Betapremiär för browser-shooter

Robot
Medlem
Betapremiär för browser-shooter

Måste testas!

Kul att man inte kan registera sig då..!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Jag hade inga problem att registrera mig. Kan inte få upp någon lista över spel att joina dock.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

wtf a duck.

reggade, joinade ett spel. (du klickar på namnet för att få info om spelet, sen join, vanliga join knappen funkade inte för mig)

Är inne och varenda jävel hoppar/flyger runt, jag kommer ingenstans med den där jävla jetpacken =D står nått om jet up/down på space och shift... fattade ändå inte. =D /quit.


signatur

Bara gör det.

Medlem

Hm, måste testas.


signatur

.slanger

Medlem

Detta var ju riktigt nice, tryck middlemouse för att "flyga" enkelt, alternativt space plus rmb.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Just, detta ger en fingervisning om att quake zero kommer att var KICKASS då detta flyter som guden självt i 1600x1080 och ser helt OK ut.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av gryzor:

Just, detta ger en fingervisning om att quake zero kommer att var KICKASS

Bara en notis, Quake Zero heter numera Quake Live.


signatur

Bara gör det.

Inaktiv

Det gick inte att registrera sig.


signatur

Ta en gärna en titt på mina GB/C och GC emulatorer www.tuxemu.se.nu :)

Medlem

Bara jag som ofta läser browser fel till Bowser?

Medlem
Skrivet av PissedJelly:

Det gick inte att registrera sig.

Samma här, har inte orkat och kolla om det funkar med internet craplorer.

Hoppas detta spel liknar Tribes, Tribes äger

Medlem

Nice! Satt just och spelade Tribes 1. Quittade och såg det här
Fast kan inte regga mig heller. Har testat att följa deras troubleshooting guide och testat på både FF3 och IE7.0.
När man kör fast i IE så står det Internal Server Error (500) så jag antar att det inte är så mycket man kan göra åt saken.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Nice! Satt just och spelade Tribes 1.

Finns det fortf. folk som spelar detta? Nåt av de spelen jag haft som roligast med är Tribes 1 med alla överdrivna mods som tillhörde

Medlem

Kunde inte heller registrera mig :/ nån som vet vad felet kan vara? varken IE eller firefox fungerade

Medlem

Imponerande gjort. Men kommer inte överleva länge då man måste pröjsa riktiga pengar så småningom

Medlem
Skrivet av Mabec:

Imponerande gjort. Men kommer inte överleva länge då man måste pröjsa riktiga pengar så småningom

Man betalar för saker som nya maps, vapen, avatarer, etc. men inte för själva spelet.

Hur som så är det ett riktigt kul spel. Personligen har jag endå svårt att tänka mig betala för ett sånt här spel, reklam hade jag hellre sett.

Medlem

Aj då, jag kan inte heller registrera mig. Testat att använda tre olika browsers (Firefox, Safari, Internet Explorer.)

Attans, jag som törstade efter Fallen Empire... #%&@ ! !


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem

så jag är fortfarande inte den enda som inte kan registrera mig..


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Vill så gärna pröva detta! Älskade Tribes 2! Men man kan inte registrera sig...


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem

hmmm går fortfarande inte att registrera sig testade nyss igen med både eldräven och IE...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Allt funka prima spela / logga in o sånt, men efter jag uppdatera flash så kan jag inte loga in alls.

Jag har för tillfället firefox3 / flash v.9.0 r124.

UPPDATE ! !
Jag kan nu logga in efter att jag avaktivera flash i FF sen försökte jag logga in, funka inte eftersom jag inte har flash på.
Satte på flash igen testa o logga in och nu funkar det.

För er som har problem att rega er, testa att avaktivera flash under regningen.


signatur

medlem av - <a href="http://www.the58th.com" target="blank">the 58th marine corp</a>

1
Skriv svar