Jaffe skriver öppet brev till Marvel-utvecklare

Robot
Jaffe skriver öppet brev till Marvel-utvecklare
Medlem
Jaffe skriver öppet brev till Marvel-utvecklare

rätt!

Medlem

Håller med han.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

correct.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem
Medlem
Citat:

Jaffe tycker att detta gör att fel saknar hamnar i fokus.


signatur
Medlem

Första gången jag hört talats om killen. Han är inte en Derek Smart wannabe hoppas jag när det gäller flaming?

Flakmonkey
Skrivet av Raid25:

Första gången jag hört talats om killen. Han är inte en Derek Smart wannabe hoppas jag när det gäller flaming?

Nej då, jag tycker han säger mycket vettigt faktiskt... Dock har han ett språk som är en aning vulgärt kanske, men det bidrar bara till underhållningsfaktorn ^^

Medlem

Hur kan man ta någon som heter Jaffe seriöst?


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Ja... Vad mer kan man säga än att han har helt rätt?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Har aldrig hört talas om snubben tidigare, men helt rätt har han han ju i den här frågan i varje fall.

Inaktiv

Har aldrig hört talas om någon "Jaffe" innan..

Medlem

trodde marvel comicsen bara handlade om dudes som räddade världen med sina super powers

Inaktiv

ofta man bryr sig om ett b-spel..

Medlem

Well jag håller med till viss del, även om dessa spel har en illusion om frihet så är man ändå väldigt styrd då det inte finns spec mkt att integera med eller stor variation på uppdragen. Men man vill ju inte bli 100% styrd heller...

Medlem

Oh the irony! Att det kommer från en kille som praktiskt taget våldtar sina spel med quick time events, mer linjärt än så kan det inte bli!

Medlem

mm dom borde ta och shapa upp dom där spelen, marvel har ju hamnat lite i rännstenen efter att kontinuerligt släppt kassa spel. Dom behöver ett riktigt spelutvecklings företag eller bara någon som "gives a shit", nu är väl dock risken att ingen vågar försöka sig på en "resurrection" av marvel tv och datorspel. tjo!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Oh the irony! Att det kommer från en kille som praktiskt taget våldtar sina spel med quick time events, mer linjärt än så kan det inte bli!

Han klagade väl inte på att dem var för linjära direkt, han klagade på att dem inte hade något djup vad gäller story och karaktärer, har inte spelat God of War men jag hade för mig den serien var ganska hyffsad på den biten.

Medlem

^- Nej, God of War har inga bra karaktärer eller story. Det är ungefär i samma klass som Ninja gaiden och Gears of War.

Flakmonkey
Skrivet av Rurounin:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Oh the irony! Att det kommer från en kille som praktiskt taget våldtar sina spel med quick time events, mer linjärt än så kan det inte bli!

Han klagade väl inte på att dem var för linjära direkt, han klagade på att dem inte hade något djup vad gäller story och karaktärer, har inte spelat God of War men jag hade för mig den serien var ganska hyffsad på den biten.

Han klagade på att de var för icke linjära och det har han som sagt all rätt att göra med tanke på de spel han själv varit med och utvecklat ^^ Sen tycker jag att God of War har en helt okej story, fast å andra sidan tycker jag att den i Gears of War också var helt okej... men jag är inte så pretto när det gäller sånt där heller, mest glad att det är någon form av story, sen behöver den inte alltid vara så överdrivet djup

1
Skriv svar