Diablo III presenterat

Medlem
Skrivet av Schimpans:

text

Jag har inga större problem med grafiken som den ser ut nu, men regnbågar (som syns på nedersta bilden) tycker jag ska gå fetbort.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av Bt:
Skrivet av wEctro:
Skrivet av Qus:

http://www.youtube.com/watch?v=1vb9rvaRFE0

För er som vill se ögonblicket då dom presenterade det. Underbar känsla

´

Tackar! Fick rysningar när de började köra gitarrintrot -_-

Ohhhh rysningar *huga*

Word.

Inaktiv

Hitta den här hehe

http://img124.imageshack.us/img124/2566/d3howitcouldlookad7.j...

Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av Schimpans:

text

Jag har inga större problem med grafiken som den ser ut nu, men regnbågar (som syns på nedersta bilden) tycker jag ska gå fetbort.

Jag tycker man kan ta bort alla detaljer och andra färger, bara ha gotiska katedraler och katakomber. Det lär ju vara kul att lira i tusentals timmar.

Not.

Medlem

Första trailern är bara för fet

Medlem

Njä... alla ställen behöver inte vara mörka och dystra.

Medlem

Klarat 1an men aldrig orkat lira ut 2an, fastnade i Djungeln... får väl se om jag kommer fixa detta eller inte

Medlem
Skrivet av Rolle:

Det blir säkert köp för mig. Jag köper endast spel som är bra, hittils har jag köpt 5 original spel i mitt liv - WoW, EVE Online, CS:S, LFS, CoD4. Nu blir det Diablo 3

Gårdagens pajasinlägg. För det första kan du inte veta om ett spel är bra så fort det har announcats, även om detta är Blizzard och de tenderar att enbart släppa spel som faktiskt är bra/väldigt bra.
För det andra behandlar du bara din egna åsikt och ingen universiell sanning, dvs, din åsikt om vilka spel som är bra går inte att dra över andras.
För det tredje får detta en bara att tro att du alltså medger dig tanka hem spel och spela illegalt då du troligtvis spelat fler spel än fem i ditt liv (och dessa övriga inte bara hos kompisar som har retail eller något sådant).
För det fjärde (titta vilken lång lista jag får upp åt dig) lägger du, enligt min personliga åsikt men jag tror många delar den, CS:S i ett fack av spel som det inte passar in i överhuvudtaget. Bra motivering av "jag köper enbart bra spel :)!!!!". Sluta self-promota dig själv och njut av att Diablo III är på gång istället.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Bt:
Skrivet av wEctro:
Skrivet av Qus:

http://www.youtube.com/watch?v=1vb9rvaRFE0

För er som vill se ögonblicket då dom presenterade det. Underbar känsla

´

Tackar! Fick rysningar när de började köra gitarrintrot -_-

Ohhhh rysningar *huga*

Word.

Svenskt uppslagsord
rysning rysningen rysningar subst.
darrning av köld el. känsla

Källa

Inte nödvändigtvis något dåligt mao. Sorry cyniker :z


signatur

Your words are as empty as your future...

Medlem

"Utspelar sig 20 år efter Diablo II."

Ja, det släpps väl typ 20 år efter Diablo II också xD


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Inaktiv
Skrivet av bellyman:

"Utspelar sig 20 år efter Diablo II."
Ja, det släpps väl typ 20 år efter Diablo II också xD

Med tanke på att det kanske dröjer till 2010 innan det släpps, så är det iaf 10 år sen D2 och 13 sen första.

Bt
Medlem

Tror inte någon av oss menade rysningar på något negativt sätt wEctro, snarare tvärtom.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Lawl, skickade ett nyhetstips en minut sen.

Oh wow, du är skillad!

Medlem

Tår i ögat...nu blev jag glad

Usch näe ta bort den där WoW grafiken ett Diablo spel ska vara gothiskt och mörkt och barnförbjudet. "I sense fail"

Då är ju Diablo1 bättre.


signatur
Medlem

Håller med om att det är "för" glatt med frid och fröjd-färgerna, men och andra sidan så tycker jag D1 och D2 var för mycket Goth runt sig.

Men enligt mig är alla spel från Blizzard, perfektion.

Medlem

Glatt... Hahaha

Det är ju lite som att kalla Joker en för glad karaktär, bara för att han har clownmålning i ansiktet.

Medlem

jag tycker det verkar skitbra, jag menar vad vi har sett kan vara tex första acten (om dom kör acter) inget säger ju att dom andra acterna i sånna fall måste se lika dana ut, jag kan lätt tänka mig att man springer längre in i mörkret ju längre man kommer.

Medlem
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av Schimpans:

text

Jag har inga större problem med grafiken som den ser ut nu, men regnbågar (som syns på nedersta bilden) tycker jag ska gå fetbort.

Jag tycker man kan ta bort alla detaljer och andra färger, bara ha gotiska katedraler och katakomber. Det lär ju vara kul att lira i tusentals timmar.

Not.

Oj, är vi lite defensiva kanske?
Nu var det inte alls så jag menade.


signatur

I'm a snake, follow me!

Jag hade faktiskt föredragit det wookien sade. Gothiska katedraler äger, vill inte se ett nytt "cartoon" spel.


signatur
Medlem
Skrivet av the wookiee:

Glatt... Hahaha

Det är ju lite som att kalla Joker en för glad karaktär, bara för att han har clownmålning i ansiktet.

Ursäkta min tröghet, men var kom Joker in i bilden? :S

När jag sa Glatt menade jag såklart inte stämningen, det kan vara glada färger och fortfarande ha en läskig stämning.

Fast, nu och andra sidan fattar jag inte ens själv vad jag skriver! :evil:

Nåja, då kör jag på en kort och bra samling ord, och håller tyst sen. (WTF på mitt ordval idag?!)

GIEF Diablo III!!!

Medlem

blizzard har i en intervju under wwii berättat att diablo 3 varit under produktion i 4,5 år - dvs; två år under north's fana (bill roper osv!!) och två och ett halvt år @ irvine!!

Rumors i find!! Om detta är sant är det ju skit bra

Medlem

ååååh fyfan va skönt, detta kommer bli så jävla kul ;P

Medlem

sweeeeeet! Äntligen, hypen kan börja!

Medlem

Varför håller ni på och diskuterar massa idiotiska saker, skit i allt, dom som vill ha spelet, köp det. Ni som inte vill ge *** i det

Enkelt, orka läsa 10 sidor diskussion, värre än riksdagsmötena...
Ivf hoppas jag att spelet blir lika bra som tidigare!

Medlem
Skrivet av Timotheus:

blizzard har i en intervju under wwii berättat att diablo 3 varit under produktion i 4,5 år - dvs; två år under north's fana (bill roper osv!!) och två och ett halvt år @ irvine!!

Rumors i find!! Om detta är sant är det ju skit bra

Bill Roper och kompani drog väl 1-2 år efter LOD, dvs mer än 4,5 år sen?

Spelet ser väl för övrigt mer ut som tex Titan Quest än Diablo nu, alltså mindre unikt?

Medlem

För det första är det inte ett dugg likt wow!
Jag har då inte kört ett wow som är mörkt och blodigt som d3, vet inte vad ni har spelat för wow men.
Tycker det ser skit bra ut och längtar varje dag efter det

Inaktiv
Skrivet av b0bl00i:

Enkelt, orka läsa 10 sidor diskussion, värre än riksdagsmötena...

ja fy!
alla dessa jävla sidor!
på ett forum och allt!
fan vill jag läsa så kan jag köpa en tidning! på internet ska jag fan inte behöva läsa massa sidor där folk skriver vad dom tycker om något! och fan om dom inte tycker exakt samma som jag! uuuusch!
nu ska jag spela counter strike och skrika åt mina kompisar över ventrilo istället för att göra något kreativt eller kanske gå ut o prommenera!

Medlem

WTF ytterliggare ett spel från Bli$$ard som har influenser från WOW, alldeles för stora rustningar, alla vapen och attacker ska lysa och sig, för ljusa färger mm....
Fan också trodde faktiskt detta skulle slippa sånt trams och bli mer vuxet...

Medlem

Lambo...

Skriv svar