Första detaljerna om DC Universe Online

Robot
Medlem
Första detaljerna om DC Universe Online

Synd att dom la ner marval online, tycker inte helt ärligt att DC är lika intressant. Men den som lever får se! Mortal Combat VS DC lär ju komma innan detta så kanske får en fix som räcker och blir över där ;p

Men bara se att Sony Online Entertainment är inblandat på ett hörn sätter igång mina kräkreflexer hehe

Medlem

Finns redan ute vid namn City of Heroes / City of Villains ;P

Medlem

Trevlig nyhet!
Judge Dredd ftw!
EDIT: Illa av mig, blandade ihop DC med 2000 AD.
Så ingen judge dredd
Anser att marvel hade varit mer intressant än DC men DC är iallfall bättre än inget.

Det som hade varit ännu bättre vore om det skulle komma ett mmo/rpg baserat på Drakar och Demoner alternativt Mutant.

Medlem

Äsch. DC har ju Batman, Braniac, Doomsday, Green Lantern, Hawkman, Hawkgirl, Wonder Woman, Captain Marvel (SHAAZAAAM), The flash och många fler.

Hade varit kul med ett x-men mmo dock.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

DC Comics? Säger bara en sak, Lobo Lobo krossar allt och alla som Marvel har

Medlem

Citat från spelinformationen: "Actionorienterat onlinerollspel som låter dig ta del av Marvels universum med både superhjältar och superbovar."

Med tanke på att spelet heter DC UNIVERSE så tror jag inte att de blandar i Marvels universum i den

Medlem
Medlem

Hm kan bli intressant

Medlem

Vet inte om nån sagt de redan men.... City of Heroes/Villains ring any bells? same shit different name, fula killen på heroes lådan = captain america, onda killen på villains = doctor octopus. Bah

Medlem

har aldrig haft nåt intresse för dc comics. Marvel för hela slanten här...


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

skulle hellre sett Marvel än DC faktist

Medlem

Föredrar Marvel framför DC, de har ett mycket intressantare karaktärsgalleri. Enda DC karaktären jag varit intresserad av någonsin är Batman.

Tycker de borde väcka liv i Marvel Universe Online istället.


signatur

.slanger

Medlem

No offense Kane, Men du ser ut som en jävla elefant ollon

Medlem

Marvel har ju den bästa karaktären du någonsin kan hitta,, Deadpool

Inaktiv

Nice .. blir ett kanske köp.. Kostar det i mån?

1
Skriv svar