Blizzards mystiska bild - dag 5

Medlem

Haha! D3, underbart, fina fisken!

Medlem

Nästan så man faller en tår när man ser D3 loggan i bakgrunden samtidigt som dom gör nån elddans

Medlem

Tycker personligen att det är HÖGST dags för de folk som bettet sig som kukhuvuden och som nu haft fel att stilla kom in här och be om ursäkt för sig och sen försvinna iväg i skam.

Medlem

Seriöst... nu när jag kollar in sidan och hör den nya storslagna musiken, ser kartan, ser screenshotsen känns det overkligt. o.O För bra för att vara sant.

Men jag var en av optimisterna. Jag visste att D3 skulle komma inom en relativt snar framtid.

Medlem

:crazy:


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag är så jävla lycklig att jag får lust att skutta omkring

Inaktiv

Helt jävla underbart.

Inaktiv
Skrivet av Mikaelh:

Seriöst... nu när jag kollar in sidan och hör den nya storslagna musiken, ser kartan, ser screenshotsen känns det overkligt. o.O För bra för att vara sant.

Men jag var en av optimisterna. Jag visste att D3 skulle komma inom en relativt snar framtid.

Har du länk till screenshotsen?

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av Aggressiva_albert:
Skrivet av Mikaelh:

Seriöst... nu när jag kollar in sidan och hör den nya storslagna musiken, ser kartan, ser screenshotsen känns det overkligt. o.O För bra för att vara sant.

Men jag var en av optimisterna. Jag visste att D3 skulle komma inom en relativt snar framtid.

Har du länk till screenshotsen?

http://www.blizzard.com/diablo3/media/screenshots.xml

Det ser underbart ut även trots att det är ett väldigt tidigt stadium av spelet.

Och sen fysikmotorn: "Rain Hell on your enemies wielding the interactive environment as a weapon: lay cunning traps, turn destructible objects against your foes, and use environmental obstacles to your advantage - all powered by the Havoc physics system."

http://www.blizzard.com/diablo3/

Inaktiv

Hade varit skoj med ett nytt fräscht koncept men icke.. samma gamla skit som när det begav sig..

Jo just det.. jag får väl ta och käka upp mina skor eller nåt nu också så att alla blir nöjda och glada..

:heart:

Medlem
Skrivet av ZerOne:

Tycker personligen att det är HÖGST dags för de folk som bettet sig som kukhuvuden och som nu haft fel att stilla kom in här och be om ursäkt för sig och sen försvinna iväg i skam.

Väldigt sant. Fel kan väll alla ha, men en del har rent av varit otrevliga..


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

http://www.blizzard.com/diablo3/?rhtml=y

Som vanligt håller Blizzard världsklass när det gäller Cinematics, fick gåshud genom hela filmen.

Inaktiv

Hade hellre sett något helt nytt

Medlem
Skrivet av Phyrex:

http://www.blizzard.com/diablo3/?rhtml=y

Som vanligt håller Blizzard världsklass när det gäller Cinematics, fick gåshud genom hela filmen.

Samma här! :$

Medlem

Oh holy, som man har väntat! Ser ju helt magiskt ut...känslan har börjat infinna sig på allvar

Medlem

fan ta Bahnhof!

0.4mbit, va fan är det? jag betalar för 10mbit :@

Medlem

signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

And on the sixth day of june it was recognized as... DIABLO III! OMG!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Verkar som de jobbat på det en hel del slipper vi nog vänta till 2010 innan det släpps. Kanske slutet av 2009?

Medlem

En sak är iaf säker och det är att Blizzard vet hur man gör feta cinematics!


signatur

tjenare!

Medlem

Gammaldags är i det här fallet very nice. Hade det varit annorlunda från tvåan hade det inte varit lika bra.

Medlem

Frågan är om man inte kommer sakna potions

Medlem

JAA! DIABLO III!

Medlem

Det är väl mer en pingvin eller? Hur kan ni få det till en valross? Valrossar har ingen näbb eller fötter och dom har två långa huggtänder....

Medlem

Och den överväldigande majoriteten av folket som påstod att det helt klart inte var D3 vågar sig inte in och posta igen. Starkt!

Medlem

Kan säga att jag var bergsäker på att det inte var Diablo 3, tji fick jag.:)


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Skriv svar