Lär känna tjejerna i Soul Calibur IV

Robot
Medlem
Lär känna tjejerna i Soul Calibur IV

Mina och Tira ser ut att blir klara favoriter.


signatur

.slanger

Medlem
Medlem

Ivy's vapen äger, svärdet som blir en "piska". Klockrena attacker både på avstånd och nära.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

bara noobs som kör ivy

Medlem

Kunde dom inte hitta någon som faktiskt kan spela för att demonstrera karaktärerna? Jösses.

Inaktiv

fan coolt! Ser fram emot detta, tyckte det var bäst på min gamla sköna Dreamcast :heart:

Medlem
Skrivet av Slanger:

Mina och Tira ser ut att blir klara favoriter.

Nej, det gör dom inte.

Medlem
Skrivet av FoxeN:

bara noobs som kör ivy

lol, stfu


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Är det bara jag som i och med all Star Wars-inblandning blivit enormt avtänd på spelet? Tidigare var jag tvärsäker på att jag skulle förboka det, men efter att jag hörde nyheten om Yoda och Darth Vader blev jag tveksam... och när jag såg filmerna på karaktärerna i fråga tappade jag totalt intresset för att köpa det. Inte blev det bättre när det annonserades att huvudkaraktären från Force Unleashed kommer att vara med.

Märk väl, jag tycker att hela Star Wars är bland det mest fantastiska i historien över fantastiska saker, men hela den här "Star Calibur"-grjen känns helt och hållet fel.

Medlem

Ganska boring filmer

Medlem

Faller mig inte i smak. Jag vet inte hur jag ska beskriva det men.. det ser bara fjantigt ut tycker jag. Allt från greppen till karaktärsdesignen.

Nä, Soul Calibur har har jag aldrig riktigt fastnat för, men denna gång ser det extra trist ut.

Medlem
Skrivet av FoxeN:

bara noobs som kör ivy

Bara noobs som kör Soul Calibur.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av NeoWeo:
Skrivet av FoxeN:

bara noobs som kör ivy

Bara noobs som kör Soul Calibur.

Jag tycker det ser helskönt ut! Dock äger jag ingen konsoll

Medlem

Helt värdelös voice acting, nog det sämsta jag hört på länge, lär aldrig köra något annat än japanska röster om jag nu fixar en ps3:a, detta är ett garanterat köp i så fall, mest för att det är min favorit spel-serie alla kategorier, även om star wars nu är direkt avtändande.

Verkar iaf bli minst lika bra som 3:an, som faktist är väldigt bra, first impression var inget vidare i 3:an men när man gick tillbaka och testade tvåan märker man direkt stora skillnader, känns mjukare och smidigare i 3:an, och vad jag såg här verkar det kunna bli ännu smidigare.

Det ser inte ut att ha hänt mycket sedan tidigt 90-tal i arkadhallarna. Är det meningen att man ska betala för spelet eller är det freeware?


signatur
Medlem
Skrivet av NeoWeo:
Skrivet av FoxeN:

bara noobs som kör ivy

Bara noobs som kör Soul Calibur.

Bara noobs som hänger på fz.

Inaktiv
Skrivet av Fargo:
Skrivet av NeoWeo:
Skrivet av FoxeN:

bara noobs som kör ivy

Bara noobs som kör Soul Calibur.

Bara noobs som hänger på fz.

Så Fargo, då säger du alltså att du är en noob? Du verkar ju hänga här väldigt ofta.

Medlem

Måste inhandlas snarast möjligt


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Helt värdelös voice acting, nog det sämsta jag hört på länge, lär aldrig köra något annat än japanska röster om jag nu fixar en ps3:a, detta är ett garanterat köp i så fall, mest för att det är min favorit spel-serie alla kategorier, även om star wars nu är direkt avtändande.

Verkar iaf bli minst lika bra som 3:an, som faktist är väldigt bra, first impression var inget vidare i 3:an men när man gick tillbaka och testade tvåan märker man direkt stora skillnader, känns mjukare och smidigare i 3:an, och vad jag såg här verkar det kunna bli ännu smidigare.

Var det bara jag eller ropade hon "Eight", "Six" "Seven" ??? WTF?

Inaktiv
Skrivet av NeoWeo:

Bara noobs som kör Soul Calibur.

vart har dom Talim då
äh .. asuka kazama finns bara i tekken endå så

Medlem

Såg småskoj ut, men var det bara jag som tyckte att den första karaktären hade väldigt dålig VA?

Inaktiv

De hade inte med Taki heller! >_<


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

1
Skriv svar