Massvis av Battlefield - nya titlar, tävling och film

Medlem
Skrivet av PissedJelly:

Vill ha Heroes!

Samma här!

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Charstone:

Vad jag har hört så kommer Battlefield 3 gå tillbaka till modern tid. Vi får se om det är rätt eller inte.

det vore klokt beslut av dem samt borde de införa fordonsfria banor alt delar av banorna där fordon av alla dess slag inte kan vara, då skulle man som fotsoldat ha en chans att kunna ha kul med BF spelen...

Tycker de borde göra ww2 igen istället.
1942 <3 , bf2 var lyckat men inget jag gillade.

Mer WW2 spel? Du måste vara helt skruvad...

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Charstone:

Vad jag har hört så kommer Battlefield 3 gå tillbaka till modern tid. Vi får se om det är rätt eller inte.

det vore klokt beslut av dem samt borde de införa fordonsfria banor alt delar av banorna där fordon av alla dess slag inte kan vara, då skulle man som fotsoldat ha en chans att kunna ha kul med BF spelen...

fordon är inte tillräckligt bra för att det skulle vara intressant imo.
en tank ryker direkt om det finns 2 AT där som vet vad dom håller på med.
AT är även ett av dom bästa kitten för att ta ner en heli, Personligen så tycker jag att några av dom roligaste momenten är att ta ut ett fordon som inf.

Medlem

haha älskar skämten dom kommer med i dessa filmer x)

Medlem

Sköna trailers ^^
Hoppas nästa BF är lite mer custom map-vänligt.

Medlem

haha, älskar verkligen deras trailers

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Charstone:

Vad jag har hört så kommer Battlefield 3 gå tillbaka till modern tid. Vi får se om det är rätt eller inte.

det vore klokt beslut av dem samt borde de införa fordonsfria banor alt delar av banorna där fordon av alla dess slag inte kan vara, då skulle man som fotsoldat ha en chans att kunna ha kul med BF spelen...

Du vet väl att i BF2 kan man ställa in om man vill ha fordon med lr inte...
Välldigt ofta Citymaps är utan fordon ..


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Jag älskar att dom är lite roliga i sina trailers, det är inte så gott om det här omkring.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

Problemet med fordon i BF2 liksom i 1942 är väl att planen är alldeles för uber, det är därför stadsbanorna blivit så poppis i BF2. Så uslare plan tack, längre respawntid, landningskrav för att fylla på bomber eller nåt sånt. Ska bli kul att se vad som kommer även om jag inte spelat online-shooter på 1 år.

Medlem

Om man har 1 eller 2 personer som är duktiga AT så är fordonen en struntsak. Problemet var ju att nästan inga körde AT, alla ville vara Medic hela tiden. Jag brukade skälla ut mitt lag. 10 medics står och skjuter på en M1 tank... lycka till. Själv är man trogen AT soldat. DAO-12 + AT = Kunglig combo.

Edit:
Ska installera BF2 nu, i väntan på patchen
Speltid: Total 411:21:36, fasen vad mycket man har spelat det då


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

URMÖJLKNING DELUXE!!!

Medlem

Roliga filmer, annars är jag inget battlefield-fan. Alltid varit mer Halo-fanboy


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Inaktiv

as sköna trailers i alla fall, haha

Inaktiv

jävligt roliga filmer. har verkligen saknat någon sån här humor i andra spel

Inaktiv
Skrivet av FL3JM:

Dom borde seriöst göra en datoranimerad långfilm, jag skulle fan se den på bio OCH köpa den isf!

håller med!

Medlem

De och dem - inte bara dem. För fan kom igen nu Sverige.

On topic:
Släpp gärna fler BF-titlar så länge spelen är bra.


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

Någon som kan säga mig vad de sjunger i första trailern? (Bad World), det vill säga sången efter han bad andra snubben att håll tyst.

Medlem

Mmm... spelade lite BF2 igår natt. Det är fortfarande jääävligt roligt!


signatur

Welcome to the Manglerdome

12
Skriv svar