Left 4 Dead i november

Robot
Medlem
Left 4 Dead i november

Geee miiig nuuu. Äntligen lite (förhoppningsvis) schysst coop-action. Ser gärna att fler utvecklare inte missar denna otroligt roliga del i spel.

Inaktiv

Nice, mera o ha kul med vintervärmen, med vännerna


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Äntligen! Vad jag har väntat!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

De får ta och sätta fart nu för bövelen! :evil:
Ååååh som man har längtat


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Bara jag som känner att detta känns mer som en uberambitiös mod än ett fullskaligt spel? Dont get me wrong, ska ändå lira det som en tok, men tror det kan bli för enformigt för snabbt. Men vi får la se!


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Bara jag som känner att detta känns mer som en uberambitiös mod än ett fullskaligt spel? Dont get me wrong, ska ändå lira det som en tok, men tror det kan bli för enformigt för snabbt. Men vi får la se!

Släpps/uppdateras det bara med nog av material (nya kartor osv.) så ska det nog inte vara några problem. Har längtat efter det här spelet så pass länge nu att jag verkligen hoppas att jag kommer få många timmar med spelglädje.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Yes! Set var ta mig fasen på tiden!

Medlem
Medlem

Bland de få kommande titlar som jag känner att köpa på releasen eller strax efter, för att kunna köra med kompisar Co-op

Medlem

WIHO!:D hoppas de blir roligt coop man vet hur det bruakr sluta.
1.man längtar i flera månader(kanske år)
2.när det närmar sig WOHO!
3.man får hem det spelar och det suger:(
får hopaps det inte blir så med detta!!:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Ser fram emot detta spel riktigt mycket. Enda smolket i bägaren är att jag ställer mig tveksam till om det går att "tävla" i detta (likt TF2, CSS, BF2 etc.) eller om utvecklarna (verligen) till 100% satsat på en coop-upplevelse för survivors.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

fick ni bara för er att göra en nyhet om detta helt plötsligt för att det talades om det i kanalen igår eller, kollade datum på _WIKIPEDIA_ då och trodde det hade stått fast länge (4:e nov)

Inaktiv
Medlem

Kan bli skojjsigt

Medlem
Skrivet av henks:

fick ni bara för er att göra en nyhet om detta helt plötsligt för att det talades om det i kanalen igår eller, kollade datum på _WIKIPEDIA_ då och trodde det hade stått fast länge (4:e nov)

Det har bara varit rykten som cirkluerat om releasedatum fram tills den här intervjun släpptes. Om du läser nyheten får du reda på att projektledaren nu har bekräftat datumet.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Så det kommer i december

Medlem

dom drygade ut på det tills ja tröttnade på att dom sköt upp det, nu ser ja inte alls fram emot det längre
palla se fram emot ett spel i livet föresten (förutom mafia 2 då... ^^ )

Inaktiv

Oj, hade nästan glömt bort det här.

Medlem

kommer nog bli jävligt najs....


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem

*Kills Witch*

Medlem

Inget slår ett bra zombie-spel.


signatur

.slanger

Medlem

Kommer nog bli jävligt bra!

Medlem

givet köp till böxen


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

1
Skriv svar