The Lord of the Rings: Conquest premiärfilmat

Medlem

Känns som Battle for Middle Earth fast mer fler enheter typ, hoppas på att gameplayet skiljer sig...

Inaktiv

Blev sugen att se filmerna bara jag hörde musiken, och ändå var det inte särkilt längesen jag gjorde det.

Inaktiv
Skrivet av conthox:

Inte direkt vaddå?

Det är en liknande scen i filmen men det är inte samma.

Medlem

För er som verkar lite intresserade av detta skulle jag rekommendera Mount & Blade som precis släppte sin sista beta version 0.960. I september kommer 1.0 versionen som produceras av Paradox Entertainment.

Mount & Blade har tom en LOTR mod om man nu envist ska spela Sagan om Ringen

Avstängd

Jag kan hålla med om att jag fick lite av en "sunk-känsla" av trailern. Det var snyggt här och där och i övrigt var det okej, men det kändes lite halverst här och där.
Emellertid tror jag att det här spelet kommer att bli bra. Battlefront blev bra (åtminstone tvåan) och ungefär samma sak i Midgård lär ju inte ska vara alltför dåligt, särskilt inte när man kan köra både som ond och god.

Inaktiv

Älskar alla ''sagan om ringen spelen och har sett filmerna ca 10 gånger. Får se om jag köper detta

Inaktiv

Älskar filmerna så jag hoppas att detta blir bra.

Inaktiv

såg ut som ett ps2 spel

Medlem
Skrivet av Snowman01:

Känns som Battle for Middle Earth fast mer fler enheter typ, hoppas på att gameplayet skiljer sig...

Det här är ett actionbaserat TPS/FPS a la Battelfield, inte ett RTS i stil med BFME.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Längtar efter att få ta ner en olifant med bara en båge och en alvkniv.

Gillar Pandemics spel sen tidigare, håller fortfarande på och lirar Mercenaries till och från och båda Battlefront var höjdare till både PC och PSP. Ser även fram emot deras WWII stealth actionlir Sabotage.


signatur

.slanger

Inaktiv
Skrivet av MaXMC:

För er som verkar lite intresserade av detta skulle jag rekommendera Mount & Blade som precis släppte sin sista beta version 0.960. I september kommer 1.0 versionen som produceras av Paradox Entertainment.

Tack för tipset! Har spelat det en del nu, riktigt kul!

12
Skriv svar