Ny onlineshooter till öppen beta

Robot
Medlem
Ny onlineshooter till öppen beta

Haha.
Jag fick reda på precis efter jag skickat tipset att betan bara är öppen för nordamerika (närmare bestämt USA). Går utmärkt att registrera sig och fixa konto och ladda ner klienten och så. Men det går inte att connecta med spelets klient sen.

edit: Kan berätta att det eventuellt går att connecta via proxy, men vem vill spela över en seg proxy? De har helt sonika blockerat alla ip-range utanför USA - därför kan man helt enkelt inte ansluta till deras server.

Medlem

ser inte ett enda ord på deras hemsida (i beta-announcements osv) att det är US only.. så är det som du säger så är de förjävla ruttna på att informera om det..

edit:
As mentioned during Closed Beta and due to licensing reasons only, Nexon America's release of Combat Arms is only available to

· North America

· South America

· Oceania (Australia)

We currently do not have any information on whether we can provide service to other regions or if another regional version of Combat Arms will be available.

vilka j*vla idioter..

Medlem

Hm, det ser ju ganska fräckt ut, synd bara om det är som du säger att det inte går att connecta. Har ett konto på nexon sen gammalt, men det lär väl inte fungera ändå.


signatur

.slanger

Medlem

Boulund has it.

Bara att leta runt lite i forumet så hittar man massor av trådar om att EU länder inte kan spela.


signatur

<3

Medlem
Medlem

Jag kanske är ute och cyklar men tror ni att det är möjligt att använda en proxyserver med amerikanskt IP för att kunna köra spelet?

Medlem

Det ser ju röv ut. Undra vad deras argument är för att man ska köra det här istället för något annat.

"Our new innovative and revolutionary experience system blabla...."


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

bra att jag inte läste kommentarerna här innan jag reggade o tankade *doh*

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Undra vad deras argument är för att man ska köra det här istället för något annat.

Det är gratis.

Inaktiv

uuhhmm, varför gör man ett nytt FPS när man vet att det finns bättre FPS??? (CoD4, Crysis, Battlefield: Bad Company, FarCry2(kommande))

Medlem

Är servrarna inte uppe än?


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av knight8718:

uuhhmm, varför gör man ett nytt FPS när man vet att det finns bättre FPS??? (CoD4, Crysis, Battlefield: Bad Company, FarCry2(kommande))

HURR HURR
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, jag tror jag ska nog göra båda...


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

lät ju som counter strike... :S

Medlem
Skrivet av knight8718:

bättre FPS

Skrivet av knight8718:

CoD4, Crysis, Battlefield: Bad Company

Bwaahahaha!


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av knight8718:

uuhhmm, varför gör man ett nytt FPS när man vet att det finns bättre FPS??? (CoD4, Crysis, Battlefield: Bad Company, FarCry2(kommande))

haha förlåt om jag skrattar. Men om man hade resonerat som du så hade inget av dom funnits. jag lovar. Cs är världens största FPS spel, skulle alla spelutvecklare tänka som dig så hade aldrig cod4 funnits då CS är världlens största spel, dock inte bästa i min åsikt men smaken är delad.

Medlem

Får "WolfTeam" vibbar... om ni någonsin spelat det så vet ni nog att det inte är något positivt...

Medlem

Ser ju VÄLDIGT orginellt ut...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

låter rätt mycket som cs... om det nu inte är så att pengarna sparas så man använder dom efter man spelat klart "matchen" så man uppgraderar vapenen när man inte spelar lixom


signatur

[size="14"]Posted By Writemaster[/size]

Medlem

påminner väldigt mycket om warrock


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

Citat: "haha förlåt om jag skrattar. Men om man hade resonerat som du så hade inget av dom funnits. jag lovar. Cs är världens största FPS spel, skulle alla spelutvecklare tänka som dig så hade aldrig cod4 funnits då CS är världlens största spel, dock inte bästa i min åsikt men smaken är delad."

Rofl, idiotin bland CS-spelare är underhållande som fan. Tror du att CS var det första FPS-spelet? Och att det är det största tror jag inte ens är sant.

Medlem

iq fiskmås bland cs-lamers är väl ingen nyhet?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

undrar om det bara är jag som kommer ihåg action quake 2 ..


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Ser ut att kunna funka... Lätt värt ett test ^^

När man väl får det


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Det här verkar ju vara typ som Warrock fast lite bättre. Aimpoint och grejer, men det ser ut som att man bara kan hyra vapen.

Medlem

CS 1.6 är världens mest spelade fps online ja.

Medlem
Inaktiv

Jag har testat andra spel som dom har, visst dom är okay, men ffs en dagen kan man spela spelet nästa går det inte. Min erfarenhet: köp CSS i stället...

för den som har ett source spel är det bara att ladda ner moddar, gratis, hellre de än vänta...

Medlem

CS:S lulz.

On topic: Verkar ju som skräp imo, iaf av det man kan läsa sig till på deras hemsida.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar