beijing 2008

Bojkotta os.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Blåsor på tummen... goda tider.

Medlem
Skrivet av FZ:

utvecklat av Sega

haha glöm det!

Medlem
Skrivet av deftune:

Bojkotta os.

varför inte bojkotta allt ifrån kina likaväl? strunta i att handla möbler på ikea och kläder på hm... Nä detta tjöt om bojkott känns så larvigt.

Medlem

Ser ganska ok ut, fast jag är ändå inte intresserad.

Skulle va kul att se kontrollschemat dock. Man får hoppas att de uppdaterat lite sen Summer Games på 80-talet.


signatur

.slanger

Skumt att inte friidrottsspelsgenren är större än vad den är. Minns hur kul det var att samla ett gäng kompisar och tävla mot varandra i Winter- och Summer Games när jag var liten.

Inaktiv
Skrivet av Burzum Mashtar:

Skumt att inte friidrottsspelsgenren är större än vad den är. Minns hur kul det var att samla ett gäng kompisar och tävla mot varandra i Winter- och Summer Games när jag var liten.

Jag kan inte göra annat än att hålla med, dom spelen tog upp en hel del tid av barndomen. Spelar dom fortfarande med polarna ibland

Medlem

What ett OS spel som ser ut som skit?

Medlem

Gillar inte sportspel men det där såg i alla fall bra ut.
Det kanske blir roligare när man har en massa olika grenar. Förr var det i alla fall kul men då var å andra sidan underhållningsalternativet en kotte med använda tändstickor som ben

Av någon anledning så tänker jag jämt på den här strippen varje gång jag ser OS-loggan


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Finns bara ett Os-spel som är bra! Atlanta 96 till Snes

fue
Medlem

FY FAN! vilket dåligt spel, testat det och det suger så jäkla hårt

Medlem

Epyx Winter och Summer games är Höjdarna kompletteras med Califonia game och Activisions Decathlon

1
Skriv svar