Windows Gaming hoppar över E3

Medlem

Om journalister och fans av konsoller oftast HC-fans och fanboys, dvs inte dom som har båda (Gaming dator och current-gen konsoll) kommer dit för att kolla in dom kommande släppen på just deras favvo-plattform är det klart som fan att man inte vill släpa dit sina montrar o mötas av en helt oengagerad publik...

Tror till och med Unangst sa nåt om just det där...

Förstår deras inställning till det hela, tycker det är lite synd att dom stora på PC och MAC scenen väljer att inte ställa ut för att andra inte gör det, som sagt förstår deras inställning till det hela.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Men Castor! Dem fyller ju oss med vår årliga Nörd-testosteronhalt! ;> På vilka ställen kan man se en lättklädd Lara Croft eller Peach? Vi behöver mer söta boothbabes, inte maskulina Marcus Phoenixes!

Få av oss är ju där så det handlar om lättklädda tjejer på bild... jag vill se den nerd som inte vet vart han skall få tag på bilder av lättklädda tjejer utanför e3.

Hur kan man respektera någon som försöker kränga sin produkt med attribut som inte har någonting (snarare tvärtom) med produkten att göra? Missförstå mig rätt, jag gillar lättklädda damer lika mycket som alla andra men i detta kontext känns det bara fånigt.

Peace out!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Tråkigt att E3 verkar dö ut, men det är väl en utveckling i sig att utvecklare idag har råd med egna visningar.... måste vara jobbigt för speltidningar dock att skicka skribenter till jordens alla hörn istället för att ha allt samlat på ett och samma ställe

Medlem

Blizzard är större än E3 RIGHTTTT?

Medlem

Trist det som händer just nu med E3, alltid varit kul och följt evangemanget på internet, men i början i div gamingtidsskrifter.


signatur

Retro.

Medlem

Storsatsning på PC spel - NOT

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Games for Windows är ändå bara KÖP VISTA ELLER BLI UTAN!

Finns inga vista exklusiva titlar... Om så väldigt få.

Nån nämde nåt om "mac-scenen"
MAC scenen? lol... Det finns ingen mac-scen.

Inaktiv

Det gör dom rätt i, Windows ska inte stå i skuggan av konsoller. ALDRIG!

Medlem

Saknar E3 när det var som störst under 90 talet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

E3 dog när de lokala Subway försäljarna gick i konkurs...

Inaktiv

Orka bry sig! Spel på PC är bara huvudvärk i längden!

Medlem
Skrivet av MillionStylez:

Orka bry sig! Spel på PC är bara huvudvärk i längden!

Jaså? Det har jag inte märkt något av.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Nå, låt konsollfantasterna ha sitt E3 kvar så får de PC-trogna speltillverkarna anordna något riktigt.
Har aldrig förstått konceptet med en konsoll, jag tröttnade redan på Nintendo 8bit-tiden. För statiskt.

12
Skriv svar