Rock Band 2 på gång

Robot
Medlem
Rock Band 2 på gång

Om 2an kommer i september så är det väl lika bra att skita i att släppa ettan alls här i Sverige och släppa 2an direkt. Och hoppas de kan vara lite snabbare den här gången

Medlem

mm precis vad jag tänkte

Medlem

Import, Import, men ej kompost.

Importera Rock Band istället, blir ändå billigare från Storbritannien.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Enklare att bara vänta på Guitar Hero 4, om nu Harmonix ändå ska dissa Sverige.

Medlem

Det är nog EA som dissar Sverige inte Harmonix.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Först blev det svårt att välja mellan Rock Band och GH4... nu blir det svårt att välja mellan GH4 och RB2

Medlem

Tvivlar på att RB2 släpps i europa i september redan. Det kommer att bli samma skit som med ettan. Händer det så igen så köper jag definitivt GH4.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ska bli kul att se vad det finns för nyheter. Känns lite som en framstressad expansion bara för att få ut fler låtar och dra in snabba cash.

Medlem
Medlem
Skrivet av WaltX:

Tvivlar på att RB2 släpps i europa i september redan..

Medlem

aa GH kommer va bättre, sedan är det ännu konstigare att Harmonix fuckar upp hela globaliseringen, de e ju fan nästan 1 hel generation mellan releasens...


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem

Jag håller mig till Redoctane <3

Medlem

Har testat rockband och jag kan inte påstå att jag blev jätteimponerad, gitarren känns inte lika "precis" som i gitarrhjälten. ganska kul med trummor. men efter att ha sett GH world tours trummor så lägger jag mitt kort på GH hela vägen.

Medlem

Tacka tyskarna, fransmännen, spanjorerna osv som måste ha ALLT översatt. Fan lär er engelska som resten av europa..

Medlem

Ni som sanckar om import.

Orka köpa något som innebär att man överarbetar något , wtf liksom, vi lever i ett service samhälle.

Medlem
Skrivet av Gotti:

Tacka tyskarna, fransmännen, spanjorerna osv som måste ha ALLT översatt. Fan lär er engelska som resten av europa..

Det behöver dem inte då deras språk är så pass stora i världen. Svenska däremot är väldigt litet, därför måste vi kunna engelska för att kunna kommunicera med omvärlden.

Edit: http://www.videogaming247.com/2008/06/30/rock-band-2-release-...

Wohoo!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Jag tycker det är bra iaf. Passade på att importera det för en vecka sen. Blev endå samma pris som här i sverige, och GH4 kommer att kosta lika mycket endå =/.

Medlem

Jag tvivlar starkt på att Rock Band 2 kan bli bättre än GH IV. GH IV har ju allt som man kan tänka sig.

Medlem

Det sägs att RB2 kommer att ha den bästa låtlistan ever. Ska bli intressant å se listan.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Så vi får Rock Band 2 slutet av nästa år då.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Gotti:

Tacka tyskarna, fransmännen, spanjorerna osv som måste ha ALLT översatt. Fan lär er engelska som resten av europa..

Det behöver dem inte då deras språk är så pass stora i världen. Svenska däremot är väldigt litet, därför måste vi kunna engelska för att kunna kommunicera med omvärlden.

Hur du än formulerar det så är det dom vi har förseningar att tacka för.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Så vi får Rock Band 2 slutet av nästa år då.

Vad får dig att tro det? Länken jag länkade ovan bekräftar att Europa får spelet i september som USA.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Releasen för Rockband 1 är väl inte spikad ännu, åtminstone inte för oss svenskar om jag inte minns fel...Så det är väl som så att de skjutit på releasen för att de har haft RB2 på g.

Medlem

Sägs att en(?) AD/DC låt kommer att vara med i spelet och ca. 120 låtar totalt!!!

http://consolehero.com/2008/06/28/acdc-will-be-in-rock-band-2...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag lägger in mitt tvivel till att detta ska lyckas, jag förstår inte vad dom har tänkt locka köpare med... Visst, ny låt lista kanske, men då hade det varit lättare att sälja den via konsollernas nät system utan att behöva döpa det till 2, typ vol 2 eller nåt. Men den som lever får se.

Medlem

Roliga är att vi aldrig kommer få Rock Band. Vi får Rock Band 2 istället

Och blir 2an lika sen som 1an så får det fan bli GH4 istället.

Medlem

Sådär då kan man slutligen förtränga Rock Band 1 och invänta GH 4 eller RB 2

1
Skriv svar