Sony visar nyheter i PS3-firmware

Robot
Sony visar nyheter i PS3-firmware
Inaktiv
Sony visar nyheter i PS3-firmware

Ser ut som de fortfarande håller på att försöka komma ikapp xboxens funktioner.

Medlem

Bara glad att man kan komma åt XMB med ett spel körandes i bakgrunden.

Medlem

Trevligt, 360n måste man gå till Dashboard för att starta ett nytt spel (så länge man inte joinar en friend) iof så tar det typ 5 sekunder att quita och starta ett Arcade-spel eller demo.

Resten utan sökfunktionen finns redan på 360n men kul för PS3-ägarna att få ta del av det också.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Flakmonkey

Trevligt trevligt... 90% av kommentarerna här kommer nog handla om att 360n har haft det här länge och att Sony bara kopierar, men känns som om det kvittar när det är något sånt här bra de kopierar... kan ju bara hoppas att Nintendo gör detsamma

Medlem

äntligen, nu vill vi bara vet näär edn kommer.

Medlem

Härligt, satt senast igår och störde mig på att jag var tvungen att stänga av spelet för att kunna läsa ett meddelande.

Medlem
Medlem

Mycket trevligt, uppskattas stort. Man man sedan kan spela den musik man har på HD:n i spelen är riktigt nice samt ha google searchbar. Way to go sony!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Äntligen! Har väntat nästan ett år på det här.

ptr
Medlem

aaah äntligen!

Medlem

Det var inte en dag för sent. Vissa saker tycker man ju skulle varit med från början men va fan, bättre sent än aldrig


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv

Ser riktigt bra ut!!!

Medlem

Gött gött! Detta uppskattas väldigt mycket.

Medlem

Det här är en helt suverän uppdatering. Efterlängtat, oja! Firmware 2.40+ och DualShock 3-lanseringen i Europa kommer garanterat boosta PS3-försäljningen, vilket gynnar alla. Kanon!

ptr
Medlem

och när fan kommer dual shock 3 till europa? hur svårt kan det vara liksom?

edit: ja man kan ju alltid kolla nyheterna så får man svar

Medlem

Välbehövliga funktioner, mycket matnyttigt.


signatur

.slanger

Medlem

...och den där Google-sök-funktionen är fortfarande lika onödig som den var till PSP.

Medlem
Medlem

Vad trevligt!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Jag har ofta stört mig på att jag behövt stänga av spel för att kunna svara på meddelanden och liknande, så denna uppdatering kommer bli väldigt trevlig.

Att man kan lyssna på sin egna musik kommer påverka mycket för mig också. Är nice att ha lite av sin egna musik när man lirar t.ex. CoD4 online och sånt.

Medlem

Har velat haft den här funktion sen jag köpte PS3 föra året


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

åååh! va Nice - Bra jobbat Sony!

ett Trofé system - låter spännande


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Alltid trefligt med nya uppdateringar

1
Skriv svar