Saints Row 2-trailer

Medlem
Saints Row 2-trailer

Härligt att det ska komma till PC då sådana som jag inte har råd att investera i en "next-gen" konsol.

Medlem

Då Saints Row 1 var riktigt kul så har jag höga förhoppningar på detta!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Ser inte ut som att vara lika polerat som GTAIV men om SR2 får roligare uppdrag än vad GTAIV hade så kan det bli ett bra spel.

Medlem

Kan definitivt bli ett bra spel! Köpvärt vilket som.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

trailers verkar inte vara riktigt deras grej. tycker inte nån av dom 2 som släppts har tilltalat. man får väl bara hoppas att resten är bra.

Avstängd

Ser ganska dåligt ut på miljön än GTA IV, men kanske roligt ändå, sen tycker jag att "huvudrollen" i SR2 verkar lite mesig

Kommer nog att köpa detta spel, dock inte på release.

Medlem

Fan vad jag hatar hela den här ghetto gangsta stilen. Förstör ju spelet som annars verkar rätt bra.

Medlem

Vet inte riktigt vad jag tycker om detta. De går ju en lite annan väg än vad rockstar gjorde med gta IV.

Btw, jag hatar verkligen huvudkaraktärens röst!


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem

Wooo! Trevligt trevligt. Vet dock inte vad jag tycker om ideen att lira en speciell karaktär nu helt plötsligt, eller har jag missuppfattat något? Det var ju roligast i 1an att kunna skapa en själv.

Men aja, spelmässigt så verkar detta spelet mycket roligare än GTA4 iaf som mest kändes som ett våldsamt The Sims. Och som sagt, GULD VÄRT MED PC-VERSION

Medlem

Saints Row 1 var väldigt kul.. överdrivna gangster stilen är mer komisk än misslyckat försök att vara seriöst. tycker iof att gunfights är mkt roligare i saints row än i gta.. dessutom så kan man "beat the police".. något jag inte gillade med gta4. man ska fan kunna slakta grisarna och komma undan på så sätt i min mening..


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Avstängd

Tycker att det såg väldigt stelt ut

Inaktiv

Kung spelet nummer 1..

förresten ska man kunna ändra karaktärens röst och utseende så det är inte som gta 4

KoP
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Wooo! Trevligt trevligt. Vet dock inte vad jag tycker om ideen att lira en speciell karaktär nu helt plötsligt, eller har jag missuppfattat något? Det var ju roligast i 1an att kunna skapa en själv.

Men aja, spelmässigt så verkar detta spelet mycket roligare än GTA4 iaf som mest kändes som ett våldsamt The Sims. Och som sagt, GULD VÄRT MED PC-VERSION

Karaktären man skapade i ettan var ju en viss förutbestämd karaktär.. bara det att du fick bestämma utseendet på honom själv. Skulle väl tro att dom gör likadant i 2:an.

Medlem

Kan nog bli kul.

Avstängd

Efter att ha tittat ännu en gång på trailern så tycker jag att de ser väldigt "plastiga" ut, att de glänser mycket som om de har någon olja på sig

Medlem

Jag har för mig att man även i SR2 ska kunna skapa in egna karaktär, det gäller att försöka efterlikna sin tidigare skapade


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Efter att kunnat spela Saints Row 1 hur många gånger som helst och nu tröttnat på GTA4 (vilket jag aldrig gör på dem gamla GTA) så tror jag att jag kommer gilla detta mer än GTA4.
Blir att köpa!

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Efter att ha tittat ännu en gång på trailern så tycker jag att de ser väldigt "plastiga" ut, att de glänser mycket som om de har någon olja på sig

Det är för att dom vill efterlikna ghettot så mycket som möjligt, och i USA går allt på olja.

Medlem

Grafiken är ju skrattretande om man ska jämföra med GTA4. Sen så hoppas jag verkligen att röstskådespeleriet håller en högre nivå än man visat på trailern, för det låter väldigt stelt o trist

Medlem

"STILWATER WILL BURN"? Ehm... typo?

Medlem

Orka att de kör med gangsta' yo-yo wazapp-stil.....

Medlem

Jag hatade GTA4 och ville inte ens ha spelet innan jag såg erbjudandet på game.se att jag fick en 12 månaders live på köpet..iaf tyckte GTA4 hade skit bra story och hela spelet var ett långt bra gangster film.
Saints row ser ut en knarkig dålig B film med typ han svarta killen från xXx 2...Sånt BBBBBBB film om man säger så

Inaktiv

I Saints Row kunde man skapa karaktärer som hade väldigt lustigt utseende vilket gjorde spelet enormt roligt, eftersom allt blev en parodi (man ser ut som hej kom och hjälp mig och blir trots det värsta gangster ledaren).

Finns fortfarande en Saints Row demo på XBox live

Medlem

Jag tycker det ser helfestligt ut. Saints Row är i min åsikt ett jäkligt bra spel, och tvåan verkar bara bli ballare och ballare.

Dessutom, Johnny är tillbaka, han var lätt den ballaste karaktären i ettan.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

1
Skriv svar