Diablo III presenterat

Medlem

Har fnissat som en skolflicka som druckit för många red bull ända sedan jag läste det först på Shacknews.

Så fantastiskt coolt och bra och snyggt. Jag älskar Blizzard.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Inaktiv
Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av MortAlbin:

Grafiken ser ju ut att vara lika "barnslig" som WoWs -.- Och jävligt lågupplöst/detaljlöst.

Eh, va? Hade man kunnat anmäla inlägg för att de är puckade så hade jag gjort det med en gång. "Barnslig som WoWs"? Har du verkligen kollat på samma trailer som oss andra?

Jag sa ju att trailern såg bra ut, men ingame screenshots såg ut som skit. Har du kollat något annat än trailern?

Medlem

Blir förmodligen ett köp men får se. Alltid kul med Singe-Player.

Inaktiv

tur att jag inte är den enda som ser det cartooniga i den grafiska stilen
spelade blizzard nånsin föregångarna? fniss

nä, de här blir nog fett bra .. fast lite för fluffigt och gulligt .. lite

Medlem
Medlem
Skrivet av MortAlbin:

Jag sa ju att trailern såg bra ut, men ingame screenshots såg ut som skit. Har du kollat något annat än trailern?

Är det gameplay videon på [http://eu.blizzard.com/diablo3/] som du snackar om eller ngn annan?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Upps tror jag klämde en!

Medlem

kolla på ingamefilmerna istället, ser mycket bättre ut in motion imo ;P
http://www.blizzard.com/diablo3/characters/barbarian.xml
hyffsat blodigt^^

Medlem

Längtat i åratal!

Finns det ens några rykten om releasedatum? Eller ah just det, Blizzard vi snackar om... Optimistiskt våren 2011 då.

Inaktiv

Det här verkar ju kunna bli riktigt underbart

Medlem

"? UPPDATERING: Spelargrupper kommer antagligen bli max 4-5 personer."

Så sa dom väll inte riktigt? Dom skulle väll optimera så att party på 4-5 spelare för att få bäst effekt? Inte att man bara kunde vara 4-5 spelar i partyt?

Medlem

Men nu var det jag som var dum, jag såg aldrig den gameplay videon. Jag såg bara den på fz som var cinematic, och sen jämförde jag det med denna bild i den här tråden;
http://www.blizzard.com/diablo3/_images/screenshots/ss9-hires...

Därav min kommentar.

Gameplay videon du länkade till ser däremot helt klart snyggare ut än NWN2 (bästa spel att jämföra med?) och sån grafik skulle jag aldrig klaga på

Medlem
Skrivet av Vargavinter:

"? UPPDATERING: Spelargrupper kommer antagligen bli max 4-5 personer."

Så sa dom väll inte riktigt? Dom skulle väll optimera så att party på 4-5 spelare för att få bäst effekt? Inte att man bara kunde vara 4-5 spelar i partyt?

De sa att just nu har de ingen teknisk gräns för hur många man kan vara i en grupp men eftersom det de tydligen har kommit fram till att 4-5 personer fungerar bäst så kommer de antagligen sätta gränsen där. Så fattade jag det iaf


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av MortAlbin:

Men nu var det jag som var dum, jag såg aldrig den gameplay videon. Jag såg bara den på fz som var cinematic, och sen jämförde jag det med denna bild i den här tråden;
http://www.blizzard.com/diablo3/_images/screenshots/ss9-hires...

Därav min kommentar.

Ah, ok, no hard feelings Den som du länkade till ser ju ut som WC3...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Inaktiv

JAAAAAA!!!!!!! Precis vad jag önskade och se vad som hände omg jag ska lätt köpa när det kommer

Medlem

Kul att dom fixat ett nytt loot-system så alla slipper slåss om looten.

Medlem

signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Medlem

Ja vad ska man säga, eh typ JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

|) | /-\ |} |_ @ I I I FTW!


signatur

Wai

Bt
Medlem

Får inte Blizzards downloader att fungera till gameplay filmen, vill inte se den i någon stream-"kvalité" där man får gissa sig till vad man ser

Hoppas FZ får alla tre filmer snart.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem
Skrivet av Bt:

Får inte Blizzards downloader att fungera till gameplay filmen, vill inte se den i någon stream-"kvalité" där man får gissa sig till vad man ser

Hoppas FZ får alla tre filmer snart.

Håller på att lägga upp en gameplay-film as we speak men den var i lite lägre kvalitet.
Vi får nog en med högre kvalitet inom kort.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Okey partners.

Läser man detta så får man i princip ett mindre wow? Förutom såklart de random genererade kartorna.

Det är ju just det, att diablo "nästan" var en form av mmo. Ett slags online action rpg / hack n slash, right?

Spelet är inte heller spec snyggt så det är ingen revolution på den fronten.

Summa sumarum, det är PRECIS som med starcraft 2. Samma spel i uppsnyggad version. I andra fall hade ni kallat detta "grafikmotors uppgradering och patching, som en expansion , får de ens ta betalt för detta?"

Men när det gäller Diablo 3 är det tydligen frittfram att skinna folk på stålar, spec för något som "redan finns".

Medlem

xhosa, det är exakt sådant här jag vill ha. Större och bättre på alla vis. Om de ändrar för mycket kan de lika väl ändra namn, för om diablo3 istället vore ett fps tycker inte jag det borde heta diablo3.

Medlem

xhosa är du dum i höve??? menar du mario kart / warcraft / AoE allt är ju samma sak fast i ny vesion när det gäller de nya spelen eller hur?? fattar inte hur du tänker

Medlem
Skrivet av Eazt:

Varför länka till en video på YouTube med sämre kvalle än på den som finns på officiella hemsidan?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

har aldrig spelat Diablo men det här är ändå spännande, kommer nog spela trean när det kommer

Medlem

Hoppas FZ lägger upp den stora gameplay filmen sen. Eller klarar de inte av belastningen?

Inaktiv

Blizzard kan man lita på, nu dröjer det bara 2-3 år så finns spelet att köpa

Skriv svar