Film: Sony presenterar trofésystemet

Robot
Film: Sony presenterar trofésystemet
Inaktiv
Film: Sony presenterar trofésystemet

höhö känns som att mina 60 gb kommer att ta slut snart

Medlem

Härligt, ger en mer motivation när de har trofeér. Hur verkar detta i jämförelse med MS motsvarighet, är det mer avancerat eller bara på grundstadiet än?

Medlem
Skrivet av Noken:

Härligt, ger en mer motivation när de har trofeér. Hur verkar detta i jämförelse med MS motsvarighet, är det mer avancerat eller bara på grundstadiet än?

Haha.. tja.. vad sägs om en rakt upp och ned kopia av vad som funnits på x360 from the beginning.

Hä hä.. talk about "news"
Finner det något ironiskt att konkurenter kopiera idéer ifrån varandra, och sedan på något sätt få det att låta som det är värsta nyheten, dom är stolta att visa upp det osv osv

Competition is a blessing though

Medlem
Skrivet av jyllmas:

höhö känns som att mina 60 gb kommer att ta slut snart

Hmm.. hur menar du nu egentligen?

Medlem

Nä, men. Se där, det där ser ju tokigt bra ut. Och in-game XMB är snabbt dessutom (att dömma utav video #1). Inte som dashboard på motsvarigheten.

Medlem

Can't wait! Vill vinna trophys nu!

Medlem

Får väl hoppas att de flesta spelen läser av ens sparade filer och baserar trofeerna på dem, så man inte behöver göra om allt för att de ska registreras.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Flakmonkey
Skrivet av cribba:

Får väl hoppas att de flesta spelen läser av ens sparade filer och baserar trofeerna på dem, så man inte behöver göra om allt för att de ska registreras.

Tyvärr ska det inte gå att göra så... de vill förhindra att man kan ta någon annans savefiler och fixar en massa troféer på det sättet...

Inaktiv

Haha är 2.40 super xbox kopia updaten?

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av cribba:

Får väl hoppas att de flesta spelen läser av ens sparade filer och baserar trofeerna på dem, så man inte behöver göra om allt för att de ska registreras.

Tyvärr ska det inte gå att göra så... de vill förhindra att man kan ta någon annans savefiler och fixar en massa troféer på det sättet...

Så jag måste göra om "Big Boss Emblem" i MGS4?, fy fan.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

hahahha är det här en skämt??? hahahha...fan garvade mig genom hela filmen..han borde ju sagt typ:
I have copy this BS from MS explanation for achievment :P.

Ne men till saken iaf..på tal om acheivment whoring..ops menar trophywhoring hehehe

Medlem
Skrivet av Pojii:

hahahha är det här en skämt??? hahahha...fan garvade mig genom hela filmen..han borde ju sagt typ:
I have copy this BS from MS explanation for achievment :P.

Ne men till saken iaf..på tal om acheivment whoring..ops menar trophywhoring hehehe

Skrivet av anon_38597:

Haha är 2.40 super xbox kopia updaten?

Varför postar ni två nötter i denna nyheten överhuvudtaget?
Ni äger för i helvete inte ens en PS3. Tar ert jävla fanboysnack någon annanstans. Gör något vettigt med era liv istället för att hålla på och reta upp andra.

Skrivet av Toxic78:
Skrivet av Noken:

Härligt, ger en mer motivation när de har trofeér. Hur verkar detta i jämförelse med MS motsvarighet, är det mer avancerat eller bara på grundstadiet än?

Haha.. tja.. vad sägs om en rakt upp och ned kopia av vad som funnits på x360 from the beginning.

Hä hä.. talk about "news"
Finner det något ironiskt att konkurenter kopiera idéer ifrån varandra, och sedan på något sätt få det att låta som det är värsta nyheten, dom är stolta att visa upp det osv osv

Competition is a blessing though

Vadå då? Så har ju Apple gjort sedan dag 1 och det går skitbra för dem.

Avstängd

Det ser iaf mycket stilrenare ut än 360n.

Medlem

Eftersom jag är en Achievement junkie på 360 så är detta oerhört positivt.


signatur

.slanger

Inaktiv

dom måste patcha Ridge Racer!!!!
fan ligger på 97.5%, bara nötning kvar ..

skulle lätt vara den enda människan som får platinum i det spelet!

SÅ DET SÅ!

Medlem

Sluta grina om kopiering, knappast relevant till nyheten. Det skapar bara mer patetiskt tjaffs och får folk att framstå som 3-åringar...

Inaktiv
Medlem

Ctrl+C...


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Inaktiv
Skrivet av Hubbe:

Sluta grina om kopiering, knappast relevant till nyheten. Det skapar bara mer patetiskt tjaffs och får folk att framstå som 3-åringar...

Så sant.

Medlem

Allt för många idioter som orkar gnälla på allt.
Tycker det är kul att det kommer en sån här sak.
Ser bra mycket bättre ut än MS version.

Sen att folk som säger att det inte är någon nyhet så är det en nyhet för PS3 spelare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Varför har dom en sån lång film för? Det hade räckt om dom länkat till www.xbox.com.

(:


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Känns totalt överflödigt för min del om jag ska vara ärlig. Det räcker att jag själv vet vad jag gjort för bra i spelen jag äger. Jag behöver ingen virtuell trofé för att få bekräftelse.

Stats lockar oftast bara fram de värsta sidorna hos folk.

KoP
Medlem
Skrivet av Hubbe:

Sluta grina om kopiering, knappast relevant till nyheten. Det skapar bara mer patetiskt tjaffs och får folk att framstå som 3-åringar...

Ord! Har själv 360 och tycker det bara är kul om PS3 folket får fler funktioner att leka med i sin "dashboard". Varför bli upprörd? Är ju inget man själv tar skada av. Alla 360 och PS3 fanboys kan förövrigt fara åt helvete.

Oj, vad innovativa dom är. För det här har ju inte gjorts tidigare.
Väldigt originellt måste jag säga...

Medlem

Ja för Microsoft har aldrig kopierat nånting? Lägg ner sandlåde-fasonerna.

Medlem

Så, ska detta med Trophies och achievements utvecklas till något annat än att vara en stor E-penis? Kunde ju vara kul om man kunde t ex göra något vettigt för dom.

Och sen, förhelvete chilla. Har fan aldrig sett så defensiva människor som i denna tråd förut.

Medlem

Men när det stod att MS skulle göra Avatarer som Mii, då var ps3:( och Wii fanboysen där och klagade exakt lika mycket. Och det mest sjuka med det är att ps3:( fanboysen var där då, när det inte ens rörde deras konsol. SJUKT!

Medlem

lots of 360 fanboys eller bara allmänt tragiska människor här?
hela den här diskussionen att nåt måste vara orginellt är bara för löljig och hörts så många gånger tidigare.
skärp er..

12
Skriv svar